abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 februari 2015 @ 10:07:44 #51
344250 75020
ik weet niet beter
pi_149256333
Puur omdat ik het mooi vind en niets anders. Mensen die denken dat ik het voor een ander doe lach ik uit en degenen die er een negatieve mening over hebben moeten dat zelf weten. Niemand is hetzelfde, gelukkig.
  zondag 1 februari 2015 @ 11:55:41 #52
356190 xBubbles
Lights will guide you home
pi_149258004
Omdat IK het mooi vind. En wat een ander daar dan van vindt, tsja...dat boeit me niet :D
Believe you can, and you will.
pi_149273082
Ik vind tatoos echt ontzettend lelijk. En ik vind mensen met een tatoo er een stuk dommer uitzien dan mensen zonder.

Maar ik besef ook dat het tegenwoordig helemaal niet meer zo is dat alleen de onderlaag van de samenleving zich laat 'versieren'. Ik raak als ongetatoeerd persoon volgens mij vrij rap in een minderheid. Het zal dus wel normaal zijn of worden en steeds minder gaan zeggen over iemands intelligentie.
Spoilers!
pi_149273170
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2015 19:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind tatoos echt ontzettend lelijk. En ik vind mensen met een tatoo er een stuk dommer uitzien dan zonder.

Maar ik besef ook dat het tegenwoordig helemaal niet meer zo is dat alleen de onderlaag van de samenleving zich laat versieren. Ik raak als ongetatoeerd persoon volgens mij vrij rap in een minderheid.
Perceptie :) Je vind ze er niet dommer uitzien, je denkt dat ze dommer zijn, mag ik hopen. Je associeert tattoos met minder intelligente mensen. Snap ik wel, daar niet van.
pi_149273374
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2015 19:37 schreef artelligence het volgende:

[..]

Perceptie :) Je vind ze er niet dommer uitzien, je denkt dat ze dommer zijn, mag ik hopen. Je associeert tattoos met minder intelligente mensen. Snap ik wel, daar niet van.
Beide eigenlijk ;)
Spoilers!
pi_149273453
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2015 19:41 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Beide eigenlijk ;)
Vind ik knap, zoveel gezichtstattoos zie je niet.
pi_149273879
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2015 19:44 schreef artelligence het volgende:

[..]

Vind ik knap, zoveel gezichtstattoos zie je niet.
Ik vind iemand waarvan ik kan zien dat hij of zij een tatoo heeft dommer uit zijn of haar ogen kijken. Is echt puur perceptie, of meer nog een ontzettend vooroordeel, ik weet het :')
Spoilers!
  zondag 1 februari 2015 @ 19:59:15 #58
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_149273998
Heb een zgn. 'herinneringsbeen' daar gaan alle dierbaren die dood zijn op (de eerst lijn hoor)
Ik wil ze gewoon bij mij hebben in een persoonlijke vorm voor mij.
Er staan nu 2 op en dat hoop ik voorlopig ook zo te houden
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_149277044
Ik vind van dat perfecte detail heel mooi in tattoos, maar van die hele mooie zie ik eigenlijk alleen maar op internet. Ik neem zelf geen tatoeage omdat ik bang ben dat ik er op uitgekeken raak, dat de tatoeëerder het niet helemaal doet zoals ik had verwacht en ze lijken na een verloop van tijd vaag te worden, alsof ze uit zijn gaan lopen.
'I always hear ''Punch me in the face'' when you're speaking, but it's usually subtext'
pi_149277207
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 21:03 schreef Megara het volgende:
Ik vind van dat perfecte detail heel mooi in tattoos, maar van die hele mooie zie ik eigenlijk alleen maar op internet. Ik neem zelf geen tatoeage omdat ik bang ben dat ik er op uitgekeken raak, dat de tatoeëerder het niet helemaal doet zoals ik had verwacht en ze lijken na een verloop van tijd vaag te worden, alsof ze uit zijn gaan lopen.
Hoe meer detail, hoe meer het effect later weggaat.
pi_149277655
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2015 21:06 schreef artelligence het volgende:

[..]

Hoe meer detail, hoe meer het effect later weggaat.
Ja, makkelijke keuze dan :(
'I always hear ''Punch me in the face'' when you're speaking, but it's usually subtext'
pi_149277955
Waar ik me nou nog wel eens over kon verbazen in het begin, waren mensen die vragen waar je tattoo voor staat als ze 'm boven je kleding uit zien. En die dan boos worden als je het niet wil vertellen. :') Alsof ze er recht op hebben.
pi_149278044
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 21:19 schreef Rozekwarts het volgende:
Waar ik me nou nog wel eens over kon verbazen in het begin, waren mensen die vragen waar je tattoo voor staat als ze 'm boven je kleding uit zien. En die dan boos worden als je het niet wil vertellen. :') Alsof ze er recht op hebben.
:')
Hoe vertel jij die mensen dan dat je het niet wilt vertellen want dit klinkt best debiel. :s)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_149278048
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 19:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb een zgn. 'herinneringsbeen' daar gaan alle dierbaren die dood zijn op (de eerst lijn hoor)
Ik wil ze gewoon bij mij hebben in een persoonlijke vorm voor mij.
Er staan nu 2 op en dat hoop ik voorlopig ook zo te houden
Dat is het leuke aan internet. Ik vind jou doorgaans als verstandig persoon overkomen. Nu blijk je tatoes te hebben. Daar sta ik dan met mijn vooroordelen ;)
Spoilers!
pi_149278130
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 21:19 schreef Rozekwarts het volgende:
Wtf??
Ik zwaai naar dieren.
pi_149278188
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 11:55 schreef xBubbles het volgende:
Omdat IK het mooi vind. En wat een ander daar dan van vindt, tsja...dat boeit me niet :D
Jawel joh! Tis toch leuk als anderen hem ook mooi vinden? *;
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_149278247
Ik vind sommigen wel mooi maar soms zijn ze net gezet door een kleuter van 3 _O- _O-
Ik zwaai naar dieren.
pi_149278297
Wat is dat eigenlijk met die 3 stipjes tussen duim en wijsvinger? Gelezen dat ze gezeten hebben of iemand vermoord.

Maar ook politie mensen wel mee gezien en collega's
Ik zwaai naar dieren.
pi_149278378
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 21:27 schreef Geerd het volgende:
Wat is dat eigenlijk met die 3 stipjes tussen duim en wijsvinger? Gelezen dat ze gezeten hebben of iemand vermoord.

Maar ook politie mensen wel mee gezien en collega's
Ik zat een paar weken terug in de tram naast een kerel die daar drie stipjes had, ik vroeg me af of het gewoon pen was of dat het ergens voor stond misschien. Het komt dus vaker voor?
pi_149278393
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2015 21:29 schreef Megara het volgende:

[..]

Ik zat een paar weken terug in de tram naast een kerel die daar drie stipjes had, ik vroeg me af of het gewoon pen was of dat het ergens voor stond misschien. Het komt dus vaker voor :O
Jup zie het elke dag wel
Ik zwaai naar dieren.
pi_149278444
Ik zwaai naar dieren.
pi_149278537
quote:
Ah had ik het maar gevraagd, lijkt erop alsof het nogal een breed begrip is.
pi_149278571
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2015 21:33 schreef Megara het volgende:

[..]

Ah had ik het maar gevraagd, lijkt erop alsof het nogal een breed begrip is.
Maar de originele
Ik zwaai naar dieren.
pi_149279226
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 21:21 schreef ludovico het volgende:

[..]

:')
Hoe vertel jij die mensen dan dat je het niet wilt vertellen want dit klinkt best debiel. :s)
Ik zeg dat het privé is en dat ik er dus niet op in ga. :)
pi_149279302
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2015 21:52 schreef Rozekwarts het volgende:

[..]

Ik zeg dat het privé is en dat ik er dus niet op in ga. :)
Ja die woordkeuze komt ook niet heel enthousiast over ''ik ga er niet op in!''
Als je aankaart dat iets persoonlijk is dan lijkt mij het heel raar als mensen daar verontwaardigd over doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')