Serieus?quote:
 _! Dat heb ik niet meegekregen.
_! Dat heb ik niet meegekregen.

Ja.. Ieder die negatieve comment plaatst, krijgt een heel epistel van Lepelaar over de triestheid ervanquote:

Vreemde figuren zitten hier toch ook.quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja.. Ieder die negatieve comment plaatst, krijgt een heel epistel van Lepelaar over de triestheid ervan

Ze ergerde zich aan burjas dus nam ze een PVV tattoo bzodat buitenlanders zich aan haar gaan ergerenquote:Op woensdag 21 januari 2015 22:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Serieus?_! Dat heb ik niet meegekregen.

godverdommequote:Op woensdag 21 januari 2015 22:38 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ze ergerde zich aan burjas dus nam ze een PVV tattoo bzodat buitenlanders zich aan haar gaan ergeren

Was te verwachtenquote:De Nederlandse inlichtingendiensten AIVD en MIVD doen precies datgene wat de Amerikaanse NSA van ze vraagt. De Amerikanen zien de Nederlanders als "ondergeschikten" die altijd "onbegrensde toegang" bieden.
Dat zegt de Amerikaanse klokkenluider Edward Snowden, die voor zowel de NSA als de CIA werkte, in een interview dat Nieuwsuur met hem had in Moskou. "Jullie diensten werken in feite voor de Amerikanen. Ze voeren gewoon uit wat wij ze vragen", zegt Snowden tegen verslaggever Eelco Bosch van Rosenthal.
Snowden: "De relatie met vrijwel alle Europese diensten is goed. Maar de Amerikanen vrezen er maar enkele, bijvoorbeeld de Franse geheime dienst. De Nederlandse diensten worden veel minder gerespecteerd. De Amerikanen waarderen de AIVD en de MIVD niet vanwege hun capaciteiten, maar vanwege de altijd soepele medewerking."
 Geen eigen mening, altijd maar lopen achter Murica..
 Geen eigen mening, altijd maar lopen achter Murica..  

Niet echt verrassend inderdaad.quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Was te verwachtenGeen eigen mening, altijd maar lopen achter Murica..

Vraag ik om de foto.. stuur je het naar hem. Verdomme.quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ziet er misschien niet schitterend uit, maar was wel tering lekker

Oh ja hahahaquote:Op woensdag 21 januari 2015 22:50 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Vraag ik om de foto.. stuur je het naar hem. Verdomme.
 Maar hij vroeg in DM om recept enz en had toen tegen hem gezegd dat ik nog wel foto zou showen, vandaar
 Maar hij vroeg in DM om recept enz en had toen tegen hem gezegd dat ik nog wel foto zou showen, vandaar  

hahahaquote:Op woensdag 21 januari 2015 23:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh ja hahahaMaar hij vroeg in DM om recept enz en had toen tegen hem gezegd dat ik nog wel foto zou showen, vandaar
 wat een homo
 wat een homo

quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:39 schreef deadprez het volgende:
Belgische arts weigert moslims
Mensen die dit toejuichen.

Gewoon geen woorden voor, triest kutvolk.

quote:

Terecht van de dokter. Er kan van alles onder die sluier zitten! Safety for all!quote:

Ik ben altijd doodsbang als ik buiten ben.quote:

quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ben altijd doodsbang als ik buiten ben.

Alleen als er Palestijnen in verstopt zitten geloof ik.quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:24 schreef BlauweTijger het volgende:
Heb gehoord dat VAVO scholen vaak doelwit zijn :s

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |