quote:
Mike Tyson geïnspireerd door MussoliniMike Tyson heeft zich voor het nummer Iconic van Madonna verdiept in de Italiaanse dictator Benito Mussolini en was onder de indruk. "Hij is zo betoverend", vindt de oud-bokser.
"Ik weet dat mensen zeggen: 'deze man is een fascist' en al die dingen, maar man, je kan positiviteit halen door naar hem te kijken", zegt Tyson tegen het Amerikaanse muziekblad
Rolling Stone."Geen wonder dat Hitler hem adoreerde", gaat de sporter verder. "Deze man is hypnotiserend. Hij is zoveel trots als hij wat zegt. Ik ben niet eens Italiaans en hoor de trots die hij projecteert. Hij had 'swag'."
De bokser is te horen op het nieuwe album van Madonna. "Als Madonna je belt en zegt dat je ergens moet zijn, dan ga je daarheen."
bron
![720x405-mike_madonna.jpg]()
Tyson en Madonna. Vele veertig plussers zijn ermee opgegroeid, maar het is een aparte combinatie alhoewel ze elkaar al sinds '88 kennen als ik het artikel in de Rolling Stone moet geloven.
Hij heeft natuurlijk al een turbulent leven achter de rug met een hoop inicdenten, dus eigenlijk kun je geeneens meer verbaasd zijn over de uitspraken die hij doet, maar als gevallen ster haal je op deze manier dus weer even de headlines.
Mussolini had "swag" Echt....wtf.