De straf is dat ze met supporters moeten spelen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 18:59 schreef Muto het volgende:
Ik dacht even dat Roda een straf had en zonder supporters moest spelen.

Barney.gifquote:Op woensdag 28 januari 2015 18:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De straf is dat ze met supporters moeten spelen.

Duurt nog lang. Excelsior is goed in het dramatisch verliezen van wedstrijden op het allerlaatste moment.quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Dan maar op de play-offs richten, Roda.

En dan zeg jij dat ik ¤10 in moet zetten op Excelsior?quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Duurt nog lang. Excelsior is goed in het dramatisch verliezen van wedstrijden op het allerlaatste moment.

Ja dat dramatisch verliezen bewaren ze ditmaal voor de halve finale.quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:02 schreef Ratelbak het volgende:
[..]
En dan zeg jij dat ik ¤10 in moet zetten op Excelsior?

Oh gelukkigquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja dat dramatisch verliezen bewaren ze ditmaal voor de halve finale.

Ze hebben het nog niet gevonden.quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:02 schreef Muto het volgende:
Is Woudestein al door de UEFA goedgekeurd?

Twente is door hoor.quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:04 schreef Caland het volgende:
Het amateurvoetbal zal er dit weekend ook wel uit liggen.

Lijkt me een goed plan.quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Probeer dit maar gewoon niet meer.

Zou leuk zijnquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
We gaan geld verdienen voor Ratelbak.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |