quote:
Op maandag 26 januari 2015 13:41 schreef Nabreski het volgende:Dat is iets wat ik me ineens afvraag. Je hoort heel vaak verhalen over vadercomplexen. Jonge vrouwen of mannen die zich (seksueel) aangetrokken voelen tot oudere mannen. Echter over het moedercomplex hoor je niet echt snel iets. Uiteraard is er het verhaal van Oedipus, maar dat is slechts een mythe.
Zelfs de term MILF die tegenwoordig nog al eens opduikt wordt toch niet op dezelfde manier gepresenteerd als in het geval van het vadercomplex. Het gaat bij die verhalen vooral om de oudere seksuele vrouw die een jonge man verleidt. Dit terwijl er bij het vadercomplex nogal erg verlangt lijkt te worden naar een meer verzorgende/beschermende vorm van aandacht.
Ik kan me vergissen natuurlijk, maar bestaat het moedercomplex eigenlijk wel? En als niet, vanwaar wel het vadercomplex en niet het moedercomplex?
nja wie zegt dat de relatie tussen een jonge man en een milf niet ook die basis kan hebben, ik denk dat dat juist vaak voorkomt als ze echt een relatie hebben ( dan zoeken ze een sterke vrouw). wat ik me afvraag is hoe het zich op latere leeftijd uit als jongens een slechte band met hun vader hadden vroeger, of meisjes met hun moeder

dus bij dezelfde sexe
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2015 16:59:37 ]