Ook nog even bij DWDD langs en z'n avondje is weer gevuld.quote:Op maandag 26 januari 2015 18:21 schreef TLC het volgende:
Vanavond ook vast nog even bij Eva Jinek aanschuiven die Peter
Nee. Daar bespreken ze Griekenland, Frank Boeijen en Sjinkie Knegt.quote:Op maandag 26 januari 2015 18:23 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ook nog even bij DWDD langs en z'n avondje is weer gevuld.
Daar kan Peter R best over meepraten hoor. Hij heeft overal verstand van.quote:Op maandag 26 januari 2015 18:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee. Daar bespreken ze Griekenland, Frank Boeijen en Sjinkie Knegt.
en niet alleen zijn avondje dat gevuld is, ook zijn portomonneequote:Op maandag 26 januari 2015 18:23 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ook nog even bij DWDD langs en z'n avondje is weer gevuld.
Ik mis wel zijn programma op zondagavond.quote:Op maandag 26 januari 2015 18:24 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Daar kan Peter R best over meepraten hoor. Hij heeft overal verstand van.
Maak er een topic over, op KLB of zo.quote:Op maandag 26 januari 2015 18:24 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Daar kan Peter R best over meepraten hoor. Hij heeft overal verstand van.
Eens, was een prima programma. Jammer dat het gestopt is.quote:Op maandag 26 januari 2015 18:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik mis wel zijn programma op zondagavond.
Waarom eigenlijk? Aan te lage kijkcijfers zal het niet gelegen hebben, neem ik aan.quote:Op maandag 26 januari 2015 18:26 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Eens, was een prima programma. Jammer dat het gestopt is.
Las het vorige week al in de krant ja, lekker ventje.quote:
Hij was er zelf op uitgekeken volgens mij. Zal ook wel wat te gevaarlijk geworden zijn denk ik.quote:Op maandag 26 januari 2015 18:26 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Aan te lage kijkcijfers zal het niet gelegen hebben, neem ik aan.
quote:Blunder justitie: geen DNA in eerdere zaak verdachte moord Borst | RTL Nieuws
'Mijn zus zei: Ik hoop dat je snel dood bent'
Politie en justitie hebben mogelijk geblunderd doordat van Bart van U., de verdachte van de moord op oud-minister Els Borst, geen DNA-gegevens zijn verzameld in een eerdere zaak.
Het gaat om het wapenbezit waarvoor Van U. in 2012 voor de rechter moest komen. Door een nog onopgehelderd misverstand is destijds geen DNA-materiaal afgenomen bij de verdachte.
Het Openbaar Ministerie (OM) gaf vanavond aan op grond van de gerezen vragen nader onderzoek in te stellen naar 'een aantal zaken in het dossier' van de verdachte. Daaronder valt het ontbreken van DNA-materiaal in de eerste zaak.
ZIE OOK: Verdachte vast in moordzaak oud-minister Els Borst
Bovendien wordt door het OM de vraag gesteld waarom niet is begonnen met behandeling van Van U. 'ondanks de grote zorgen die er waren over de persoon van de verdachte'.
Was van de verdachte DNA-materiaal beschikbaar geweest, dan was hij mogelijk eerder in beeld gekomen tijdens het onderzoek naar de moord op Borst. De 38-jarige Van U. zit vast op verdenking van moord op zijn zus in Rotterdam, eerder deze maand.
Bron: www.rtlnieuws.nl
Van de kruimeldieven waar hij reportages over maakte, zal hij niet veel te vrezen hebben.quote:Op maandag 26 januari 2015 18:32 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hij was er zelf op uitgekeken volgens mij. Zal ook wel wat te gevaarlijk geworden zijn denk ik.
Huh?quote:Op maandag 26 januari 2015 23:25 schreef Loekie1 het volgende:
Dus toch een politieke moord. Verdachte was bang voor een islamitische aanval op Rotterdam. Hij zal o.a. D66 verantwoordelijk hebben gehouden voor het islamitische gevaar, net als de PvdA. Hij wilde eerst Wim Kok benaderen. Klopt allemaal.
Ja, zo lust ik er nog wel een paar.quote:Op maandag 26 januari 2015 23:48 schreef Downwards het volgende:
Als Borst in het verleden geen politica was geweest, was ze die avond niet vermoord. Dat kun je er nog wel over zeggen.
Uh nee, maar dat stelde ik ook niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 01:12 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja, zo lust ik er nog wel een paar.
dat maakt het nog geen politiek moord.
Op zich mee eens hoor. Maar is niet iedereen die in een democratie een politicus vermoordt gestoord?quote:Op maandag 26 januari 2015 23:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Huh?
De man was gestoord, vermoedelijk waandenkbeelden, hier kun je iedere sticker wel opplakken hoor.
quote:Op maandag 26 januari 2015 17:10 schreef Morendo het volgende:
Pechtold is dan ook enger dan eng. En berekenender dan berekend. Waarschijnlijk vloekt hij binnensmonds dat de moord niet twee dagen voor de PS-verkiezingen kon plaatsvinden.
Lijkt me niet, iemand kan natuurlijk ook gewoon bij volle verstand iemand anders vermoorden.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 08:23 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Op zich mee eens hoor. Maar is niet iedereen die in een democratie een politicus vermoordt gestoord?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |