En dan ook nog met kinderen in de auto. Werkelijk.....quote:Irritatie tussen twee automobilisten op de A58 bij Etten-Leur leidde zondag tot een ongeval, waarbij twee auto’s in de sloot belandden. Dat maakte de politie zondag bekend.
Bumperkleven
Een 29-jarige vrouw in een Seat reed op de linkerbaan om een vrachtwagen in te halen. Dat ging volgens een 37-jarige automobiliste in een Alfa Romeo die achter haar reed blijkbaar niet snel genoeg en zij ging bumperkleven op haar voorgangster. Die tikte daarop even haar rempedaal aan. Dit tot woede van de bestuurster van de Alfa Romeo.
Na een inhaalmanoeuvre ging de Seat weer naar rechts. Toen de Alfa Romeo de Seat vervolgens inhaalde, maakte de bestuurster een kleine stuurbeweging naar rechts. Ze verloor daarbij de macht over het stuur en beide auto’s raakten van de weg. De Alfa Romeo lag op zijn kop in de sloot. De vijf inzittenden, onder wie twee kinderen, konden er zelf uit komen.
Even rempedaal intikken met een auto vol kinderen op nat wegdek vind ik anders ook nogal een kansloze actie.quote:Op zondag 25 januari 2015 20:54 schreef MouzurX het volgende:
Wat een gigantische idioot.
Eerst bumperkleven en dan een "tik" naar rechts willen geven.
Rijbewijs afpakken en nooit meer laten rijden.
Zelfs al is iemand ontzettend traag dan nog ga je de veiligheid niet op het spel zetten.
Classicquote:Die tikte daarop even haar rempedaal aan.
De kinderen zaten in de bumperklevende auto.quote:Op zondag 25 januari 2015 20:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Even rempedaal intikken met een auto vol kinderen op nat wegdek vind ik anders ook nogal een kansloze actie.
De dame die dat deed zat alleen in de auto, dat was de bestuurster van de Seat, niet van de stampvolle Alfa.quote:Op zondag 25 januari 2015 20:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Even rempedaal intikken met een auto vol kinderen op nat wegdek vind ik anders ook nogal een kansloze actie.
Ah in dat geval hopen dat ze van haar fouten geleerd heeftquote:Op zondag 25 januari 2015 20:56 schreef MouzurX het volgende:
[..]
De kinderen zaten in de bumperklevende auto.
Maar nog steeds wat kansloos ja, rij gewoon door boeien dat die persoon bumperkleeft.
Eens. En ook gedwongen sterilisatie.quote:Op zondag 25 januari 2015 20:48 schreef spijkerbroek het volgende:
Meteen rijbewijs afpakken. Als je met kinderen in de auto dit soort capriolen gaat uithalen, ben je een rijbewijs niet waard.
Of:
Meteen kinderen afpakken. Als je met kinderen in de auto dit soort capriolen gaat uithalen, ben je kinderen niet waard.
En zonder kinderen in de auto mag je je wel asociaal gedragen in het verkeer?quote:Op zondag 25 januari 2015 20:48 schreef spijkerbroek het volgende:
Meteen rijbewijs afpakken. Als je met kinderen in de auto dit soort capriolen gaat uithalen, ben je een rijbewijs niet waard.
Of:
Meteen kinderen afpakken. Als je met kinderen in de auto dit soort capriolen gaat uithalen, ben je kinderen niet waard.
Zullen we even de kinderen niet opofferen omdat jij weer jouw vergeldingszucht bevredigd wil zien?quote:Op zondag 25 januari 2015 21:11 schreef Elfletterig het volgende:
Rijbewijs afnemen en nooit meer teruggeven. En uit de ouderlijke macht ontzetten; op z'n minst tijdelijk. Als je je als volwassene ZO gedraagt terwijl je kinderen in de auto hebt, hoor je in een inrichting thuis.
Wat dacht je eens van gewoon niet vertragen?quote:Het gedrag van de vrouw in de SEAT is trouwens ook niet erg slim. Nooit op de rem trappen. Gewoon de voet iets van het gas halen.
Nee. Dat zei ik dan ook niet. Niet mijn woorden omdraaien. Foei.quote:Op zondag 25 januari 2015 21:11 schreef Pauper_Bob het volgende:
[..]
En zonder kinderen in de auto mag je je wel asociaal gedragen in het verkeer?
quote:Op zondag 25 januari 2015 21:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee. Dat zei ik dan ook niet. Niet mijn woorden omdraaien. Foei.
quote:Op zondag 25 januari 2015 20:48 schreef spijkerbroek het volgende:
Of:
En waar zeg ik "Als je zonder kinderen in de auto dit soort capriolen gaat uithalen, ben je een rijbewijs wel waard."?quote:
Ja man, een al gevaarlijke situatie willens en wetens nog gevaarlijker maken om in je recht te staan, tof man!quote:
Beide automobilisten vertonen debiel rijgedrag als ik dat nieuwsbericht zo lees.quote:Op zondag 25 januari 2015 21:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En waar zeg ik "Als je zonder kinderen in de auto dit soort capriolen gaat uithalen, ben je een rijbewijs wel waard."?
Prima, maar trek mijn post niet uit de context.quote:Op zondag 25 januari 2015 21:22 schreef Pauper_Bob het volgende:
Beide automobilisten vertonen debiel rijgedrag als ik dat nieuwsbericht zo lees.
Wat maakt het dan uit dat er kinderen in de auto zaten? Maakt dat het gedrag meer of minder acceptabel? In mijn opinie niet.
Gewoon net als Saudie-Arabie, ons bondgenoot, doen. Vrouwen verbieden om auto's te besturen.quote:Op zondag 25 januari 2015 20:37 schreef penny-wise het volgende:
Bron: Nieuws.nl
http://nieuws.nl/algemeen(...)8-leidt-tot-ongeluk/
[..]
En dan ook nog met kinderen in de auto. Werkelijk.....
Dat er geen gewonden zijn getuige de schade is de enige meevaller...
Mannen vertonen dit soort mongoloïde gedrag ook.quote:Op zondag 25 januari 2015 21:25 schreef rakotto het volgende:
[..]
Gewoon net als Saudie-Arabie, ons bondgenoot, doen. Vrouwen verbieden om auto's te besturen.
Maar vrouwen kunnen over het algemeen niet rijden.quote:Op zondag 25 januari 2015 21:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mannen vertonen dit soort mongoloïde gedrag ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |