Ik wil samen met mijn vriendin gaan werken in het buitenland en dan eigenlijk het liefst in Lloret de Mar of Spanje..
Ikzelf kies eigenlijk meer voor het werken achter de bar terwijl mijn vriendin eigelijk liever activiteitenbegleidster word, maar eventueel barwerk ed wil ze ook wel doen.
nu ben ik op internet wel al een site tegen gekomen, maar hier krijg ik nou niet echt bepaald antwoord van terug dus wou ik eigelijk via andere wegen daar zien te komen
wat ik er wel nog bij wil vermelden is dat ik 2 jaar achter elkaar hele zomervakantie achter de bar heb gewerkt dus heb hier ervaring in.
Mijn vriendin heeft ook wel ervaring in het bedienen van mensen en ze doet een Touristische opleiding dus het maakt niet uit als ze een Frans of Engels moet praten.
iemand tips voor mij?
quote:Daswel een goeie ja...
Op dinsdag 5 november 2002 00:08 schreef wouterheid het volgende:
quote:
Op dinsdag 5 november 2002 00:10 schreef Kogando het volgende:[..]
Daswel een goeie ja...
quote:ik weet het..maarja wil da gewoon beetje..
Op dinsdag 5 november 2002 00:13 schreef Mr_Knoxville het volgende:
voordat je besluit het te doen, ze betalen erg slecht... ca. ¤900 per maand maar dan moet je wel 7 dagen per week van 21.00 tot 6.00 werken... nee dankje
quote:ik zal eens kijken
Op dinsdag 5 november 2002 00:27 schreef Chilly_Jillie het volgende:
op http://www.bumper-s.com/ kun je job form invullen.. ben vorig jaar geweest in Loret vlak na de examens.. vond t daar erg gezellig.. werken veel Nederlandse mensen
quote:zelfde url kom je dan uit als ik gaf
Op woensdag 6 november 2002 15:41 schreef Partygurl het volgende:
hey muppet, misschien worden we wel collegas...www.brasilialloret.comDaar staan ook vacatures enzow
quote:jah weet ik wel
Op woensdag 6 november 2002 15:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Denk er nog maar eens goed over na. Het is niet zo als men in Costa wil doen geloven, 's avonds paar uurtjes werken, rest van de nacht feesten en de hele dag op het strand liggen.
Je hebt weinig vrije tijd, moet kei hard werken en het verdient erg slecht.
quote:ligt Lloret de Mar niet al in Spanje?
Op dinsdag 5 november 2002 00:08 schreef Blueman het volgende:
Ik wil samen met mijn vriendin gaan werken in het buitenland en dan eigenlijk het liefst in Lloret de Mar of Spanje..iemand tips voor mij?
quote:in lloret of ergens anders in spanje, duh
Op donderdag 7 november 2002 17:21 schreef Soohr het volgende:[..]
ligt Lloret de Mar niet al in Spanje?
of ben ik echt slecht in topografie?
quote:
Op vrijdag 15 november 2002 01:44 schreef Blueman het volgende:
kans zit er toch dik in dat ik in NL blijf werken
St.Trop
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |