abonnement Unibet Coolblue
pi_149959682
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2015 17:19 schreef AnnaNiem het volgende:

[..]

Lidl wil dus gaan voor de kwaliteit en niet meer zo zeer voor de goedkoopste. Waarschijnlijk om het midden- en hogersegment aan klanten te lokken en de marges wat te vergroten. Ik vraag me af of zo'n imago nog makkelijk te veranderen is. Kijk naar een Appie; die blijft het imago van duurste houden ondanks dat het basicmerk regelmatig goedkoper is dan een zelfde soort artikel bij de Lidl. Ik ben benieuwd wat ze in Nederland er mee gaan doen, de supermarktoorlog woedt hier heviger dan in Duitsland.
Nee Lidl wil helemaal niet opeens gaan voor kwaliteit.
De doelstelling van die campagne is juist om aan te tonen dat het niet per definitie kwaliteitsloos is wat ze verkopen omdat het prijsbeeld nu eenmaal dat van een discounter is. Tenminste dat haal ik uit die campagne.

Meer het beeld van "je gaat naar Lidl voor kwaliteit, de lage prijs is mooi meegenomen" en niet "je gaat naar Lidl voor de prijs, de kwaliteit is mooi meegenomen".
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')