Niet met deze cast...quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:38 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Alsof een nieuwe Ghostbusters net zo succesvol zal zijn als de oude.
Wat? Liet je een scheet?quote:
We wonen niet allemaal in Nimwegen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:41 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Een inslag, akelig dichtbij. Vaste telefoonlijn begon gelijk te loeien
In Wijchen niks gehoordquote:Op donderdag 29 januari 2015 16:41 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Een inslag, akelig dichtbij. Vaste telefoonlijn begon gelijk te loeien
quote:Op donderdag 29 januari 2015 19:42 schreef Zonnetje1981 het volgende:
It could happen to you
Along came a spider?
quote:
quote:
quote:
Je mag eigenlijk maar twee antwoorden geven totdat de vraagsteller je antwoord heeft bekeken. Zie de regels in de OPquote:
quote:• Het is niet toegestaan om meer dan twee antwoorden (posts) te geven voordat de vraagsteller deze heeft afgekeurd
Maar als je die samen in een post deed mocht het weer wel.quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:15 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Dat had ik even niet scherp, excuus en zal erop letten
Dan ook alleen weer als het gaat om een vraag waarbij naar meerdere antwoorden word gevraagd. Anders mag je maar weer 2 gokken in 1 antwoord proppen (toch?)quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar als je die samen in een post deed mocht het weer wel.
Check!quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar als je die samen in een post deed mocht het weer wel.
Terreurdreigingquote:Op donderdag 29 januari 2015 20:22 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik zit al 10 minuten naar Nederland 1 te kijken... naar een even geduld aub foto, met een ticker onderin die de hele tijd het zelfde zegt...
Er is gewoon geen journaal... heel apart
quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:22 schreef JayHovah het volgende:
BINNENLAND Het achtuurjournaal is momenteel niet te zien op op de televisie. Op twitter meldt een journalist van de NOS dat een gewapende man om zendtijd heeft geëist. Volgens het ANP is de pand van de NOS in Hilversum ontruimd.
Onder het beeld op NPO 1, waar nu “Even geduld a.u.b.” staat dat “in verband met omstandigheden er op dit moment een Journaal niet mogelijk is”. Een woordvoerder heeft tegen ANP gezeg dat er mogelijk een man in de studio in de regiekamer met een groot wapen met geluidsdemper meer zendtijd zou eisen. Alle medewerkers van de NOS hebben het pand moeten verlaten. De politie is massaal uitgerukt.
Snel meer.
Ik heb gewoon niet goed genoeg gegoogle'd net... thanx voor de updatequote:
Welke dag?quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:17 schreef dyonvbaal het volgende:
Jeej, kaartje besteld voor Dutch Comic con
Zaterdag, ik heb die avond nog nachtdienst. Dus de zondag was voor mij niks gewordenquote:
Die dag wil ik ook gaan. Moet mijn kaarten nog kopen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:25 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zaterdag, ik heb die avond nog nachtdienst. Dus de zondag was voor mij niks geworden
Als je in je eentje gaat heb je er maar 1 nodig hoor...quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:30 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Die dag wil ik ook gaan. Moet mijn kaarten nog kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |