quote:Op maandag 26 januari 2015 19:12 schreef Generalsupremo het volgende:
[..]
Ja zal wel, als ik Iraakse bronnen moet geloven zijn al rond de 10 000 ISIS-strijders gedood en zijn er maar 100 shi'itische terroristen omgekomen.
Feit is dat de shi'itische militia terroristen gewoon zwaar aan het verliezen zijn en niet verder komen dan een paar dorpjes hier en daar die ze gelijk weer verliezen.
Hmmmmmquote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:17 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Je hebt mijn lieftallige assistente zo te zien gevonden via Twitter?
wat moet die chick voorstellen?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:17 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Je hebt mijn lieftallige assistente zo te zien gevonden via Twitter?
dat was idd een inkopperquote:
twitter:EjmAlrai twitterde op dinsdag 27-01-2015 om 06:32:53#ISF and militia are attacking #IS in Barwana and managed to occupy a side of the city (#Anbar) #Iraq. https://t.co/c6EIyuHq6Z reageer retweet
twitter:EjmAlrai twitterde op dinsdag 27-01-2015 om 11:27:04#IslamicState attacks #Peshmerga forces around #Sinjar form 3 different fronts. Fierce battle ongoing. #Iraq. reageer retweet
twitter:EzidiPress twitterde op dinsdag 27-01-2015 om 12:11:05[1] heaviest fighting since days in #Shingal | ISIS terrorists attack #Kurdish/#Ezidi forces in Shingal city this morning, but were repelled reageer retweet
twitter:EzidiPress twitterde op dinsdag 27-01-2015 om 12:12:25[2] #Kurdish/#Ezidi forces killed about 20 terrorists so far | clashes ongoing#TwitterKurds #Shingal #Sinjar reageer retweet
quote:Iraq’s armed forces backed by volunteers have completely liberated the eastern province of Diyala from the occupation of ISIL Takfiri terrorists, a senior military officer says.
Staff Lieutenant General Abdulamir al-Zaidi announced the liberation of Diyala from the ISIL militants on Monday and said the Iraqi forces had managed to retake all populated areas from the terrorist group.
"Iraqi forces are in complete control of all the cities and districts and subdistricts of Diyala Province," he added.
The general said 58 members of Iraqi forces lost their lives and 248 were wounded in the battle while "more than 50" militants of the ISIL terrorist group were killed.
Diyala Province, located north of the capital Baghdad, was partly controlled by the terrorists for months.
The liberation comes a day after the army announced mop-up operations in Muqdadiyah, which was the terrorists’ last stronghold in the province.
On Friday, Iraqi army made fresh gains against the ISIL Takfiri militants after launching major operations against the terrorists on several battle fronts in the western province of Anbar as well as Salahuddin Province in the north.
The Iraqi army has pledged to continue its fight against the extremist group, which launched an offensive in Iraq last June and took control of the country’s second largest city, Mosul, before sweeping through parts of the country’s Sunni Arab heartland.
The terrorist militants have been carrying out horrific acts of violence, including public decapitations, against Iraqi communities such as Shias, Sunnis, Kurds and Christians.
Het was te verwachten dat de terreur-shi'ieten burgers doden. Dat doen ze immers systematisch al jaren lang, maar geen hond die er naar blaft. Jammer, want na het soennitisch terrorisme zullen we opgescheept zitten met de sji'ieten die dood en verderf kweken overal in het midden-oosten.quote:
Ja dat gebeurd zeker wel! Sinds Saddam weg is zijn de soennieten, christenen als 2e klas burgers behandeld door maliki. Ik hoop dat Abadi de milities onder dwang kan krijgen want hij ziet er uit als een respectieve manquote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:38 schreef SadPanda2 het volgende:
Are Sunnis Being “Ethnically Cleansed” in Iraq?
