quote:*dansje doet* hbb hbb hbb!
Op woensdag 6 november 2002 23:17 schreef apengek het volgende:
nieuwe screens Project gotham racing 2!![afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:SEGA GT is al uit, flat out kan nog wel even duren.. ik zou voor sega gt gaan, het spel is erg realistisch rijden
Op woensdag 6 november 2002 22:05 schreef twi het volgende:[..]
*pakt bloem en begint blaadjes te plukken* Sega GT...Flat out...Sega GT...Flat out...
PS: Is Fifa 2003 de moeite een beetje waard? Zoja, ga ik hem van het weekend even halen...
quote:Ik kom die Sega GT toch eens bij je checken vriend !
Op woensdag 6 november 2002 23:50 schreef Bastard het volgende:[..]
SEGA GT is al uit, flat out kan nog wel even duren.. ik zou voor sega gt gaan, het spel is erg realistisch rijden

Website is ook cool:
quote:is daar ook geen tekenfilm van??????
Op donderdag 7 november 2002 10:21 schreef Chocobo het volgende:
Erg coole shots, maar zal het wat worden. Het spel is in ieder geval nostalgisch,....dat wel !Website is ook cool:
quote:Zal wel,.....geen idee. Tis een oud C64 / amiga etc. spel !
Op donderdag 7 november 2002 18:17 schreef apengek het volgende:[..]
is daar ook geen tekenfilm van??????
quote:Ik ga morgen naar de FRS (helaas moet ik daar heen, heb een CD-bon gekregen + Coca Cola Card, dus wat dat betreft 31 euro korting totaal). Als Sega GT er is, neem ik die mee, als die er niet is neem ik Fifa mee. Als die er niet is, ga ik een potje staan janken.
Op woensdag 6 november 2002 23:50 schreef Bastard het volgende:[..]
SEGA GT is al uit, flat out kan nog wel even duren.. ik zou voor sega gt gaan, het spel is erg realistisch rijden
Sega GT en JSRF are mine dus nu
quote:Daar hebben ze iets voor uitgevonden!
Op vrijdag 8 november 2002 00:47 schreef twi het volgende:
Ik freak
Ik geen flut papiertje om m'n game
Ik wil geen 2 games op 1 cd
Ik raak losse boekjes kwijt
Ik wil Sega GT uit het schap, niet uit een grote doos
Ik gek, maar moet mee leren leven
Het heet "losse DVD doosjes zonder inhoud" ![]()
Overigens twi: Ik zou even nadenken voordat je Sega GT koopt...
Ik vind hem weliswaar leuk maar ik denk dat ik hem na een paar weken spelen weer met iemand ga ruilen. Het is absoluut GEEN GT3, not even near. De graphics vallen me lichtelijk tegen (ik vind PGR, RSC, Moto GP etc. er een stuk beter uitzien) en er zitten maar bar weinig tracks om op te rijden in het spel (stuk of 6).
Het heeft dus niet een enorme houdbaarheid.
Kortom: zeker geen kutspel maar het is niet wat ik ervan verwacht had.
Ik weet niemeer wakmoe *huil* Heel zachtjes en stiekum denk ik wel dat het eens tijd moet worden dat er wat exclusieve games komen. Blinx zal een eerste goeie stap zijn
quote:Blinx is beetje raar spel volgens mij, ene blad geeft een lovende recensie en de ander stampt hem letterlijk de grond in, hoop dat de lokale videoland hem snel in het assortiment heeft zitten dan huur ik hem wel.
Op vrijdag 8 november 2002 15:59 schreef twi het volgende:
Ik ga Sega GT toch halen. Fifa is een algemeen voetbalspelleke, ik wil eens een game hebben waar ik gewoon een paar dagen lekker mee bezig ben en 'm dan uit te hebben. Tegen die tijd ruil ik 'm wel weer tegen een andere game dan...en als 'ie toch niet bevalt, kan ik 'm de volgende dag nog wel in de winkel ruilen.Ik weet niemeer wakmoe *huil* Heel zachtjes en stiekum denk ik wel dat het eens tijd moet worden dat er wat exclusieve games komen. Blinx zal een eerste goeie stap zijn
De kabel voor de XboX coor video + Adio (2X) splits pas 15cm voor het einde. Nou is dit een probleem want ik wil de 2 van de audio in mijn radio stoppen en die van de video in mij TV. Dus heeft iemand enig idee welke kabel ik hiervoor moet kopen of ik misschien deze kabel kan strippen????
quote:Nee man!!! JSRF is vet koel!! Alleen al hoe het eruit ziet!!
Op dinsdag 5 november 2002 23:39 schreef honesty het volgende:
JSFR die ook op die dvd staat is a waist of space
quote:Goed zo, verslavend en zeer mooi racespel
Op vrijdag 8 november 2002 15:59 schreef twi het volgende:
Ik ga Sega GT toch halen.
quote:nou ik had het ff in de winkel gespeeld, ik vond de auto beetje langzaam reageren en er was totaal geen gevoel van snelheid...
Op vrijdag 8 november 2002 17:27 schreef Bastard het volgende:
Goed zo, verslavend en zeer mooi racespel
quote:Vond je? Ik vond juist dat de auto's heel realistisch te besturen waren? En per auto echt een duidelijk verschil in prestaties.. de een helt wat meer over in de bocht dan de andere en zo.
Op vrijdag 8 november 2002 19:35 schreef FluxC5 het volgende:[..]
nou ik had het ff in de winkel gespeeld, ik vond de auto beetje langzaam reageren en er was totaal geen gevoel van snelheid...
Als je 150 Km/h rijdt lijkt het net of je 40 rijdt, das wel jammer, verder wel veel keuze aan auto's...
Of wat te denken van de drag races.. daar had ik nog wel eens moeite hoor om te winnen.
( Tot ik achter de boost kwam die je op een bepaalde dag kan kopen.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |