Perceptiequote:Op zondag 1 februari 2015 19:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind tatoos echt ontzettend lelijk. En ik vind mensen met een tatoo er een stuk dommer uitzien dan zonder.
Maar ik besef ook dat het tegenwoordig helemaal niet meer zo is dat alleen de onderlaag van de samenleving zich laat versieren. Ik raak als ongetatoeerd persoon volgens mij vrij rap in een minderheid.
Beide eigenlijkquote:Op zondag 1 februari 2015 19:37 schreef artelligence het volgende:
[..]
PerceptieJe vind ze er niet dommer uitzien, je denkt dat ze dommer zijn, mag ik hopen. Je associeert tattoos met minder intelligente mensen. Snap ik wel, daar niet van.
Ik vind iemand waarvan ik kan zien dat hij of zij een tatoo heeft dommer uit zijn of haar ogen kijken. Is echt puur perceptie, of meer nog een ontzettend vooroordeel, ik weet hetquote:Op zondag 1 februari 2015 19:44 schreef artelligence het volgende:
[..]
Vind ik knap, zoveel gezichtstattoos zie je niet.
Hoe meer detail, hoe meer het effect later weggaat.quote:Op zondag 1 februari 2015 21:03 schreef Megara het volgende:
Ik vind van dat perfecte detail heel mooi in tattoos, maar van die hele mooie zie ik eigenlijk alleen maar op internet. Ik neem zelf geen tatoeage omdat ik bang ben dat ik er op uitgekeken raak, dat de tatoeëerder het niet helemaal doet zoals ik had verwacht en ze lijken na een verloop van tijd vaag te worden, alsof ze uit zijn gaan lopen.
Ja, makkelijke keuze danquote:Op zondag 1 februari 2015 21:06 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hoe meer detail, hoe meer het effect later weggaat.
quote:Op zondag 1 februari 2015 21:19 schreef Rozekwarts het volgende:
Waar ik me nou nog wel eens over kon verbazen in het begin, waren mensen die vragen waar je tattoo voor staat als ze 'm boven je kleding uit zien. En die dan boos worden als je het niet wil vertellen.Alsof ze er recht op hebben.
Dat is het leuke aan internet. Ik vind jou doorgaans als verstandig persoon overkomen. Nu blijk je tatoes te hebben. Daar sta ik dan met mijn vooroordelenquote:Op zondag 1 februari 2015 19:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb een zgn. 'herinneringsbeen' daar gaan alle dierbaren die dood zijn op (de eerst lijn hoor)
Ik wil ze gewoon bij mij hebben in een persoonlijke vorm voor mij.
Er staan nu 2 op en dat hoop ik voorlopig ook zo te houden
Wtf??quote:Op zondag 1 februari 2015 21:19 schreef Rozekwarts het volgende:
Waar ik me nou nog wel eens over kon verbazen in het begin, waren mensen die vragen waar je tattoo voor staat als ze 'm boven je kleding uit zien. En die dan boos worden als je het niet wil vertellen.Alsof ze er recht op hebben.
Jawel joh! Tis toch leuk als anderen hem ook mooi vinden?quote:Op zondag 1 februari 2015 11:55 schreef xBubbles het volgende:
Omdat IK het mooi vind. En wat een ander daar dan van vindt, tsja...dat boeit me niet
Ik zat een paar weken terug in de tram naast een kerel die daar drie stipjes had, ik vroeg me af of het gewoon pen was of dat het ergens voor stond misschien. Het komt dus vaker voor?quote:Op zondag 1 februari 2015 21:27 schreef Geerd het volgende:
Wat is dat eigenlijk met die 3 stipjes tussen duim en wijsvinger? Gelezen dat ze gezeten hebben of iemand vermoord.
Maar ook politie mensen wel mee gezien en collega's
Jup zie het elke dag welquote:Op zondag 1 februari 2015 21:29 schreef Megara het volgende:
[..]
Ik zat een paar weken terug in de tram naast een kerel die daar drie stipjes had, ik vroeg me af of het gewoon pen was of dat het ergens voor stond misschien. Het komt dus vaker voor
Ah had ik het maar gevraagd, lijkt erop alsof het nogal een breed begrip is.quote:Op zondag 1 februari 2015 21:31 schreef Geerd het volgende:
GC / Wat betekent tattoo van 3 stipjes tussen duim en wijsvinger?
Ook hier wilde verhalen
Maar de originelequote:Op zondag 1 februari 2015 21:33 schreef Megara het volgende:
[..]
Ah had ik het maar gevraagd, lijkt erop alsof het nogal een breed begrip is.
Ik zeg dat het privé is en dat ik er dus niet op in ga.quote:Op zondag 1 februari 2015 21:21 schreef ludovico het volgende:
[..]![]()
Hoe vertel jij die mensen dan dat je het niet wilt vertellen want dit klinkt best debiel.
Ja die woordkeuze komt ook niet heel enthousiast over ''ik ga er niet op in!''quote:Op zondag 1 februari 2015 21:52 schreef Rozekwarts het volgende:
[..]
Ik zeg dat het privé is en dat ik er dus niet op in ga.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |