abonnement Unibet Coolblue
pi_149403676
quote:
14s.gif Op donderdag 5 februari 2015 21:53 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Busardo is grappig idd, maar is meer hardware.. hij moet effe coil tutorials kijken.. die van Vinnie zijn ook wel grappig.. mafkees :')
twisted messes maakt ook mooie coils.
rip z'n zipper kwam daar ook vandaan.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  donderdag 5 februari 2015 @ 22:00:09 #202
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_149403853
quote:
14s.gif Op donderdag 5 februari 2015 21:51 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Je kunt ook een grotere schuur kopen trouwens :7

[..]

Netjes reepjes van knippen van 3mm breed en je hebt echt een perfecte wick :Y Ik heb nog van alles liggen hier, maar ik gebruik eigenlijk alleen maar die 'puff' lappies ;)
En prutsen met een Rus ja? die bouw je met je ogen dicht.. áltijd goed.. _O_ Ik heb er nu volgens mij een Clapton in zitten, hij is bijna leeg, en dan gaat er een nikkel Clapton in, kijken hoe dat werkt met tempcontrol.. heb ik nu ook in de kleine CLT zitten trouwens.. best grappig; je kunt hem echt bijna droogdampen zonder dat hij verfikt :)
Het schuurtje aan het huis vast is niet zo koud, ik kan ook in het tuinhuisje gaan staan maar dan moet ik mijn motor laten lopen om die ruimte te verwarmen :7

Als Knak een Russian of een willekeurige andere RBA tank koopt, dan is het zeker te weten prutsen in eerste instantie :P Of jij gaat coils voor hem bouwen :D
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
  donderdag 5 februari 2015 @ 22:15:20 #203
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_149404717
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 22:00 schreef CocaColaLight het volgende:

[..]

Het schuurtje aan het huis vast is niet zo koud, ik kan ook in het tuinhuisje gaan staan maar dan moet ik mijn motor laten lopen om die ruimte te verwarmen :7

Als Knak een Russian of een willekeurige andere RBA tank koopt, dan is het zeker te weten prutsen in eerste instantie :P Of jij gaat coils voor hem bouwen :D
De allereerste die ik bouwde was in een KFL, en die was perfect.. gewoon tutorial erbij, en nadoen wat hij deed, en in één keer perfect.. de eerste tank waarmee ik écht bonje had was de Fogger V4; wát een schijtding was dat :') Eerste build was perfect, en daarna was het alleen maar ellende.. dry hits, lekken, meer dry hits.. bah!
Iedereen doet er heel dramatisch over, maar eigenlijk is coils bouwen strontsimpel, als je effe wat regeltjes in acht houdt.. belangrijkste is: GEEN SLUITING maken. Als je dat in acht houdt, komt de rest allemaal goed met trial and error. Eerste een paar verschillende coiltjes draaien en gewoon erop en eraf en meten wat er gebeurt als je dit doet, en wat als je dat doet.. goeie wick erin, huisje erop met de wick omhoog eruitstekend, net 3 - 4mm boven het huis afknippen en met de eindjes mooi naar beneden erin stoppen. Succes verzekerd, elke keer weer :Y
Het meest irritante van tanks bouwen is als je hem net hebt gerebuild en volgedonderd, en je wick is niet goed of hij lekt.. dat zuigt |:(
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 5 februari 2015 @ 22:21:42 #204
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_149405096
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 21:56 schreef marc0871 het volgende:

[..]

twisted messes maakt ook mooie coils.
rip z'n zipper kwam daar ook vandaan.
Dude :') :D _O-

KNAK moet denk ik eerst effe beginnen met een standaard microcoiltje fiksen.. kermis is voor (veel) later misschien. Sowieso wil hij een tank, en geen dripper ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_149405288
quote:
14s.gif Op donderdag 5 februari 2015 22:15 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

De allereerste die ik bouwde was in een KFL, en die was perfect.. gewoon tutorial erbij, en nadoen wat hij deed, en in één keer perfect.. de eerste tank waarmee ik écht bonje had was de Fogger V4; wát een schijtding was dat :') Eerste build was perfect, en daarna was het alleen maar ellende.. dry hits, lekken, meer dry hits.. bah!
Iedereen doet er heel dramatisch over, maar eigenlijk is coils bouwen strontsimpel, als je effe wat regeltjes in acht houdt.. belangrijkste is: GEEN SLUITING maken. Als je dat in acht houdt, komt de rest allemaal goed met trial and error. Eerste een paar verschillende coiltjes draaien en gewoon erop en eraf en meten wat er gebeurt als je dit doet, en wat als je dat doet.. goeie wick erin, huisje erop met de wick omhoog eruitstekend, net 3 - 4mm boven het huis afknippen en met de eindjes mooi naar beneden erin stoppen. Succes verzekerd, elke keer weer :Y
Het meest irritante van tanks bouwen is als je hem net hebt gerebuild en volgedonderd, en je wick is niet goed of hij lekt.. dat zuigt |:(
meh, ook daar ben ik vanaf gestapt.
ik knip ze nu gewoon af op het schroefdraad van de chimney.
chimney er overheen en hij zit altijd perfect.
dat proppen gaf zwaar trekken en dry-hits.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  donderdag 5 februari 2015 @ 22:26:36 #206
24329 KNAK
ff w88,......
pi_149405364
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 21:53 schreef marc0871 het volgende:

[..]

hehehe, newbs.

o, sorry. schreef ik dat hardop?

bij een dripper is het katoen, wat je door je coil steekt, je reservoir.
8 tot 10 druppels, afhankelijk van hoe diep je dripwell is en hoeveel katoen je daarin kwijt kan.
en een half uur? probeer elke 6/7 halen.
die dingen zuipen liquid.
:')

Vooralsnog na 20 jaar en ontelbare pogingen nu 2 weken geen peuk meer aangeraakt, dus een trotse newbs hier ;)

Dripper zal het niet gaan worden. Ik zal dan wel blijven steken in reservoirs en net een aantal Lemo vids bekeken en op het moeten maken van een coil na, en met meet apparatuur klooien is me dat al vrij duidelijk. Lees nu wel dat een dubbele coil lastig is in een Lemo, maar dat mensen dat dan toch voor elkaar krijgen of een dual coil draaien, 2 draden tegelijkertijd.

Middels het bekijken van video's probeer ik het nut van een overstap van bvc coils wat ik met de nautilus gebruik te rechtvaardigen, een Lemo gebruiken met een enkele coil zal dan niet zo heel veel verschil uitmaken ( of toch? )

Op naar andere filmpjes , Kaifun en russian :)
Mai pben rai~!
pi_149405394
quote:
14s.gif Op donderdag 5 februari 2015 22:21 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Dude :') :D _O-

KNAK moet denk ik eerst effe beginnen met een standaard microcoiltje fiksen.. kermis is voor (veel) later misschien. Sowieso wil hij een tank, en geen dripper ;)
ah. okee.
zover had ik hem nog niet door :@
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_149405955
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 22:26 schreef KNAK het volgende:

[..]

:')

Vooralsnog na 20 jaar en ontelbare pogingen nu 2 weken geen peuk meer aangeraakt, dus een trotse newbs hier ;)

Dripper zal het niet gaan worden. Ik zal dan wel blijven steken in reservoirs en net een aantal Lemo vids bekeken en op het moeten maken van een coil na, en met meet apparatuur klooien is me dat al vrij duidelijk. Lees nu wel dat een dubbele coil lastig is in een Lemo, maar dat mensen dat dan toch voor elkaar krijgen of een dual coil draaien, 2 draden tegelijkertijd.

Middels het bekijken van video's probeer ik het nut van een overstap van bvc coils wat ik met de nautilus gebruik te rechtvaardigen, een Lemo gebruiken met een enkele coil zal dan niet zo heel veel verschil uitmaken ( of toch? )

Op naar andere filmpjes , Kaifun en russian :)
niks mis met newbs ;)
zo zijn we allemaal begonnen.
en mooi dat je van de peuken af kan blijven ^O^

zelf bouwen geeft vooral meer smaak.
en met een lemo heb je veel meer airflow, dus je wolken zijn ook nog veel groter.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  donderdag 5 februari 2015 @ 22:44:06 #209
24329 KNAK
ff w88,......
pi_149406190
Je hebt een istick, 30w, met x volt, das duidelijk, die laat je los op je coil waardoor ie gaat gloeien

Dan heb je de coil, en hier heb je dan te maken met ohm. Hoe wordt ohm variabel? Is dat type en lengte van de draad die je gebruikt ?

Moet je dan adhv de gedraaide coil middels een ohm meter je wattage/voltage daar op aanpassen zodat je je liquid, of erger je wick niet barbequed?
Mai pben rai~!
  donderdag 5 februari 2015 @ 22:47:54 #210
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_149406339
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 22:26 schreef KNAK het volgende:

[..]

:')

Vooralsnog na 20 jaar en ontelbare pogingen nu 2 weken geen peuk meer aangeraakt, dus een trotse newbs hier ;)

Dripper zal het niet gaan worden. Ik zal dan wel blijven steken in reservoirs en net een aantal Lemo vids bekeken en op het moeten maken van een coil na, en met meet apparatuur klooien is me dat al vrij duidelijk. Lees nu wel dat een dubbele coil lastig is in een Lemo, maar dat mensen dat dan toch voor elkaar krijgen of een dual coil draaien, 2 draden tegelijkertijd.

Middels het bekijken van video's probeer ik het nut van een overstap van bvc coils wat ik met de nautilus gebruik te rechtvaardigen, een Lemo gebruiken met een enkele coil zal dan niet zo heel veel verschil uitmaken ( of toch? )

Op naar andere filmpjes , Kaifun en russian :)
Dual coil is niet nodig is leuk om als optie te hebben. Het is geen must om dat erin te kunnen proppen. Wat ik zo mee heb gekregen is dat dat ding met 1 coil al erg goed moet zijn.
De hoeveelheid coils die erin passen maakt het niet beter.

En zoals marc0871 weet te melden de smaak is anders. Ik heb zelf ook nog zo'n kleine tank liggen. Dus ik dacht laat ik de proef op de som nemen. Met een nieuwe coil daarin dezelfde vloeistof en als in de russian. Met in de russian een een zelf gemaakte coil op ongeveer dezelfde weerstand. De smaak uit de russian is voor mijn smaak stukken beter.

quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 22:44 schreef KNAK het volgende:
Je hebt een istick, 30w, met x volt, das duidelijk, die laat je los op je coil waardoor ie gaat gloeien

Dan heb je de coil, en hier heb je dan te maken met ohm. Hoe wordt ohm variabel? Is dat type en lengte van de draad die je gebruikt ?

Moet je dan adhv de gedraaide coil middels een ohm meter je wattage/voltage daar op aanpassen zodat je je liquid, of erger je wick niet barbequed?
De weerstand (Ohm) blijft gelijk, doordat je je voltage kan veranderen gaat je wattage mee omhoog of omlaag.
En yep de draad heeft een weerstand per meter, daar zou in theorie je weerstand mee kunnen berekenen maar meten is sneller in mijn geval.

Aan de hand van de weerstand van de coil moet je idd je wattage/voltage aanpassen. En dat is gewoon een gevalletje laag beginnen en stapjes hoger gaan totdat je jouw optimale smaak beleving hebt bereikt.
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
  donderdag 5 februari 2015 @ 22:57:14 #211
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_149406749
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 22:44 schreef KNAK het volgende:
Je hebt een istick, 30w, met x volt, das duidelijk, die laat je los op je coil waardoor ie gaat gloeien

Dan heb je de coil, en hier heb je dan te maken met ohm. Hoe wordt ohm variabel? Is dat type en lengte van de draad die je gebruikt ?

Moet je dan adhv de gedraaide coil middels een ohm meter je wattage/voltage daar op aanpassen zodat je je liquid, of erger je wick niet barbequed?
Zoek effe de wet van Ohm op, en probeer te begrijpen wat U=I*R inhoudt.. dan ben je al aardig op weg.. heel veel meer hoef je niet te weten, want je hebt een regulated mod, dus de chip doet het rekenwerk voor je.

Variëren met weerstand leg ik altijd uit mbv een tuinslang en een rietje.. Je hebt een emmer water en die wil je leegdrinken (ja, hebt héél veel dorst) wat gaat sneller? inderdaad.. de tuinslang.. daaruit maken we dus op dat dikker sneller is omdat je minder weerstand ondervindt als je eraan zuigt.. Dikkere draad heeft dus ook minder weerstand..
Voorbeeld.. een draad van 0.5mm dik en 15 cm lang heeft weerstand X, dan heeft een draad van 30 cm lang dus weerstand 2X. Een draad van 0.25mm dik en 15 cm lang is de helft dunner, en heeft dus ook weerstand 2X.
We kunnen dus aannemen dat een langere draad een hogere weerstand oplevert.. dus hoe meer draad je in je coil stopt, hoe hoger de weerstand wordt.. dus meer wikkelingen levert een hogere weerstand, maar ook de diameter van de coil vergroten levert een langere draad op.. Je kunt dus diverse manieren gebruiken om de weerstand te beïnvloeden..
Hoeveel watt of volt je er vervolgens in gaat proppen moet je even uitvogelen.. laagohmigere coils lusten een wat hoger wattage, en hogere dus een wat lager wattage, maar dat vind je rap genoeg uit.. Meestal als je met je voltage begint ergens in de buurt van 3.8 volt zit je altijd goed..

Snappiesnappie een beetje ongeveer soort van lichtelijk? :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 5 februari 2015 @ 23:20:11 #212
24329 KNAK
ff w88,......
pi_149407593
Duidelijk :)

Ik zag elders ook al een chart waarop de gevarenzones te lezen zijn. Ik denk dat ik het maar moet gaan proberen, genoeg YouTube materiaal en experts hier die ondersteuning kunnen bieden

Nu alleen nog kiezen welke. Russian 91%, is dat die hier wordt bedoeld ?
Mai pben rai~!
  donderdag 5 februari 2015 @ 23:22:58 #213
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_149407708
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 23:20 schreef KNAK het volgende:
Duidelijk :)

Ik zag elders ook al een chart waarop de gevarenzones te lezen zijn. Ik denk dat ik het maar moet gaan proberen, genoeg YouTube materiaal en experts hier die ondersteuning kunnen bieden

Nu alleen nog kiezen welke. Russian 91%, is dat die hier wordt bedoeld ?
Correct en tevens juist :D
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
  donderdag 5 februari 2015 @ 23:49:07 #214
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_149408579
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 23:20 schreef KNAK het volgende:
Duidelijk :)

Ik zag elders ook al een chart waarop de gevarenzones te lezen zijn. Ik denk dat ik het maar moet gaan proberen, genoeg YouTube materiaal en experts hier die ondersteuning kunnen bieden

Nu alleen nog kiezen welke. Russian 91%, is dat die hier wordt bedoeld ?
Jeh.. zoek je een kloon of wil je een original? Origineel kost ie ergens rond de 75 - 85¤ en moet je even zoeken waar ze hem nog hebben. Kloon kost ws ergens rond de 2 tientjes bij Fasttech.

Er is inmiddels ook de V2, maar als je die koopt word ik jaloers }:|

Een Kayfun V3.1 is hetzelfde ding trouwens, let op dat er airflow control op zit, en dat je er eentje hebt met verwisselbare driptip, sommigen hebben een screwtip, en dan kan er niks anders op zonder adapter..

De zwarte worden lelijk, de RVS is bij mij nog keurig netjes en dat is niet omdat ik er zo zuinig mee omga, en als ik er nu nog eentje zou kopen werd het een matte, omdat ik die nog niet heb in de collectie :+ :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 6 februari 2015 @ 00:12:06 #215
24329 KNAK
ff w88,......
pi_149409230
quote:
14s.gif Op donderdag 5 februari 2015 23:49 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Jeh.. zoek je een kloon of wil je een original? Origineel kost ie ergens rond de 75 - 85¤ en moet je even zoeken waar ze hem nog hebben. Kloon kost ws ergens rond de 2 tientjes bij Fasttech.

Er is inmiddels ook de V2, maar als je die koopt word ik jaloers }:|

Een Kayfun V3.1 is hetzelfde ding trouwens, let op dat er airflow control op zit, en dat je er eentje hebt met verwisselbare driptip, sommigen hebben een screwtip, en dan kan er niks anders op zonder adapter..

De zwarte worden lelijk, de RVS is bij mij nog keurig netjes en dat is niet omdat ik er zo zuinig mee omga, en als ik er nu nog eentje zou kopen werd het een matte, omdat ik die nog niet heb in de collectie :+ :+
Als ik dat zo zie gaat het wel die V2 worden, en dit is dan omdat ik het met de andere kanshebber vergelijk, de Lemo, de airflow véél gemakkelijker te verstellen is en het vullen ook. Bij de Lemo moet je vullen middels een schroef eruit halen, en airflow heeft ook het nodige gestunt nodig.

Het is nu meer een kwestie van wat er voor ander spul te koop is wat nóg beter is, nóg lekkerder dampt/smaakt. Daar ik een newbie ben lijkt me die russian V2 op een istick wel een voldoende stap vooruit.
Ik zal eerst wel die istick verwelkomen en dat icm de nautilus mini gaan gebruiken, tot ik precies weet wat voor draad,wick etc ik precies in bulk moet gaan bestellen (en de 8 bvc coils die ik nog heb bijna op zijn ;) )

Stoppen met roken heeft voordelen , ook financieel,.. Al vraag ik me af of ik nu door dat vapen hierop moet gaan terugkomen :D. Wellicht dat na aanschaf van een rebuildable de meeste kosten in liquids gaan zitten.
Mai pben rai~!
pi_149409398
quote:
14s.gif Op donderdag 5 februari 2015 21:41 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Bij de mijne betaal ik 5¤ per maand volgens mij (ABN), en dat vind ik het gewoon niet waard.. kan geloof ik via de ANWB ook een gratis ding krijgen, maar ik vind gewoon dat ze motte paypallen.. tis al 2015...
!
Nee joh, gekkie. Ik betaal maandelijks 3.xx voor m'n bankzaken bij de ABN, incl. creditcard.

Niets handiger dan een CC, wereldwijd gebruik, altijd krediet op reis en 6 maanden verzekerd. Heb wel eens gezeik gehad met een buitenlandse zending. Nooit aangekomen en verkoper deed moeilijk. Prima, formuliertje ingevuld, opgestuurd en het werd terug gestort.

Kom op, tis al 2015. Geen CC hebben is zo achterhaald en 1999 :D
  vrijdag 6 februari 2015 @ 00:24:25 #217
24329 KNAK
ff w88,......
pi_149409527
Gewoon CC nemen. Kost geen drol :)

Als er trouwens een webshop met istick 30w en russian V2 aanwezig is in Nederland denk ik dat ik gelijk maar mijn CC ook maar ga misbruiken.

Hebbe hebbe hebbe!!


Edit
Russian in NL lastig te vinden in de voor mij nu bekende vape shops :-/
Mai pben rai~!
  vrijdag 6 februari 2015 @ 00:27:42 #218
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_149409637
Hij zal er vast goedkoper zijn dan hier: http://www.smokesmarter.nl/eleaf-istick-30-watt-boxmod.html
Maar ik heb persoonlijk goed ervaringen met die toko. Dat is wel alleen als je hem snel wil hebben als je geen last hebt van haast dan zijn die dingen ook wel te vinden bij onze Aziatische vrienden van fasttech en aliexpress.
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
pi_149409659
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 00:24 schreef KNAK het volgende:
Gewoon CC nemen. Kost geen drol :)

Als er trouwens een webshop met istick 30w en russian V2 aanwezig is in Nederland denk ik dat ik gelijk maar mijn CC ook maar ga misbruiken.

Hebbe hebbe hebbe!!

Exit
Russian in NL lastig te vinden in de voor mij nu bekende vape shops :-/
mag ook niet meer. groter dan 2ml.
probeer fasttech.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 00:37:14 #220
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_149409772
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 00:12 schreef KNAK het volgende:

[..]

Als ik dat zo zie gaat het wel die V2 worden, en dit is dan omdat ik het met de andere kanshebber vergelijk, de Lemo, de airflow véél gemakkelijker te verstellen is en het vullen ook. Bij de Lemo moet je vullen middels een schroef eruit halen, en airflow heeft ook het nodige gestunt nodig.

Het is nu meer een kwestie van wat er voor ander spul te koop is wat nóg beter is, nóg lekkerder dampt/smaakt. Daar ik een newbie ben lijkt me die russian V2 op een istick wel een voldoende stap vooruit.
Ik zal eerst wel die istick verwelkomen en dat icm de nautilus mini gaan gebruiken, tot ik precies weet wat voor draad,wick etc ik precies in bulk moet gaan bestellen (en de 8 bvc coils die ik nog heb bijna op zijn ;) )

Stoppen met roken heeft voordelen , ook financieel,.. Al vraag ik me af of ik nu door dat vapen hierop moet gaan terugkomen :D. Wellicht dat na aanschaf van een rebuildable de meeste kosten in liquids gaan zitten.
Probleem met dei V2 is, dat er weinig of geen goede kloons van zijn, en je dus een original moet zoeken, en die zijn in NL sinds vorige week verboden omdat de tankinhoud groter is al 2-fokking-ml. Dus wordt het een vluchtje buitenland, en daar kost ie zomaar 100$+ en dan is het bidden dat er niet ergens een wakkere dounier op schiphol rondwandelt.

quote:
12s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 00:18 schreef Bowny het volgende:

[..]

Nee joh, gekkie. Ik betaal maandelijks 3.xx voor m'n bankzaken bij de ABN, incl. creditcard.

Niets handiger dan een CC, wereldwijd gebruik, altijd krediet op reis en 6 maanden verzekerd. Heb wel eens gezeik gehad met een buitenlandse zending. Nooit aangekomen en verkoper deed moeilijk. Prima, formuliertje ingevuld, opgestuurd en het werd terug gestort.

Kom op, tis al 2015. Geen CC hebben is zo achterhaald en 1999 :D
Ik zal mezelf eens beraden, maar ik vind het nog steeds bullsheisse, maar idd.. op vakantie/reis is het ook wel handig soms.

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 00:24 schreef KNAK het volgende:
Gewoon CC nemen. Kost geen drol :)

Als er trouwens een webshop met istick 30w en russian V2 aanwezig is in Nederland denk ik dat ik gelijk maar mijn CC ook maar ga misbruiken.

Hebbe hebbe hebbe!!

Edit
Russian in NL lastig te vinden in de voor mij nu bekende vape shops :-/
iStick haal je natuurlijk bij mijn favo websjoppie, dezelfde als die CokeLight aangeeft.. voor morgenmiddag bestellen, zaterdag in huis. En voor lekkere premium liquids ben je daar ook wel aardig aan het goede adres.. En die Russian.. gaat hem niet meer worden in NL.. dus moet je effe over de grens zoeken.. misschien in .de, want het is wel europese regelgeving, maar eigenlijk pas vanaf volgend jaar.. alleen Nl moet weer haantje de voorste zijn as usual; waarom wachten tot volgend jaar als je nu al de bevolking kunt zieken? :') Moet je alleen effe mailen vooraf of ze hem willen verzenden naar NL..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 6 februari 2015 @ 00:37:56 #221
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_149409777
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 00:28 schreef marc0871 het volgende:

[..]

mag ook niet meer. groter dan 2ml.
probeer fasttech.
Die heeft alleen slechte kloons gehad voor zo ver ik weet, en die waren ook zo weer van de site af na een aantal nasty reviews.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 6 februari 2015 @ 00:41:22 #222
24329 KNAK
ff w88,......
pi_149409838
http://www.fasttech.com/search/3099-E-Cigarettes?Russian

$22, en dan heb je niet eens de V2 zo te zien,.. En wellicht een kloon.

Ik heb m'n Aspire bij rookesigaret gehaald, wilde daar ook de istick vandaan halen, iets wat nu even niet zo belangrijk is daar ik nu wel wil weten waar die v2 dan te halen is.

Ik dacht trouwens dat alleen de liquids aan banden werd gelegd, maar nu dus ook de reservoirs
Debiele betutteling ,.. Kansloos
Mai pben rai~!
pi_149409871
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 00:37 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Die heeft alleen slechte kloons gehad voor zo ver ik weet, en die waren ook zo weer van de site af na een aantal nasty reviews.
ja, zag ik.
iets met dat de afc iets te lang was en klemde.
schijnt op te lossen te zijn, door een stukje van de ring af te schuren.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 00:44:31 #224
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_149409883
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 00:41 schreef KNAK het volgende:
http://www.fasttech.com/search/3099-E-Cigarettes?Russian

$22, en dan heb je niet eens de V2 zo te zien,.. En wellicht een kloon.

Ik heb m'n Aspire bij rookesigaret gehaald, wilde daar ook de istick vandaan halen, iets wat nu even niet zo belangrijk is daar ik nu wel wil weten waar die v2 dan te halen is.

Ik dacht trouwens dat alleen de liquids aan banden werd gelegd, maar nu dus ook de reservoirs
Debiele betutteling ,.. Kansloos
http://www.fasttech.com/p(...)tank-atomizers-4-5ml

Dat is de V2, reviews geven maar 3 sterren, da's niet echt best.. en ze hebben alleen de bling versie maar.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_149409939
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 00:41 schreef KNAK het volgende:
http://www.fasttech.com/search/3099-E-Cigarettes?Russian

$22, en dan heb je niet eens de V2 zo te zien,.. En wellicht een kloon.

Ik heb m'n Aspire bij rookesigaret gehaald, wilde daar ook de istick vandaan halen, iets wat nu even niet zo belangrijk is daar ik nu wel wil weten waar die v2 dan te halen is.

Ik dacht trouwens dat alleen de liquids aan banden werd gelegd, maar nu dus ook de reservoirs
Debiele betutteling ,.. Kansloos
deze
http://www.fasttech.com/p(...)tank-atomizers-4-5ml

maar daar zijn dus wat issues mee.
en ja; dat is een clone. net als een heleboel bij fasttech.
maar dat kan variëren van heel goed tot totale bagger en alles wat daar tussen zit.
reviews lezen is het devies.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')