Dat is voor wijven, gewoon 10 kg in je nek en gaanquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:46 schreef Awesome_ het volgende:
zo'n rolbeugel schijnt wel goed te werken.
en dan een hernia. Nee bedankt jeffreyquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:57 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Dat is voor wijven, gewoon 10 kg in je nek en gaan
Damm is dat wel beetje vol te houden haha?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:08 schreef Dimachaerus het volgende:
doe gewoon elke maand tot aan je vakantie deze
[ afbeelding ]
Nee Mja wie mooi wil zijn moet pijn leidenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:21 schreef avicci het volgende:
[..]
Damm is dat wel beetje vol te houden haha?
Netjes! Respect manquote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:31 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee Mja wie mooi wil zijn moet pijn leiden
Ik combineerde die met de push up en plank challenge, hier onder mijn transformatie.
[ afbeelding ]
anderhalf maandquote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:34 schreef avicci het volgende:
[..]
Netjes! Respect man
Hoelang heb je hier over gedaan?
Zo ziet mijn buik er nu ook ongeveer uit
Nee gewoon machine ik heb ab king pro en abnowquote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:54 schreef avicci het volgende:
Zijn er ook mensen die ervaring hebben met een Machine?
Of is echt gewoon trainen zonder machine het beste?
die abtronic Heb ik eentje. Met die stroomschokjes weetjewel. Als je die zonder gel gebruikt dan gaat het veel harder. Ik kreeg gewoon 2 blokjes per twee weken erbij.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:57 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee gewoon machine ik heb ab king pro en abnow
deed je dat icm het appeldieet?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:01 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
die abtronic Heb ik eentje. Met die stroomschokjes weetjewel. Als je die zonder gel gebruikt dan gaat het veel harder. Ik kreeg gewoon 2 blokjes per twee weken erbij.
Je moet het wel blijven opbouwen he? Dus je lichaam steeds iets meer uitdagen. Dus steeds hetzelfde schema doen zonder extra gewicht dan verandert er na de eerste maand niks meer.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:08 schreef Dimachaerus het volgende:
doe gewoon elke maand tot aan je vakantie deze
[ afbeelding ]
Zonder machine gebruik je meer spieren tegelijk. Machines zijn leuk als je een hele specifieke spier gericht wil finetunen. Maar jij wil een hele spiergroep doen, dan heb je echt meer aan meer completere oefeningen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:54 schreef avicci het volgende:
Zijn er ook mensen die ervaring hebben met een Machine?
Of is echt gewoon trainen zonder machine het beste?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |