SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wacht.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:09 schreef Crip het volgende:
[..]
kom
[..]
alco is nooit lekker geweest.. gewoon om het zat worden.
wat ja doei. Laatste tijd mis ik de marlborotjes.
ik word steeds erger
Ze volgt dt toch niet skkl, ze leest alleen wat er letterlijk in de quran staat.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Een of andere leider?Je kent Abu Hanifa toch wel, de oprichter van de Hanafitische rechtsschool, de grootste onder de rechtsscholen?
Ken ik niet.. Logisch toch?quote:Op maandag 26 januari 2015 21:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Een of andere leider?Je kent Abu Hanifa toch wel, de oprichter van de Hanafitische rechtsschool, de grootste onder de rechtsscholen?
ja dit.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:12 schreef Bortecinem het volgende:
Gaat iemand die som nog uitleggen of wat?
Oh serieus. Ik word soms zo moe van het geloof.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Ze volgt dt toch niet skkl, ze leest alleen wat er letterlijk in de quran staat.
begreep het niet..quote:Op maandag 26 januari 2015 21:12 schreef Bortecinem het volgende:
Klinkt veel te makkelijk om er serieus in te gaanquote:Op maandag 26 januari 2015 21:12 schreef Bortecinem het volgende:
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op maandag 26 januari 2015 21:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh serieus. Ik word soms zo moe van het geloof.
A zegt dit mag wel.
B zegt dit mag niet.
A+B keuren hetzelfde af en goed.
B volgt zehma Koran en neukt halal 12 wijven.
Serieus, kan mij geen reet meer. En dan te horen dat vrouwen hun haar op een bepaalde lengte moetne hebben? SERIOUSLY DUDE
gvd was gwn kei serieus hommoquote:Op maandag 26 januari 2015 21:13 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Klinkt veel te makkelijk om er serieus in te gaan
zeg dat maar tegen Allahquote:Op maandag 26 januari 2015 21:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh serieus. Ik word soms zo moe van het geloof.
A zegt dit mag wel.
B zegt dit mag niet.
A+B keuren hetzelfde af en goed.
B volgt zehma Koran en neukt halal 12 wijven.
Serieus, kan mij geen reet meer. En dan te horen dat vrouwen hun haar op een bepaalde lengte moetne hebben? SERIOUSLY DUDE
½ ken je toch wel? Dan is 1/8= ½*½*½. En 5/8=5*½*½*½. En 1 5/8= 1+5/8.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Nou waarschijnlijk is het kei simpel maar ik vat even niet hoe ik zoiets moet uitrekenen.
Of ik denk gewoon helemaal verkeerd
[ afbeelding ]
Oja, en hoe reken je ook alweer decimale getallen naar breuken en andersom. Ik veel wel uit mn hoofd van vroeger maar weet het trucje nie meer
Oh shit sorry C: wacht even weer lezen.quote:
alsof je dat nog niet bent.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:14 schreef Crip het volgende:
Ik ga gewoon vluchten en een webcam babe worden.
wollah enige wat ik hier uit kan op maken is dat 1/2 0.5 is.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:14 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
½ ken je toch wel? Dan is 1/8= ½*½*½. En 5/8=5*½*½*½. En 1 5/8= 1+5/8.
WAT STAAT HIER.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:14 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
½ ken je toch wel? Dan is 1/8= ½*½*½. En 5/8=5*½*½*½. En 1 5/8= 1+5/8.
Ik vlucht met je mee. Er is verder geen hoop voor mij.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:14 schreef Crip het volgende:
Ik ga gewoon vluchten en een webcam babe worden.
Het is een 'domme' regel waar de profeet mee is gekomen.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Alsof Allah met 90 % van die DOMME regels is gekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |