Nee, die had beweerd dat alle theorieën fictie zijn er daardoor bij voorbaat al niet kunnen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 00:43 schreef Catkiller het volgende:
ghph, hij is mijn enige vriend op Facebook, even opgezocht.
Zwarte zeggen dat mag niet meer.quote:Op donderdag 22 januari 2015 00:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
Gewoon elke ochtend zes kuup prozac in je zwarte koffie. Lachen!
Oh... in de yogho dan.quote:Op donderdag 22 januari 2015 00:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zwarte zeggen dat mag niet meer.
Maar ik zit juist wel in Brabant... altijd. Want: daar brandt nog licht.quote:Op donderdag 22 januari 2015 00:47 schreef Catkiller het volgende:
We zijn hier niet in Brabant. Hier heb je je te gedragen.
Zo zielig over ging doen hier, dan.quote:Op donderdag 22 januari 2015 00:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat was al tijdens het topic zelf dat je dat zei.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
Wil je niet met mij spelen dan?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:16 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik wil stoppen.
Ik ga mijn ps4 en xbox te koop zetten.
Ik denk dat hij thuis geen spiegels heeft.quote:Op donderdag 22 januari 2015 00:33 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
En maar huilen dat je ruzie hebt met iedereen
Geilquote:Op woensdag 21 januari 2015 22:32 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
He ik heb ook zo'n yogamat
They should put a couple of mirrors in here so I could stare at myselfquote:Op donderdag 22 januari 2015 00:57 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik denk dat hij thuis geen spiegels heeft.
Als ik moe ben, word ik altijd een racistische hillbilly met een voorkeur voor volbloed nichtjes.quote:Op donderdag 22 januari 2015 00:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Godverdomme, zo'n opmerking had ik van bijna iedereen durven verwachten maar niet van voederbietel.
Wat er na komt kan alleen maar beter zijn als het zware geschut door hem toen al werd ingezet.
Gebant ,?quote:
Oh ik was even in de war met deze http://www.geenstijl.nl/m(...)ok_lengte_penis.htmlquote:Op woensdag 21 januari 2015 22:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Peeveedeeaa, die de data van scholieren wanneer ze schoolboeken kopen doorgeeft aan de fabrikanten, die het natuurlijk weer doorspelenAllemaal voor niks noppes en nada
Goedemorgen Fylax. Vergeet je je broodtrommel niet?quote:
Hahaquote:Op donderdag 22 januari 2015 07:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Goedemorgen Fylax. Vergeet je je broodtrommel niet?
uh ik gebruik geen broodtrommelquote:Op donderdag 22 januari 2015 07:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Goedemorgen Fylax. Vergeet je je broodtrommel niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |