SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Gisteren at ik 6 sneeën brood en zat nog steeds niet vol. Vandaag na 1 snee brood gelijk wel. Dus ik heb ook zulke dagen.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:44 schreef Landysh het volgende:
Hebben jullie soms ook weleens dat wanneer je uit jezelf wakker wordt, je zo'n honger hebt en na het eten nog honger blijft houden?
Heb al 350 cal's op maar nog honger.
Anladiysam arap olayim.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:35 schreef de_boswachter het volgende:
Turken
(naar aanleiding van TT).
Lekker pittig eten OEEEEH en dan interessant doen
oh jeetje pittig eten laat ik even kazig doen en ter sprake brengen wat dat met mij doet op de wcquote:Op maandag 26 januari 2015 11:35 schreef de_boswachter het volgende:
Lekker pittig eten OEEEEH en dan interessant doen
Precies ja !!quote:Op maandag 26 januari 2015 11:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
oh jeetje pittig eten laat ik even kazig doen en ter sprake brengen wat dat met mij doet op de wc
Je hebt hopelijk door dat ik je belachelijk zit te maken en dat jij mij gelijk geeft?quote:Op maandag 26 januari 2015 11:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Precies ja !!.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja !!!!!quote:Op maandag 26 januari 2015 11:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je hebt hopelijk door dat ik je belachelijk zit te maken en dat jij mij gelijk geeft?
Jij gebruikt een andere versie van Google translate?quote:Op maandag 26 januari 2015 11:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Google vertalen zegt dat je een hoed eet
Ik sta niet op om dan te eten. Gewoon dwingen door te slapen.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:44 schreef Landysh het volgende:
Hebben jullie soms ook weleens dat wanneer je uit jezelf wakker wordt, je zo'n honger hebt en na het eten nog honger blijft houden?
Klinkt als het begin van een goede grap.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:58 schreef xminator het volgende:
[..]
Jij gebruikt een andere versie van Google translate?
[ afbeelding ]
Dan nog kan ik er geen fatsoenlijke zin van breien.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:58 schreef xminator het volgende:
[..]
Jij gebruikt een andere versie van Google translate?
[ afbeelding ]
Beetje herkenbaar... Dat je maag dan open gaat, zeg maar.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:44 schreef Landysh het volgende:
Weet je wat me ook is opgevallen? Vaak - niet altijd - merk ik dat als twee Nederlanders ergens wat gaan halen, de een de ander nooit trakteert. Zeg maar doodgewoon vraagt wat de ander wil en dat betaalt. Ik heb het dus niet over een duur etentje of zo, maar meer een klein hapje tijdens de lunchpauze of zo.quote:
Heb ontbeten met een hele mango, eiwitreep en een hele grote mok groene thee. Ik probeer het 'niet-genoeg' gevoel nu te negeren maar wel irritant.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Beetje herkenbaar... Dat je maag dan open gaat, zeg maar..
Ik pak (tegenwoordig) hoogstens fruit; een appeltje of zo. Vult ook goed. Drinken vult opmerkelijk genoeg ook.
Ja dit! Zo vaag.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gisteren at ik 6 sneeën brood en zat nog steeds niet vol. Vandaag na 1 snee brood gelijk wel. Dus ik heb ook zulke dagen./
Nee, ik bedoel gewoon wanneer je op moet staan maar wel goed heb geslapen.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:58 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik sta niet op om dan te eten. Gewoon dwingen door te slapen.
Wandel een kwartiertje rond in de buurt, neem een appeltje mee.quote:Op maandag 26 januari 2015 12:07 schreef Landysh het volgende:
[..]
Heb ontbeten met een hele mango, eiwitreep en een hele grote mok groene thee. Ik probeer het 'niet-genoeg' gevoel nu te negeren maar wel irritant.
Ohoo, dat zijn de beste ochtenden.quote:Op maandag 26 januari 2015 12:08 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel gewoon wanneer je op moet staan maar wel goed heb geslapen.
Ja dat herken ik. Maar meer uit het oogpunt dat Limburgers en ook Brabanders zo denken over westerlingen (noord en zuid-hollanders, dat volk).quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |