Nou, zo ADHD is slaapzak nou ook weer nietquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
VeerEli versus Slaap_Zak
[ afbeelding ]
Dit gaat wel een beetje overboard. Doe is kalm.quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:50 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
demon
veereli haalt hem boven
Ik hou van hem
Soms kots ik op mensen, zoals veereli... heb ik somsquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:50 schreef Remqo het volgende:
Kom op SZ, waarom ineens die intense haat?
je bent toch carebear?
Dit is de ware Slaap_Zak. Carebear S_Z is een van zijn oneindig aantal persoonlijkhedenquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:50 schreef Remqo het volgende:
Kom op SZ, waarom ineens die intense haat?
je bent toch carebear?
Nee, gewoon heel lichte wijnsmaak eraan. Maar wel met alcohol.quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:51 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
smaakt dat net als die kersenbonbons? vind dat zo smerig
Jaaa ik nietquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Op een gegeven moment krijg je daar toch genoeg van?
[..]
Nooit van gehoord. Zou het ook niet proeven, ben geen wijndrinker. Wellicht als er bierijs is
Ik lust wel bier, maar bierijs lijkt me dan weer niks.quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nooit van gehoord. Zou het ook niet proeven, ben geen wijndrinker. Wellicht als er bierijs is
Nee hoor, je hebt het mis, maar dat hypocriete gezeik van dei poolse hoer... ja daar kan ik slecht tegenquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit is de ware Slaap_Zak. Carebear S_Z is een van zijn oneindig aantal persoonlijkheden
Alcoholistquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:52 schreef Chloroform het volgende:
Had ik al gezegd dat er alcohol in zat?
Dafuq manquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Klinkt wel vies ja, maar ze hadden wel met smaakjes ook. Ik had cabernet-kers. Was lekker.
Ik ga me morgen helemaal kapot drinkenquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:52 schreef Chloroform het volgende:
Had ik al gezegd dat er alcohol in zat?
Dan moet je wel heel veel uren makenquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:51 schreef vera166 het volgende:
[..]
Jaaa ik nietMeer mensen vragen zich dat af maar ik eet het hele jaar ijs, en in de zomer een halve liter per dag. Het meeste van mijn geld wat ik verdien gaat op aan het ijs wat ik verkoop damn
![]()
We hebben ook whisky ijs trouwens, erg vies.
Gewoon om te proevenquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:52 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik lust wel bier, maar bierijs lijkt me dan weer niks.
Hazelnoot ijsquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dafuq man![]()
Ik houd het altijd simpel bij chocolade schepijs of hazelnoot. Damn, in Zwolle heb je zo'n ijssalon helemaal achterin de stad waar ze hazelnoot verkopen met hele fucking hazelnoten erin. Die is pas goed
Ik krijg ook gratis ijs en al met al wil ik misschien helemaal later niet meer ergens anders werken want ik krijg er geen genoeg vanquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan moet je wel heel veel uren maken
[..]
Gewoon om te proeven
Oh beter. Ik kom geregeld in Zwolle, in de zomer maar ijs halen daar dan. In Deventer een keer bij zo'n ijssalon ijs gehaald, was echt zonde van het geld. Ripquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dafuq man![]()
Ik houd het altijd simpel bij chocolade schepijs of hazelnoot. Damn, in Zwolle heb je zo'n ijssalon helemaal achterin de stad waar ze hazelnoot verkopen met hele fucking hazelnoten erin. Die is pas goed
Ja, maar dát hazelnoot ijs. Meestal zijn ze gierig en zitten er of helemaal geen stukjes noot in, of kleine miezerige vlokjes. Dit zijn gewoon ronde, hele hazelnoten manquote:
Laatste tentamen gehad dan?quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:52 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik ga me morgen helemaal kapot drinken
Volgens mij is dat de essentie van een studie rechten. No offence.quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:47 schreef housesoftheholy het volgende:
Ben een paper aan het schrijven en moet een beetje lachen en huilen om de onzin die ik aan het uitrkramen ben.
Dat is het betere werkquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, maar dát hazelnoot ijs. Meestal zijn ze gierig en zitten er of helemaal geen stukjes noot in, of kleine miezerige vlokjes. Dit zijn gewoon ronde, hele hazelnoten man
En in winters? Wordt die salon dan omgetoverd in uhh hamburgerbar met curly friesquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:53 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ik krijg ook gratis ijs en al met al wil ik misschien helemaal later niet meer ergens anders werken want ik krijg er geen genoeg vanstruggles
Al die voordelen van dit baantje......... oeh
Oh echt? Zo dichtbijquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh beter. Ik kom geregeld in Zwolle, in de zomer maar ijs halen daar dan. In Deventer een keer bij zo'n ijssalon ijs gehaald, was echt zonde van het geld. Rip
Was het maar zo'n feest hahahaquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En in winters? Wordt die salon dan omgetoverd in uhh hamburgerbar
Gast serieus, get over yourselfquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:55 schreef Slaap_Zak het volgende:
Oh en dan nog iets over dat poolse borderline hoertje, ze gaf zelf aan dta het zo werkte in KLB SC en dta ik me het niet aan moest trekken, ik doe gewoon mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |