Alles over klussen en het huishouden in en om het huis: witgoed, meubels, kleuren en andere interieurtrends, schoonmaak en de-cluttertips. Laat zien wat je kan, stel je vragen, help een ander op weg of show je gloednieuwe keuken, pantry of herinrichting.
Valt niet echt onder klussen, maar ik vraag me af of je dingen van ikea in elkaar kan zetten zonder je eigen gereedschappen? Zitten in die verpakking bijv schroevendraaiers etc bijgesloten? Heb geen ervaring met hun.
Kan momenteel niet bij mijn eigen gereedschap, en moet vrijdag een aantal zaken in elkaar zetten bij iemand die totaal niks heeft.
Hangt van het bouwpakket af. Maar meestal heb je wel wat basics nodig. Bij Ikea kan je overigens een setje basics kopen voor 5 euro. Zit een hamer, tang en schroevendraaier in als ik mij niet vergis.
Op dinsdag 27 januari 2015 21:43 schreef Diemux het volgende: Nee, je hebt soms een schroevendraaier of een hamer nodig. Ik zou zo'n gereedsschapsetje halen bij de Ikea.
Hmm dank allen, helaas zijn de pakketten al opgehaald, en liggen in in mijn schoonvaders huis, dus bij de ikea kom ik niet meer. Dan vraag ik mijn buurman wel voor een hamer en een schroevendraaiersset. Dank