abonnement Unibet Coolblue
pi_149098718

Hallo Fokkers :7 Dit is de luxe OP van het Nederlandse LIDL topic. :)
Bespreek hier alle producten en vooral prijsverhogingen. Have fun!


Een aantal LIDL's heeft inmiddels een 'Warme Bakker' in de winkel.
Hier hebben ze heerlijke croissants, koffiebroodjes, appelflappen en nog zo'n 12 producten.
Maar waar zitten die bakkers toch verstopt? Hieronder een lijstje.
Foutje gezien of een aanvulling? DM dan naar CookieSlikker en het komt goed!
SPOILER: BRABANT
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: DRENTHE
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: FLEVOLAND
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: FRIESLAND
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: GELDERLAND
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: GRONINGEN
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: LIMBURG
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: NOORD-HOLLAND
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: OVERIJSSEL
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: UTRECHT
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: ZEELAND
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: ZUID-HOLLAND
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Voorgaande topics: Klik!

Let me see you stripped down to the bone
pi_149098725
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 10:45 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Jij eet geen vlees?
Nou, geen frikandellen, geen hamburgers, geen shoarma en geen rookworst inderdaad.

Rest van t lijstje is ook niet echt gezond :'(
pi_149098729
Oeps. Topicnummer aangepast terwijl dat niet nodig was.

Vaarwel topic # 28! :+
Let me see you stripped down to the bone
  Moderator dinsdag 27 januari 2015 @ 10:50:15 #4
382129 crew  Donna
pi_149098748
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 10:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Nou, geen frikandellen, geen hamburgers, geen shoarma en geen rookworst inderdaad.

Rest van t lijstje is ook niet echt gezond :'(
Och jeetje. :'(

Wij eten inderdaad de hele week frikadellen, shoarma en rookworst.
pi_149098795
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 10:48 schreef minilot het volgende:
Ik vind het vlees ook prima bij de Lidl. Maar ik koop het gehakt, de varkenlapjes en rundvlees om te stoven etc.
Zelf maken ftw! *O*
Dat vlees is echt bagger.

en OT: de olijfolie die er laatst was, in dat blik, die was goed te doen. Maar die is vast al besproken.
pi_149098805
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 10:50 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Och jeetje. :'(

Wij eten inderdaad de hele week frikadellen, shoarma en rookworst.
Wat dat betreft geen verrassing dat je ook in LIF / Afvallen tot we een ons wegen #15 Klodders mayonaise! post.
pi_149098808
Mij boeit het verder ook niet hoor, al eten mensen frikandellen in hun ontbijtsmoothie.

Ik onderschreef alleen wat eerder genoemd werd, dat er die XXL-weken gewoon nooit iets zit dat ik zelf koop. Maar goed, benieuwd naar mijn eerste aanschaf: de kokosdouchegel. Vanavond eens uitproberen. :7
Let me see you stripped down to the bone
  Moderator dinsdag 27 januari 2015 @ 10:53:14 #8
382129 crew  Donna
pi_149098831
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 10:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Wat dat betreft geen verrassing dat je ook in LIF / Afvallen tot we een ons wegen #15 Klodders mayonaise! post.
Wat sneu.
pi_149098855
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 10:51 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Dat vlees is echt bagger.

Ik vind het echt wel prima voor verwerking in specifieke uitgebreidere gerechten Ik ben sowieso niet zo van een los stuk vlees op je bord als maaltijdcomponent. Als ik dat zo heel af en toe wel eens eet, dan haal ik inderdaad beter vlees. :Y
Let me see you stripped down to the bone
pi_149098868
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 10:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Wat dat betreft geen verrassing dat je ook in LIF / Afvallen tot we een ons wegen #15 Klodders mayonaise! post.
Toffe opmerking zeg :N Ik post er ook terwijl ik al die ongezonde meuk niet koop. Dat hoeft er dus helemaal niets mee te maken te hebben.
Spoilers!
  Moderator dinsdag 27 januari 2015 @ 10:54:53 #11
382129 crew  Donna
pi_149098878
Als je het echt zo graag wilt weten Knut. Ik ben een beetje aangekomen nadat m`n vader is overleden ja. Shit happens. Maar niet door shoarma en rookworst.

Die kilo's ben ik allang weer kwijt, maar ik heb ook gewoon een vriend die wel eens een frikadel of een stroopwafel lust. God wat ongezond, 2x per jaar een zakje stroopwafels halen. Poeh poeh.
pi_149098887
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 10:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Wat dat betreft geen verrassing dat je ook in LIF / Afvallen tot we een ons wegen #15 Klodders mayonaise! post.
Lekker boeiend zeg. :') Ik post daar ook en ik eet ook geen shoarma of frikandellen. Overigens ook niet voordat ik daar ging posten. Ieder zijn eigen guilty pleasures toch.

Overigens koop ik alleen het waspoeder uit de XXL verzameling, vind het dan ook altijd maar saaie weken. Doe mij maar echte thema's.
pi_149098894
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 10:54 schreef DonnaRush het volgende:
Als je het echt zo graag wilt weten Knut. Ik ben een beetje aangekomen nadat m`n vader is overleden ja. Shit happens. Maar niet door shoarma en rookworst.

Die kilo's ben ik allang weer kwijt, maar ik heb ook gewoon een vriend die wel eens een frikadel of een stroopwafel lust. God wat ongezond, 2x per jaar een zakje stroopwafels halen. Poeh poeh.
Knut is een beetje gefixeerd door lichaamsvet.
Als jongen is hij gepest omdat hij #viesdik was
pi_149098895
Ik weet wel zeker dat ik een bolle kont heb gekregen van simpele Lidl-zaken als bloem, bio-roomboter, bananen, woudhoning en pecannoten. :7
Let me see you stripped down to the bone
pi_149098905
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 10:54 schreef DonnaRush het volgende:
Als je het echt zo graag wilt weten Knut. Ik ben een beetje aangekomen nadat m`n vader is overleden ja. Shit happens. Maar niet door shoarma en rookworst.

Die kilo's ben ik allang weer kwijt, maar ik heb ook gewoon een vriend die wel eens een frikadel of een stroopwafel lust. God wat ongezond, 2x per jaar een zakje stroopwafels halen. Poeh poeh.
Meiske, ga er toch niet op in joh! :*
Let me see you stripped down to the bone
pi_149098935
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 10:53 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik vind het echt wel prima voor verwerking in specifieke uitgebreidere gerechten Ik ben sowieso niet zo van een los stuk vlees op je bord als maaltijdcomponent. Als ik dat zo heel af en toe wel eens eet, dan haal ik inderdaad beter vlees. :Y
Dat ja. En ik ben lui, dus heb geen zin om speciaal ergens anders heen te gaan als ik het verschil niet echt merk. Maar ik koop toch alleen gehakt, kipfilet en stooflappen. En heel soms die kipkrokant dingen. :@ Vooral mijn vriend is daar helemaal gek op.
pi_149098938
Ieder zijn meug hoor. Volgens mij is het leven veel makkelijker als je blij kunt worden van een berg prefab shoarma op je bord :Y
Spoilers!
pi_149098959
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 10:57 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat ja. En ik ben lui, dus heb geen zin om speciaal ergens anders heen te gaan als ik het verschil niet echt merk. Maar ik koop toch alleen gehakt, kipfilet en stooflappen. En heel soms die kipkrokant dingen. :@ Vooral mijn vriend is daar helemaal gek op.
Ik vind de bio kip en rundergehakt van Lidl echt prima. Ik had pas duur limousingehakt van de scharrelslager maar proefde geen noemenswaardig verschil. In ieder geval niet om de prijs te rechtvaardigen.
Spoilers!
pi_149098960
quote:
6s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 10:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ieder zijn meug hoor. Volgens mij is het leven veel makkelijker als je blij kunt worden van een berg prefab shoarma op je bord :Y
Dit. Maakt iedereen maar lekker zelf uit. :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_149098968
Over XXL gesproken; sucadelappen in de aanbieding _O_
Hele week stoofvlees
pi_149098984
Ik stoor me gewoon aan van die inconsequente afval vrouwen. De hele tijd maar janken over hun gewicht, goede voornemens, DIT JAAR GA IK ECHT NAAR DE SPORTSCHOOL en ondertussen de winkelwagen vol pleuren met alles wat god verboden heeft en maar die mondjes vol proppen op de bank.

Ja, ik maak me zorgen om de dichtgroeiende bevolking. Net als dat er vroeger ook een enkeling was die het niet pikte dat hij mee moest roken in restaurants. Dikke mensen zijn ook schadelijk voor mijn gezondheid.
pi_149098989
Lees ook dat mensen de rookworst van de Lidl lekker vinden :') Dat snap ik dus echt niet.
pi_149099026
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 10:58 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik vind de bio kip en rundergehakt van Lidl echt prima. Ik had pas duur limousingehakt van de scharrelslager maar proefde geen noemenswaardig verschil. In ieder geval niet om de prijs te rechtvaardigen.
ja het bio vlees is al een stuk beter
  dinsdag 27 januari 2015 @ 11:02:06 #24
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_149099031
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 11:00 schreef TUFKAL het volgende:
Lees ook dat mensen de rookworst van de Lidl lekker vinden :') Dat snap ik dus echt niet.
De verse rookworst uit de koeling is de lekkerste supermarktrookworst die ik tot nu toe heb geproefd.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_149099037
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 11:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik stoor me gewoon aan van die inconsequente afval vrouwen. De hele tijd maar janken over hun gewicht, goede voornemens, DIT JAAR GA IK ECHT NAAR DE SPORTSCHOOL en ondertussen de winkelwagen vol pleuren met alles wat god verboden heeft en maar die mondjes vol proppen op de bank.

Ja, ik maak me zorgen om de dichtgroeiende bevolking. Net als dat er vroeger ook een enkeling was die het niet pikte dat hij mee moest roken in restaurants. Dikke mensen zijn ook schadelijk voor mijn gezondheid.
Nou liefje, je hoeft je om mijn gewicht geen zorgen te maken hoor. Mijn ziekte is niet besmettelijk gelukkig. En als je er psychisch zo'n last van hebt om naar me te moeten kijken, psychische zorg zit in het basispakket :*
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')