Data on the distribution of displaced Sunnis from UNHCR appears to contradict claims of systematic cleansing of Sunni communities by Shia paramilitaries.
http://1001iraqithoughts.(...)ly-cleansed-in-iraq/
Dit! Maliki heeft de soennitische bevolking sterk onderdrukt vooral in Anbar!quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:27 schreef Generalsupremo het volgende:
[..]
Het was te verwachten dat de terreur-shi'ieten burgers doden. Dat doen ze immers systematisch al jaren lang, maar geen hond die er naar blaft. Jammer, want na het soennitisch terrorisme zullen we opgescheept zitten met de sji'ieten die dood en verderf kweken overal in het midden-oosten.
De christenen zijn het zelf schuld. Het niveau van haat, propaganda en oorlogszuchtigheid die de christenen(voornamelijk Assyriers) uiten vanuit hun diaspora is ongeëvenaard. In plekken als Australie en Europa praten ze alsof ze een wereldmacht zijn, nu houden ze eindelijk eens hun mond. Zoals het ook hoort.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:30 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ja dat gebeurd zeker wel! Sinds Saddam weg is zijn de soennieten, christenen als 2e klas burgers behandeld door maliki. Ik hoop dat Abadi de milities onder dwang kan krijgen want hij ziet er uit als een respectieve man
Weet ff niet in welke topic ik dit moet plaatsten, dus dan maar hiertwitter:kovandire twitterde op dinsdag 27-01-2015 om 23:45:05#ISIS spreading video claiming they are attacking #Saudi kingdom at ALREFAA https://t.co/oontwZBGUt #ISIS #Saudi #BREAKING reageer retweet
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:31 schreef Generalsupremo het volgende:
[..]
De christenen zijn het zelf schuld. Het niveau van haat, propaganda en oorlogszuchtigheid die de christenen(voornamelijk Assyriers) uiten vanuit hun diaspora is ongeëvenaard. In plekken als Australie en Europa praten ze alsof ze een wereldmacht zijn, nu houden ze eindelijk eens hun mond. Zoals het ook hoort.
Ze moeten in ieder geval niet stoer doen en denken dat ze wat zijn. Het is heel makkelijk om vanuit Australie een grote bek open te trekken, maar besef je dan wel even goed dat er mensen zijn in Irak die de christenen aldaar erop gaan afrekenen. Ik ga ook geen grote bek hebben tegen die ene stoere Hells Angels-lid als ik weet dat mijn broer naast hem woont.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:48 schreef vigen98 het volgende:
[..]nee want ze moeten zwijgen terwijl hun volk crepeert in hun land
Nooit gedacht dat ik ISIS nog ging steunen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:46 schreef mrstylo het volgende:
Weet ff niet in welke topic ik dit moet plaatsten, dus dan maar hiertwitter:kovandire twitterde op dinsdag 27-01-2015 om 23:45:05#ISIS spreading video claiming they are attacking #Saudi kingdom at ALREFAA https://t.co/oontwZBGUt #ISIS #Saudi #BREAKING reageer retweet
twitter:rConflictNews twitterde op dinsdag 27-01-2015 om 23:33:24#ISIS claim they control border gate with saudi kingdom - @kovandirehttp://t.co/SGHkXWnAZx reageer retweet
Systematisch jaquote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:27 schreef Generalsupremo het volgende:
[..]
Het was te verwachten dat de terreur-shi'ieten burgers doden. Dat doen ze immers systematisch al jaren lang, maar geen hond die er naar blaft. Jammer, want na het soennitisch terrorisme zullen we opgescheept zitten met de sji'ieten die dood en verderf kweken overal in het midden-oosten.
zou wat wezenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:46 schreef mrstylo het volgende:
enemy of my enemyquote:Op woensdag 28 januari 2015 00:12 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat ik ISIS nog ging steunen.twitter:rConflictNews twitterde op dinsdag 27-01-2015 om 23:33:24#ISIS claim they control border gate with saudi kingdom - @kovandirehttp://t.co/SGHkXWnAZx reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |