Die hebben schandalige lotingen gehad.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:07 schreef Elfletterig het volgende:
Het is trouwens de derde keer op rij dat PEC in de halve finale van de beker staat.
Dat mag je niet zeggen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:08 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Die hebben schandalige lotingen gehad.
Een loting kan nooit "schandalig" zijn. Je kunt wél geluk hebben met de loting. Maar ja, dan moet je nog je wedstrijden winnen. Ik wijs in dat kader graag nog eens op de nederlaag van PSV tegen Roda JC; leek zo'n "gemakkelijke" loting. Of de vernedering van Ajax door Vitesse; een ploeg die op de ranglijst lager staat dan Cambuur.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:08 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Maar jij bent sowieso een beetje butthurt wanneer het op Zwolle aankomt.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:08 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dit ja.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:12 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Maar jij bent sowieso al butthurt wanneer het op Zwolle aankomt.
Dit.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een loting kan nooit "schandalig" zijn. Je kunt wél geluk hebben met de loting. Maar ja, dan moet je nog je wedstrijden winnen. Ik wijs in dat kader graag nog eens op de nederlaag van PSV tegen Roda JC; leek zo'n "gemakkelijke" loting. Of de vernedering van Ajax door Vitesse; een ploeg die op de ranglijst lager staat dan Cambuur.
Ajax - Vitesse ranglijsttechnisch beredeneren is misschien wel het meest stomme wat je kunt doen. Ajax werd in april, augustus en november 2013 ook al ondersteboven gespeeld door de Arnhemmers.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een loting kan nooit "schandalig" zijn. Je kunt wél geluk hebben met de loting. Maar ja, dan moet je nog je wedstrijden winnen. Ik wijs in dat kader graag nog eens op de nederlaag van PSV tegen Roda JC; leek zo'n "gemakkelijke" loting. Of de vernedering van Ajax door Vitesse; een ploeg die op de ranglijst lager staat dan Cambuur.
ohquote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:12 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dit.Ja, PEC heeft vorig jaar en dit jaar gunstig geloot (als in: niet tegen Ajax/PSV/Feyenoord) Maar je moet de wedstrijden wel gewoon winnen om in de finale te komen of je nu tegen FC Oss moet of niet.
Lekker opvullen met Feyenoorders dan. Wat ook wel gaat gebeuren mocht het zo ver komen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:13 schreef Caland het volgende:
Excelsior in de bekerfinale zou ik wel humor vinden. Die hebben hooguit 2000 supporters.
Zou het wel mooi vinden voor zequote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:13 schreef Caland het volgende:
Excelsior in de bekerfinale zou ik wel humor vinden. Die hebben hooguit 2000 supporters.
Volle bak dus.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:13 schreef Caland het volgende:
Hoe moet je het anders redeneren dan? Op basis van prestaties in de beker?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax - Vitesse ranglijsttechnisch beredeneren is misschien wel het meest stomme wat je kunt doen. Ajax werd in april, augustus en november 2013 ook al ondersteboven gespeeld door de Arnhemmers.
Als klap op de vuurpijl de finale..quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lekker opvullen met Feyenoorders dan. Wat ook wel gaat gebeuren mocht het zo ver komen.
Mooiste blijft die 4-2 in Gelredome met Aad als coachquote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax - Vitesse ranglijsttechnisch beredeneren is misschien wel het meest stomme wat je kunt doen. Ajax werd in april, augustus en november 2013 ook al ondersteboven gespeeld door de Arnhemmers.
Das een mooi affiche ja. Of PEC - Grunnquote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:15 schreef Elfletterig het volgende:
Persoonlijk lijkt me PEC - Twente een fantastische bekerfinale.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |