abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 29 oktober 2000 @ 23:56:14 #1
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_427839

En hier weer verder.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † maandag 30 oktober 2000 @ 00:01:13 #2
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_427851
00:00 uur
Stream op een van de slaapkamers. Georgie en Kimmie liggen in bed, nog druk in gesprek. Hieke maakt ook aanstalten om naar bed te gaan. Zij ligt boven het keuvelende stelletje.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_427864
Georgie en zijn Kimmie zijn aan het stoeien. Hij moet niet zo hard slaan giechelt Kim. Georgie vindt het wel meevallen. Ze lijken wel op kamp. Beetje grappen Kim lacht haar lachje een paar keer. Hieke ligt te lezen.
Sometimes, to be silent is to be most eloquent
pi_427865
Georgie zegt dat je in Ede thuis bent als je 3 straten verder gaat.

Hieke doet haar bedlampje uit en gaat slapen.

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 30-10-2000 00:08]

pi_427868
Georgie en Kim spelen wat. Giecheldegiechel van Kimmie. Hieke kan d'r niet van lezen. Het lukt Bianca ook niet zo.
Kim: Kouwe voetjes heb je.
Hieke: Ja, het is wat.
Kimmie leest nu maar Georgie wil haar aandacht. krijgt die niet en wenst haar terusten.
Hieke kijkt naar beneden en gaat nu slapen
Bianca: Gutenacht Freunde.
pi_427886
Hieke tuurt beurtelings in camera en naar Bianca. Praat wat met Georgie.
Sream-1 en 2 naar Annet en Dees in woonkamer. Dees klaagt dat 't allemaal wat 'boring' wordt, en steeds vaker meer.
Toch gaat het allemaal zo snel. De 7 weken zijn omgevlogen. Annet vraagt zich af of dat voor de mensen thuis ook geldt.
Hun aandacht wordt nu afgeleid door Cindy. Lachen beide om de camera die Cindy blijft volgen.
Annet: Annet wou naar bed maar heeft nu met Dees veel pret.
Iets over privacy achter het kippehok. Robin schijnt op het geitehok te staan (?)
Dees: Goh, wat waait het hard!
Koos komt binnen.
Annet: Waren jullie de camera uit aan het testen
Koos: Niet normaal hoe hard het waait!
Ferdi komt binnen.
Koos: Is het toch nog gelukt? (geen idee wat)
Annet gaat slapen. Dees wil ook zo.
pi_427888
Annet en Dees in de woonkamer.
Koos komt van buiten, Fewdi en Robin zijn nog in de tuin. Ze maken veel herrie buiten, geen idee wat ze aan het doen zijn.
Koos: het is niet normaal hoe hard het waait.
D: de schuttingen gaan helemaal heen en weer.
pi_427892
Ik let ff niet op en ineens...

Zijn we in de woonkamer. Bij Dees en Annet. Ze klagen wat over het verdelen van de taken. Annet klaagt voornamelijk, dat iedereen maar aanneemt dat zij het wel zal doen. Dees zegt vooral 'Jaja'

Ze vinden de tijd in het huis snel gaan. Dees lijkt het jammer als het voorbij is. Toen ze vorig jaar naar BB keken leek het veel langer te duren.

Ze kijken nu naar buiten. Dees moet lachen, Cindy staat ook te kijken zegt ze. Ik heb geen streams van de tuin

Annet moet haar zender omdoen. Vond het geluid al zo zacht Dees schrikt van 'De Stem'.

Weer kijken ze naar buiten. Dees:'Je hebt privacy achter het kippenhok.' Iets over Robin op het kippenhok. Ik hoor Koos buiten. Ze blijven kijken. Annet:'Je zal morgen maar zo'n weekopdracht krijgen'

Koos komt binnen. Ze waren de camera's aan het uittesten. Iets over ontsnappen uit een gevangenis. Dees vertelt dat ze privacy heeft ontdekt achter het kippenhok. Buiten stormt het. Als je naar de spiegel kijkt lijkt het of het huis beweegt.

Annet gaat naar bed. Dees praat wat tegen ? Annet speelt verslaggeefster met een item over de storm. Koos eet wat en praat met Dees over het omwaaien van de schutting. Koos zou het een stunt vinden. De dames denken niet dat het kan.

Annet zegt voor de driede keer welterusten.Haar woorden hoor

Koos en Dees zeggen iets over zo naar bed. Ze zijn echter nog niet moe.

Reclame...

pi_427895
Dees doet zoveelste poging weer wat te lezen... en wordt afgeleid door Annet. Deze vermeldt de paniek over de schutting in de tuin. Schijnt bijna om te waaien. Dees vertrouwt de constructie wel.
Koos is nog niet echt moe, heeft nog geen slaap.

*Ruudje

Ferdi nu binnen. Dees heeft eindelijk door dat het vanavond toch niks wordt met Tolkien en legt het boek terzijde. Vraagt aan Ferdi of de broden gelukt zijn. Beetje bruin zegt ie.
Koos: Tsjonge, tsjonge (de storm)
Dees voelt het waaien door kieren achter haar.
Koos, Ferdi en Dees nu weer even over hoe lang ze nog MOETEN.
Koos: Vanaf de helft kunnen we weer gaan aftellen.
Desiree hoopt haar verjaardag , de 23e november , in het huis nog te halen.

pi_427905
Ferdi vertelt wattie gezien heeft over de schutting. Een hek, nog een hek, een stuk braakliggend terrein en dan een hek onder stroom. Ook een hok met camera's. Dees:'Eeeecht?' Koos zegt iets als:'Het is hier echt een gevangenis!'
Dees vraagt iets over de afstanden tussen die hekken en de bewaking om het huis.

Stream weg

Ik hoor iets over de broden. Ze zijn gelukt. Ze eten meer bruin dan wit. Was eerst andersom zegt Dees. F:'Ja, maar Georgie eet niet meer he...' Dees herhaalt het op vragende toon. Georgie schijnt nog maar 1 broodje te eten.

Ik mis een stukje

Ferdi zegt iets over het leven dat gewoon weer verder gaat. Ze rekenen weer uit dat hoe lang het nog duurt. Ferdi denkt dat je per week moet denken en niet teveel aan het einde. Anders maak je jezelf gek. Dees is het daar mee eens. Koos leefde toe naar 9 november, de helft van de tijd.

Dees is 23 dec(?) jarig. De enige die nog jarig is in BB. Jolanda was zou ook jarig zijn in BB, in november denkt Dees.

Koos gaat naar bed. Het is eigenlijk half 2 zegt Ferdi. Ferdi en Dees zijn ook niet moe. Dees:'Maar als je nu niet gaat slapen ben je morgen zo...'

Ze kijken naar buiten waar Robin kennelijk nog met de camera's speelt. Koos denkt dat BB dat wel leuk vindt, die vervelen zich ook maar. Gebeurd er eens iets.

Ze staan op en gaan hun tanden poetsen in de badkamer. Ik hoor ze ff met Robin kletsen op de achtergrond. Koos zegt dattie van ze houdt. Dees ook van hem. Ferdi:'Wie niet?' En ff later herhaalt Ferdi het op een lacherig toontje:'Ik hou van jullie...'

Koos gaat naar bed. Robin is terug en zegt dat hij onrustig wordt van de storm. Dees denkt dat het huis wel stevig staat. Hij vindt BB een bouwkeet.

Dees en Ferdi kleden zich om. Robin gaat iets maken in de keuken.

pi_427909
Dees ziet buiten de camera bewegen. Vraagt zich af waarom.
Koos: Die camera-lui vervelen zich ook.
Dees: Welterusten.
Robin komt binnen en zegt iets over dat het leuk is beetje spelen (met de camera?)
Stream-1 en 2 op Ferdi en Dees in badkamer. Tandjes poetsen van beide.
In verte Robin-geluiden vanuit keuken, onverstaanbaar.
Robin: Ik wordt helemaal onrustig van die wind.
Dees hoopt dat de stormgeluiden op de slaapkamer te horen zijn, vindt ze mooi.
Robin bekijkt vanuit keuken Desiree in behaatje. Ze keert haar rug naar de camera en doet haar BH uit, hesje erover, flits van witte string te zien en ze is weer weg.
pi_427924
Koos is niet naar bed. Hij zit op de bank. Zegt dat Robin moet onthouden dat Koos het morgen allemaal opschrijft. Robin:'Wat?' Koos:'Nou, over de storm..'

Robin vraagt of Koos heeft opgeschreven hoe Ed in de woonkamer heeft geslapen de 1e nacht. Dat is Koos vergeten. Robin zegt dat het toch niet geeft, is maar net wat je opvalt.

Robin vond het een raar moment. Dacht wat een gek (oid). Koos vond het ook raar, als ie het nu weer hoort wil hij het ook opschrijven.

Robin heeft het over de mensen achter de camera. Wat een baan, er zit er nog steeds 1 in het hokkie. Koos denkt eerst dattie de beveiliging bedoelt.Robin legt uit dat er iemand net bezig was achter de spiegelruit in de keuken. Wat gaan die gasten lang door. Hij zou gewoon zeggen vanaf een bepaalde tijd maar 4 camera's op vaste plekken aan.

Dan slaat ie een vlieg dood en loopt ff later uit beeld.

Reclame...

En terug bij Koos op de bank. Stilte.

pi_427926
Streams op lezende Koos
(geluid weg)

*Qt, wat kan jij snel typen man!

Robin in keuken.
Koos: Robin, help me morgen er aan herinneren dat ik schrijf over de storm.
Robin wil iets zeggen over Ed maar wordt ge"-sssssssssst niet zo hard" van Koos. (wegens slapende mensen?)
Robin verbaast zich over de nog werkende camera-lui buiten. En hoort zelfs de oven trillen door de wind.
Koos: Grrrrrrrrrrrrrrr. Waarom heb ik aan het eind van de dag toch altijd die kikker in mijn keel? Grrrrrrrrrrrrr.
Robin, nog helderwakker, loopt wat onrustig rond.
Robin tegen zichzelf: Robin, ga toch lekker slapen.
Gaat weer naar buiten.......en weer binnen.

*lajeniegekmake

Koos leest rustig door.
Robin: Wil je 'n stuk chocolade Koos?
Koos: Nee.
Robin: Mooi, perfect.

pi_427927
*Qt typt met 2 vingers

Robin eet wat chocolade en leest een briefje voor van zijn moeder. Iets als:'Lieve Bob ik denk aan je, liefs en kusjes Els' Koos vraagt of zijn moeder Els heet. Ja dus.

Hij geniet van zijn chocolade. Gaat de hele reep opeten en denkt dan aan zijn moeder. Heerlijk!

Koos mompelt ook iets op de achtergrond. Batterijen leeg? Hij vertelt iets over de emoties die loskomen met het schrijven. Schrijft zich voor het moment de put in maar (..) Gaat over heimwee ofzo.

Kan alleen Robin goed verstaan. Robin zegt dat je moet bedenken dat je je familie nog heel lang hebt na BB. Verder beaamt ie alles wat Koos zegt en verzucht nog eens hoe lekker de chocolade was. Hij had er 4 gekregen en ze zijn nu op.

'De Stem' zegt dat Koos zijn zender om moet doen. Koos zegt dat ze het toch kan verstaan. Robin vraagt of ze de crew wakker houden. Geen antwoord meer. R zegt dat er nooit antwoord komt als het persoonlijk wordt.

R vertelt weer aan Koos hoe hij zorgt dat hij zich goed voelt. Koos heeft zich gisteren de vernieling in geschreven. Robin heeft vandaag een topdag gehad. Koos ook.

De weekopdracht wordt zwaar heeft BB gezegd. Ze wilden verder geen tipje van de sluier oplichten. Koos vindt het altijd een spannend moment, ziet ertegen op.

Robin leest het briefje van zijn moeder nog eens voor. Zij noemt hem Bob, zijn vader noemt hem Bobbert. Zijn moeder kijkt ook elke dag. Z'n vader heeft geschreven dattie een klasbak moet blijven. Er zal wel wat zijn uitgezonden en hij bedoelt dan dat R geen lage opmerkingen moet maken. De broer van Robin schrijft alleen (...)

Hij rekent uit de brief dateert van 5 okt. Zaten ze er 3 weken in.

R heeft voor de 1e twee weken wel weer dipjes genoeg gehad. Hij had gisteren een dip. Dacht stelletje slijmerds allemaal.

Over de nominaties maakt R zich niet druk. Ze hebben het over Annet die zich er zo over opwond. Koos is er nog niet uit wie hij wil nomineren. Hij weet 1 naam. Niet dezelfde als eerst. Hij had Ed, dus moet ie zowieso 1 nieuwe naam en waarschijnlijk 2. Robin is er ook nog niet overuit.

Koos zegt dat hij een komische reden heeft. Zoals het ernaar uitziet, gaat ie die gebruiken. En als die ander daar niet om kan lachen is dat jammer. Robin:'O ja, nou dat is mooi..'

Koos zegt dat hij ook met Georgie heeft gepraat. Omdat hem in de DBK werd gezegd dat hij hem nu al 3x had genomineerd. Koos moest de confrontatie aangaa. Hij wilde eerst niet. Toen ie schreef, bedacht hij dat hij het beter wel kon doen. Heeft toen het eirooster aangepast.

Robin vraagt wat Koos gezegd heeft tegen Georgie. Koos:'Gewoon wat me dwars zat' En door wat Georgie vertelde (zijn kant van de zaak volgens Koos) kijkt hij er nu anders tegenaan.

Koos staat nu op gelijke voet met iedereen. Blijft cryptisch spreken over wie hij gaat nomineren:'Ze zullen het niet verwachten' En hij denkt dat ze de reden erg komisch zullen vinden.

Koos zegt dat hij gaat slapen maar blijft zitten. Robin heeft goed geslapen en is niet moe.

Er zijn 6 mensen al weg uit het huis zegt Robin. Koos komt tot 5 want Rex telt voor hem niet mee.

Robin geniet nog steeds na van de chocolade. En ze praten verder over de storm.

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 30-10-2000 01:24]

pi_427933
Robin smikkelend op de bank met zijn chocola.
(of is het een lolly? Kan het NET niet echt goed zien, BBSpy 2000 op 150%, 1152X864)

Koos legt boek weg. Niet te volgen conversatie even met Robin.
(volgens mij moet ie z'n batterijen eens verwisselen, stuk slechter dan Robin te verstaan)

BB komt ertussen, iets over Koos zijn microfoontje. Koos vindt het ergens tussen zijn kleren.
Robin: Ik had vandaag een topdag. Een dag van YES!
Koos: Voor mij wordt het morgen weer spannend.
Robin: het wordt 'n zware opdracht zeiden ze. Zouden jullie niet alvast een tipje van de sluier op willen
lichten beste redactie?
Koos: Nee dat doen ze niet.

pi_427938
Koos zucht diep: Ik zou wel weer post willen hebben. Weten of het goed met ze gaat. Of het goed is met mijn moeder.
Robin: Ben echt benieuwd hoe lang ik nog hier zal zitten. Denk dat ik volgende keer genomineerd ga worden. Vraag me af hoe dat is.

Koos: Nou gewoon, je pakt je koffer in en weer uit.
Koos: 1 naam heb ik nu al, over de andere moet ik nog nadenken.
Robin: Heb je 'n nieuwe naam?

Koos: Ja al 1. D'r zit wel komische noot bij, de reden van nominatie deze keer. Ik zit nu wel aardig met iedereen..., heb geen uitgesproken... Heb ook met Georgie gesproken.
Ik vind ze wel verrassend de namen die ik nu heb. Maar ik doe het dus omdat ik er nu 'n komische kwinkslag aan weet te geven.
Robin: Da's vaag.
Koos: Ik ga naar bed. Jij bent ook niet echt haasterig?
Robin: Heb vannacht goed geslapen, ik kan nu toch niet echt in slaap komen.

pi_427939
Koos vertelt dat het huis vlak bij de gevangenis van Almere staat.

Robin heeft wel eens met zijn vader in een bootje van Loosdrecht naar Lemmer gevaren. Ongeveer 3 dagen over gedaan. Onwijze storm onderweg...

Reclame...

Robin vertelt verder over de avonturen met het bootje.

Ik ben ff weg

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 30-10-2000 01:29]

pi_427941
Robin: Goh, wat was dat lekker man, die chocolade....ik denk dat het buiten windkracht 8 is.
Koos: We zitten hier ook vlak bij het IJsselmeer.

Verhaaltje van Robin over 3-daags zeiltochtje op het IJsselmeer toen ie 13-14 was. Was eng en gevaarlijk. Waaide hard. Zijn moeder klapte tegen 'n mast aan. Was de laatste keer met het hele gezin dus.

*ruudje

Kim komt langsgelopen, was even plassen. Koos geeuwt.
Bianca loopt ook even in beeld.
Koos wil nog effe Tarotten met Robin. Lacht al bij voorbaat.
Robin: ....schildknaap....staaf 1...90 (???)...
Koos heeft grote lol.

pi_427943
Robin en Koos gaan allebei een tarotkaart trekken. Kijken of het klopt. Ze giechelen als jonge meiden Robin trekt er 1 met zijn rechterhand. Het is de schildknaap van staven. Hij zoekt het op in het boek en leest de beschrijving voor. Een erotische minnaar die danst om de nar zegtt hij. Dan ff vederop gaat het over een jonge sportman, die uit moet kijken dattie niet te erg van zichzelf vervuld raakt. Hij lacht nu, het klopt wel zegt ie.

Koos trekt zwaarden 10. Een man aan de waterkant, doorboord met zwaarden. Robin leest voor: (..) Erger dan dit kan het niet worden (..)

Koos vindt het allemaal kolder. Even later staan ze beiden op om naar bed te gaan.

Robin staat zijn tanden te poetsen in de badkamer.

pi_427945
Robin leest de betekenis van wat kaarten hardop voor.
Koos: Tis toch klinkklare kolder!
Robin vindt het een en ander wel kloppen, op hem slaan. Volgens de kaarten bevindt hij zich op de helft van zijn weg.
Koos: Jaaa, je zit op de helft van Big Brother, hahaaaaaaa!

......de Dood 47...

Ineens houden ze het allebei voor gezien en willen naar bed.

Robin poetst tanden en neuriet wat.
(geluid weg)
Kleedt zich uit in gangetje, naar toilet en slaapkamer in.
Stream-1 op bed van Dees en Ferdi, slapend
Stream-2 hoek keuken/buiten, lege gang.

*Afgelopen voor vandaag, iedereen slaapt...TO BE CONTINUED

pi_427948
Robin is inmiddels al naar bed. Het is stil in de slaapkamer. We zien Dees op stream 1 en de keuken op 2. En zelfs dan:

Reclame...

Zie dat Trevanian me al voor was Ik ben ook weer vandoor...

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 30-10-2000 02:06]

pi_428132
Bianca, Annet en Hieke zijn op.
Bianca en Annet aan de keukentafel.
A: word je uit jezelf zo vroeg wakker, of stel je je erop in.
B: uit mezelf.
Annet vertelt dat haar keuken werd gefilmd voor BB.
Ze zei toen: ik hoop dat degenen in het huis goed kunnen koken, want het is niet mijn favoriete bezigheid.
Annet zit koffie te malen, maakt veel herrie.
Bianca vertelt dat zowel Cindy als de kippen hun hokken helemaal hebben volgepoept. Komt omdat ze niet buiten willen met dit weer.
pi_428158
Bianca en Annet zijn druk bezig met huishoudelijke klusjes.
Verder is er nog niemand te bekennen. Waarschijnlijk is Hieke weer in bed gekropen of in de badkamer bezig.
Er wordt weinig gesproken.
Bianca loopt steeds naar buiten, is met de hokken bezig.
pi_428189
Annet gooit wat weg in de afvalbak.
A: de kippenstront zit hier in de bak, hee.
Hieke: oh jummie. (had dus gedouched)
Bianca gaat sperziebonen uit de tuin halen.
Hieke gaat op de eettafel zitten (die Annet net heeft schoongeboend) en zit aan d'r haar te frutselen. Ondertussen blijft Annet schoonmaken.
Koos is tevoorschijn gekomen.
Hieke: dat vuur wordt ook een drama.
Bianca: zouden jullie zo, als jullie tijd over hebben, brood willen kneden.
Hieke: tuurlijk.
Koos: zo slecht is het weer nog niet geweest.
Gisteravond, die schutting...
B: je wordt er niet vrolijk van.
A: de melk stond hier ook nog van Cindy, hij was bijna warm.
pi_428207
Koos heeft gehoord dat een aantal weer in hun slaap hebben gepraat.
K tegen Hieke: je blijft flink verkouden he?
H: Ja, schiet niet op.
B: je bent echt snip, ik zou maar niet naar buiten gaan.
Ze zitten met z'n vieren wat brood te eten.
Ze hebben het erover dat hun haar zo groeit.
En dat mannen die kaal worden vaak de resthaartjes over die plek heenkammen.
Koos vindt dat afschuwelijk.
H: vooral als het dan waait.
B: dat is toch echt afknapper nummer 1.

K: ik dacht, ik zal wel de laatste zijn, maar dat valt mee.
B: ze zijn echt lui.

Hieke moest lachen om het feit dat Georgie eerder naar bed ging, en dat Kim toen ging liggen lezen op bed.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')