Dat is het waarschijnlijk geweest inderdaad. Maar is dat gevaarlijk voor een vrouw? Kunnen dingen daardoor beschadigd raken?quote:Op zondag 25 januari 2015 22:45 schreef spierbal het volgende:
Misschien heeft ie wel je baarmoedermond geraakt.
Zolang je niet bloed als een rund, zal het wel loslopen. Je menstruatie doet ook pijn, maar is ook niet alarmfase 1.quote:Op zondag 25 januari 2015 22:53 schreef Wondertjex het volgende:
[..]
Dat is het waarschijnlijk geweest inderdaad. Maar is dat gevaarlijk voor een vrouw? Kunnen dingen daardoor beschadigd raken?
Pijngevoel is sowieso een alarm dat het niet goed is..
Het is wel een heel vervelend en pijnlijk gevoel zeg, dit had ik nog niet meegemaakt.quote:Op zondag 25 januari 2015 22:58 schreef BeltaneFire het volgende:
Klinkt idd als doorstootpijn, kun je last van hebben als hij je baarmoedermond geraakt heeft.
Heerlijk tijdens de seks en een dag later weet je nog wat je gedaan hebt
Je bekken iets kantelen. Dan kan er niet meer zo ver worden doorgestoten.quote:Op zondag 25 januari 2015 23:09 schreef Wondertjex het volgende:
[..]
Het is wel een heel vervelend en pijnlijk gevoel zeg, dit had ik nog niet meegemaakt.
Weet ik in ieder geval dat het voortaan blijft bij romantische seks voor mij
volgens mij niet, mijn vriendin heeft het ook wel eens. Maar zeker weten of het ongevaarlijk is weet ik niet.quote:Op zondag 25 januari 2015 22:53 schreef Wondertjex het volgende:
[..]
Dat is het waarschijnlijk geweest inderdaad. Maar is dat gevaarlijk voor een vrouw? Kunnen dingen daardoor beschadigd raken?
Pijngevoel is sowieso een alarm dat het niet goed is..
Afhankelijk van je verplichtingen die dag erna kan de seks goed voelen een fijne herinnering zijn jaquote:Op zondag 25 januari 2015 22:58 schreef BeltaneFire het volgende:
Klinkt idd als doorstootpijn, kun je last van hebben als hij je baarmoedermond geraakt heeft.
Heerlijk tijdens de seks en een dag later weet je nog wat je gedaan hebt
Normaal kon ik er wel tegen als het rustig werd gedaan, dus ik dacht dat ik wel tegen een stootje konquote:Op maandag 26 januari 2015 08:11 schreef Frag_adder het volgende:
Maar ja als iets er flink tegenaan stoot met een hoop geweld, is het niet zo raar dat het beurs kan worden toch TS?
[..]
Afhankelijk van je verplichtingen die dag erna kan de seks goed voelen een fijne herinnering zijn ja
Maar is het ook gevaarlijk? Dat er dan beschadigingen kunnen komen?quote:Op maandag 26 januari 2015 10:11 schreef Trankilo het volgende:
dat is normaal volgens mij na 'harde' seks. Komt doordat je baarmoedermond geraakt wordt, toch?
Je kan er van binnen wat rauw en geschaafd van worden, in de meest extreme doorstootgevallen kun je wat gekneusd raken.quote:Op maandag 26 januari 2015 10:14 schreef Wondertjex het volgende:
[..]
Maar is het ook gevaarlijk? Dat er dan beschadigingen kunnen komen?
Internet heeft mij in ieder geval geleerd dat je er niet onvruchtbaar van kan worden, maar over de eventuele beschadigingen zijn er tegenstrijdige meningen..
Ligt eraan. Als jij je diep laat stoten door een paard is de kans groot dat je intern nogal wat beschadigd. Volgens mij is die kans met een man vrijwel nihil.quote:Op maandag 26 januari 2015 10:14 schreef Wondertjex het volgende:
[..]
Internet heeft mij in ieder geval geleerd dat je er niet onvruchtbaar van kan worden, maar over de eventuele beschadigingen zijn er tegenstrijdige meningen..
Hoogstens wat banden verrekt/spieren gekneusd/teveel belast, maar rekken die nu niet, dan wel tijdens je 1e bevallingquote:Op maandag 26 januari 2015 10:14 schreef Wondertjex het volgende:
[..]
even met als kanttekening dat je als t regelmatig bloedt beter ff langs de huisarts kan gaan voor de zekerheid!quote:Op maandag 26 januari 2015 12:46 schreef Vinniiee het volgende:
Topic opgeruimd, gewoon netjes ontopic graag.
OT: baarmoedermond zal wel geraakt zijn. Dit kan even pijn doen en zelfs een beetje bloeden. Echt gevaarlijk is het niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |