Eens.quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:25 schreef deadprez het volgende:
Maar is toch te gek voor woorden man, een arts die een groep mensen uit wil sluiten van medische hulp.
S_Z is gebanned.quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:37 schreef hoink581 het volgende:
En mijn naam is ook weer genoemd zie ik.
Bijna iedereen hier is al dagen aan het flippen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:39 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hij flipte z'n shit. Ging te vurrrr.
Word er wel een beetje moe van onderhand.quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Bijna iedereen hier is al dagen aan het flippen.
Na gisteren heb ook ik mijn portie gehad.quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:40 schreef deadprez het volgende:
Bijna iedereen hier is al dagen aan het flippen.
Ik hoop goed want ga overmorgen death road fietsenquote:Op woensdag 21 januari 2015 23:44 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hey maatHows life treating you?
Haha ben je uit Nederland ga je alsnog fietsen. Tof man...quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik hoop goed want ga overmorgen death road fietsen
ripquote:De weg is legendarisch omdat deze levensgevaarlijk is.
Moeten we nu alvast een tevergeefse zoekactie starten en een tranentrekkende social media campagne starten?quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:47 schreef Mortaxx het volgende:
Ik hoop goed want ga overmorgen death road fietsen
Wel duur. 'beste' kost 750 bolivianosquote:Op woensdag 21 januari 2015 23:48 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Haha ben je uit Nederland ga je alsnog fietsen. Tof man...
Hij flipte zijn shit. Compleet. Kkmad.quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Hoezo heeft slaapzak ban dan
Even het vorige deel teruglezen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als iemand die nu voor de eerste keer vandaag FOK! opstart
uhh
wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |