Naar de voetbal of naar de kroeg? Of allebei?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:21 schreef Tjacka het volgende:
Zo dit weekend quality time met de boys. :=
Gefeliciteerd, tenminste ik neem aan dat je dan jarig wasquote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, mijn eerste kwart eeuw zat er op gister
Lekker snuiven en revanche nemen door Moulijn een shirtje aan te doen?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:21 schreef Tjacka het volgende:
Zo dit weekend quality time met de boys. :=
Een echte dijenkletser !quote:
uh gewoon met vrienden zittenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lekker snuiven en revanche nemen door Moulijn een shirtje aan te doen?
afc cbs!!!!
Beidequote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Naar de voetbal of naar de kroeg? Of allebei?
Vast weer die kut kakkerlakken!!!!!quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zonde van het supportershome zeg
Jij ook al?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:06 schreef schommelstoel het volgende:
Nationale negeer schommelstoel dag
Tis volgens mij niet alleen blue-monday hier in huize schommel, maar a week full of blue mondays.
Het lijkt er trouwens wel op dat het slechte slapen iets is voor BNW'ers, hier namelijk nog zo één
Ja, ben sowieso al wel meer een nacht/avond mens, maar laatste tijd is het wel vervelend gewoon.quote:
Weer?!quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Vast weer die kut kakkerlakken!!!!!
Laatst doordekken compilaties bekeken.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:55 schreef Lavenderr het volgende:
Vanavond weer![]()
En uit de oude Voetbal Insite-doos
Wat een bolle toet had Derksen daar
Hahaha, dat was toen Genee er even tussenuit was. De held.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:55 schreef Lavenderr het volgende:
Vanavond weer![]()
En uit de oude Voetbal Insite-doos
Wat een bolle toet had Derksen daar
Sporadischquote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah oke. Was je er wel eens? In dat supportershok?
Wat loopt daar dan rond voornamelijk?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Sporadisch
Zijn niet mijn supporters
Ze was bij RTLBoulevard om over die vernieling van het supportershome te praten. Ze was echt ontdaan. Ik wist niet dat daar alleen maar Ajax-supporters mochten komen, maar blijkbaar is dat zo. Nou ja, misschien ook wel logisch. Het is hún home. Ik bedoel wasquote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahaha, dat was toen Genee er even tussenuit was. De held.
Barbara Barend. Ik krijg altijd spontane jeuk als ik haar zie.
Hehehe.. Was iddquote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze was bij RTLBoulevard om over die vernieling van het supportershome te praten. Ze was echt ontdaan. Ik wist niet dat daar alleen maar Ajax-supporters mochten komen, maar blijkbaar is dat zo. Nou ja, misschien ook wel logisch. Het is hún home. Ik bedoel was
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:30 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja, ben sowieso al wel meer een nacht/avond mens, maar laatste tijd is het wel vervelend gewoon.
Daar had ze het ook over. De shirts die afgestaan zijn door de grote helden. Ik begrijp ook echt niet en wil ook niet begrijpen waarom je zoiets zou doen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hehehe.. Was idd![]()
![]()
.
Serieus, vind het niet echt grappig hoor. Vind het zuur voor de historie van aantal dingen wat ze nu kwijt zijn. Shirts en zo'n bankje. Dat zijn dingen die je nooit terug krijgt en is gewoon klote.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |