abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149042513
Welkom in het babytopic! *O*

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :s)

pi_149043257
Daaaarrr zijn we weer!

Mijn gekke kint werd net wakker en piepte, heb er een speen ingeplopt, over zn hoofd geaaid en ben weggelopen (wakker achtergelaten) en hij is gewoon weer in slaap gevallen :o

Heb gewoon tijd gehad om allemaal babykleertjes op MP te zetten, Mei Tai online in de verkoop te gooien, 4 kaarten bij Greetz te bestellen, luiers op gratisafhaalgroep gezet en zijn al afgehaald zelfs, en een weekmenu gemaakt en daar de boodschappen voor besteld bij Albert.... :o vriendje zit tegenover me ook al de hele dag zo'n beetje achter de laptop, te werken. Heel knus zo O+

Nu zou ik eigenlijk de laptop weg moeten doen en babyboeken gaan bijschrijven maar daar heb ik dan weer geen zin in :')

Hebben jullie ook allemaal een fijne luie zondag?
Kwak
  zondag 25 januari 2015 @ 16:06:49 #3
149959 SQ
snelle trees
pi_149043476
Klinkt goed kwak! Wat een activiteit!

Ik heb helemaal geen luie zondag, ben wassen aan het draaien, opruimen stofzuigen planten water geven bedden verschonen positiekleding naar zolder verbannen kolfspullen steriliseren en mijn baby bezig houden :')

Die probeert nu alle speeltjes aan de babygym tegelijk in haar mond te proppen en is heel boos dat dat niet lukt. :')

Ze duimt nu echt sinds een paar dagen. :D

Verder even een speciale shoutout naar Rady. Wat een achtbaan! Fijn dat je nu weer kan herstellen, en wat is je mini mooi! Hij lijkt op je :D en nog gecondoleerd met je opa ;(
disclaimer
pi_149043883
quote:
1s.gif Op zondag 25 januari 2015 16:06 schreef Stormqueen het volgende:
Klinkt goed kwak! Wat een activiteit!

Ik heb helemaal geen luie zondag, ben wassen aan het draaien, opruimen stofzuigen planten water geven bedden verschonen positiekleding naar zolder verbannen kolfspullen steriliseren en mijn baby bezig houden :')

Die probeert nu alle speeltjes aan de babygym tegelijk in haar mond te proppen en is heel boos dat dat niet lukt. :')

Ze duimt nu echt sinds een paar dagen. :D

Verder even een speciale shoutout naar Rady. Wat een achtbaan! Fijn dat je nu weer kan herstellen, en wat is je mini mooi! Hij lijkt op je :D en nog gecondoleerd met je opa ;(
O+ dingen in je mond stoppen O+ M probeert ook steeds twee vuisten tegelijk, tot kokhalzen aan toe :')

18 feb gaan J en ik een middag en avond uit, M gaat naar J's moeder... we gaan naar t Rijksmuseum en naar de Rembrandttentoonstelling daar, en dan eten en naar een concert in t Concertgebouw (vriend van me dirigeert die avond) en die viert daarna zijn verjaardag in de dirigentenkamer en de kroeg, dus we gaan ook nog even mee O+ superveel zin in! kaartjes net ook allemaal geboekt *O* museum was een cadeautje van J's moeder ook, in de kraammand een envelop met funds voor een uitje...
Kwak
pi_149045212
Wow, drukke dames hier. Dat klinkt als een heeeeel leuk uitje, kwak!! O+ .

Ik ben gewoon weer uit lunchen geweest met I. Dat is haar favoriete uitje tegenwoordig. En we waren bij Pim, waar veel andere kindjes waren ook. Dus dikke pret. Ondertussen mijn vriendin die net 37 is geworden en toch eigenlijk best graag wellicht wel een kindje wil, vertelt hoe dat nou echt is. Een kind krijgen. :P . O+ . En nu slaapt I al bijna drie uur!! :o .

Crumpette, nee niet daar! Wel bij babypaws.nl . Beetje prijzig wel, maar in dit geval het wel waard.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  zondag 25 januari 2015 @ 17:11:22 #6
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_149045496
Lazy Sunday? Dat kennen wij hier niet ;). Was gedraaid en opgeruimd, Draak onder de douche gezet en net naar de verjaardag van m'n peettante geweest. Nu een clusterend mannetje aan de borst.

Kwakz0r fijn dat M. weer zelf in slaap viel!

Stormqueen mooi is dat hè, die ontdekkingsfase. Ik kan eerlijk gezegd niet wachten tot de eerste weken/maanden voorbij zijn zodat je echt interactie met ze kunt hebben. Ik ben niet zo'n newborn moeder :@ .
  zondag 25 januari 2015 @ 17:36:18 #7
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_149046400
Ik weet gewoon echt niet waar ik aan moet haken. Sinds ik weer werk is het zo druk dat het me niet zo lukt tot nu toe. Lazy sunday dan maar. Die mis ik stiekem wel eens hoor. Aan een sunday met twee kleine kindjes is niks lazy in ieder geval :+. Zou soms best nog eens een keertje zo'n uitslaap-en-hele-dag-series-kijken-of-op-terras-zitten-zondag willen hebben!

Rady ik las jouw avonturen van afgelopen tijd. Veel meegemaakt, sterkte!

Kwakzor dat klinkt als een goed cultureel uitje dat jullie op de planning hebben staan, leuk!

Met Suus gaat het nog hetzelfde eigenlijk. Net zo verkouden maar ook net zo vrolijk, en speelt graag en veel. Keihard meppen naar tinylove poppetjes die we aan de babygym gehangen hebben. En ze rolt biiiijna van rug naar buik, ze mist nog de kracht voor de laatste centimeter. Maar ik merk dat ik bij haar toch eerder geneigd ben om te denken, doe maar rustig aan hoor meisje, je bent ons kleintje :).
En zo ziet ze er nu uit:

Soesa hoe is het met jouw Suus? Las ik laatst nou dat ze zo ziek was?

Ook nog even een collectieve c_/ voor alle crappy en supermegacrappy nachten waarvan ik de afgelopen tijd gelezen heb. En een w/ voor alle mijlpalen!
pi_149046967
Spees! Hoe gaat ie met jouw nachten? Nog steeds kv voor de nacht en slaapt ze daar nog steeds zo goed op?
Knappe vrolijke Suus O+
  zondag 25 januari 2015 @ 17:53:29 #9
149959 SQ
snelle trees
pi_149047005
Suus O+

Skittles, hoe is het eigenlijk met de vlooien?
disclaimer
pi_149047287
quote:
1s.gif Op zondag 25 januari 2015 17:36 schreef Spees_Eend het volgende:

Aan een sunday met twee kleine kindjes is niks lazy in ieder geval :+. Zou soms best nog eens een keertje zo'n uitslaap-en-hele-dag-series-kijken-of-op-terras-zitten

+ 1 :Y

Had stiekem gehoopt een beetje bij te kunnen tanken dit weekend na een week nachtvoedingen maar helaaaaaaas :') ... sprongetjes en zulks.

Het is een faaaaaase .... :+
pi_149047535
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 17:53 schreef Stormqueen het volgende:
Suus O+

Skittles, hoe is het eigenlijk met de vlooien?
Volgens mij pleite! Ik had een paar dagen terug nog een verdwaalde vlo op mn hand, maar die heb ik niet meer gezien en de kat heeft geen vlooienpoep meer op zich.
wel pist ie nog steeds overal en nergens :( geen blaasontsteking en feliway en extra kattenbak zonder kap helpen niet.

Bijten/klemmen jullie baby's trouwens ook? :') mijn tepels en vingers zijn niet veilig. Bijten en zich dan keihard met dr handen afzetten is hier supertof. Althans, voor haar :P
pi_149047540
Aww Suus O+ ik vind dr zó tof!

Zo lui waren wij dus ook niet vandaag hoor :+

M wordt ook een beetje ziekig/verkouden geloof ik -O- rode wangen en een heel naar hoestje... hij heeft gelukkig geen verstopte neus en is er nog vrolijk onder. het ALLERleukste nu is proberen ppffrrt met je lippen te doen als papa of mama dat ook doet en dat het dan LUKT O+ echt schateren!
Kwak
pi_149047957
O+ Kwak! En O+ Spees-Suus!

Net weer thuis na reünie vanmorgen en beursdag 2 vanmiddag. Wat een fijn weekend is dit! Ik merk dat ik het zó lekker vind om ook weer met andere dingen bezig te zijn :) En wat anders aan J te vertellen te hebben dan alleen luier-verhalen enzo :9 En zoals het er nu uitziet was het zakelijk gezien ook een succesvol weekend *O*

En nu zit ik op de bank juist ook weer van mijn toffeebaby'tje te genieten terwijl superpapa J kookt *;
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  zondag 25 januari 2015 @ 18:39:25 #14
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_149048546
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 17:52 schreef Skittles het volgende:
Spees! Hoe gaat ie met jouw nachten? Nog steeds kv voor de nacht en slaapt ze daar nog steeds zo goed op?
Knappe vrolijke Suus O+
Mwahhh, beetje wisselend. Althans, ze slaapt idd goed op het flesje KV wat ze krijgt rond 23u. Ze slaapt dan tot ergens tussen 2 en 4 voor haar volgende voeding. Alleen is ze de laatste dagen heel vroeg wakker, we zitten tussen 445 en 530 al beneden de laatste 4? dagen. Dan is haar neus zo verstopt dat ze niet meer kan slapen. Maar het is echt wel al een heel stuk beter dan waar we vandaan komen! En overdag gaat het slapen prima dus dat is heel fijn.

Wow, M van kwak al schaterlachen? Wat leuk!
  zondag 25 januari 2015 @ 18:42:15 #15
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_149048669
Oh en skittles, wel herkenbaar idd. Knijpen een beetje, maar vooral vaak aan mn haren trekken tijdens het voeden. }:|
pi_149049204
O ja haren trekken, zo snel als een ninja zijn ze daarmee :X
  zondag 25 januari 2015 @ 18:57:54 #17
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_149049262
SpeesSuus O+. Ik lees wel mee maar heb weinig puf momenteel om attent te reageren :@. Lief dat je het vraagt. Suus heeft een bronchitis, net zoals ik. Zitten beide aan de antibiotica.. Ik knap er snel van op, Suus iets minder snel en als klap op de vuurpijl krijgt ze diarree van de ab... ;(. hopelijk gaat ze nu snel opknappen!
pi_149049279
Rady, fijn om weer wat van je te horen! Wat een heftige tijd is het nu voor je. Sterkte en gecondoleerd. :*.

Verkouden/zieke baby'tjes. ;(. Spees, wat is je S toch mooi!

Mariska, lekker bezig!

Heeft er iemand tips om na een nachtvoeding weer in te slapen?

En ik denk dat ik alle sociale dingen de komende tijd maar uit de agenda schrap. We zitten vandaag alweer de hele dag met een huilend krijsend jongetje dat niet verder komt dan hazenslaapjes en duidelijk vreselijk oververmoeid is. -O- .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_149049416
Oei :X

Wat een schatje Spees!

Lazy sunday :D lang niet gehad.
Wel een fijne zondag.
Baby's waren lief, heb met peuter cupcakes gemaakt vanmorgen en vanmiddag chocolade broodjes gebakken en geschommeld :D. En toen iedereen happy en rustig was kraamcadeautjes besteld op psikhouvanjou.nl voor zus O+
(en 8 flesjes gegeven en veel luiers verschoond enz :9)
pi_149050107
Ik kom even binnen vallen met een vraag aan de oudere baby moeders,
Als ik saar fruit heb gegeven krijgt ze vaak rode vlekken, ik dacht eerst vd appel maar nu ook na pure banaan... Is dit allergie of niet?
S. 2014
J. 2016
  zondag 25 januari 2015 @ 19:38:59 #21
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_149051032
Suus O+

Geen idee gm hier geen vlekken iig

Dad heb zelf bijna nooit problemen met inslapen dus vrees dat ik niet echt tips heb. Weet niet of je zittend voedt? Anders eens proberen om liggend te voeden?

Hier ook een hoestend jongetje maar vind dat dat nog geen naam mag hebben. Eens zien of het erger wordt
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_149051193
Liggend voeden heb ik geprobeerd, maar dat krijg ik niet voor elkaar. Eigenlijk is het ook meer inslapen op zich, denk ik. 's Avonds lig ik ook nog zeker een uur wakker nadat ik op bed ben gegaan. Ik ga vannacht proberen of ik beter slaap in een andere kamer. I blijft dan bij Baard, dus ik hoef niet op de babyfoon te gaan focussen zoals ik dat waarschijnlijk zou doen als we I op zijn eigen kamertje leggen. Eens kijken of het zijn geluidjes zijn waardoor ik wakker lig.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_149051412
Een lazy sunday, ja dat zou ik ook wel een keer willen. Uitslapen lukt soms wel (vandaag bijvoorbeeld), maar zodra iedereen wakker is heb ik echt geen tijd meer om lazy te zijn.

GM geen idee of de rode vlekjes van allergie komen, ik heb er geen ervaring mee.

S heeft vanmorgen 2 keer overgegeven en ik net ook. T had donderdagavond ook overgegeven, dus ik vrees dat er hier een soort van virusje rondhangt. Ik zit nu in ieder geval rillerig op de bank. -O-
pi_149051730
Naja ik wilde morgen toch de dokter bellen... gelijk even vragen
S. 2014
J. 2016
  zondag 25 januari 2015 @ 20:07:26 #25
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_149052136
Iemand deze al gezien O+ O+ Ik werd er gewoon emo van :@

Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties