Zekers! Was eens in Duitsland waar ze een ijssalon hadden met allerlei vreemde soorten ijs, oa kinderbueno Zo hadden ze ook vleesijs.. Echt zo ranzig goorquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:45 schreef Chloroform het volgende:
Kinder Bueno. Ook zin in. Heb op de Horecava Kinder Bueno-ijs gegeten. Godverdomme wat was dat lekker.
Kinder Bueno niet?quote:
Dat ''iets is waar hij niks aan kan doen'' liepen jullie zelf te bléren. Ben er wel klaar mee te discussieren met jullie incapabele imbecielen die continu mijn woorden verdraaien en woorden in de mond leggenquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:46 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
En wel janken dat je niet mag zeggen dat hij een neger is want dat is iets waar hij niets an kan doen...flikker toch op
Ja, echt ziek lekker gewoon.quote:
Kinder Bueno ijs.quote:
Doei he, ga waar modus is, oplazerenquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat ''iets is waar hij niks aan kan doen'' liepen jullie zelf te bléren. Ben er wel klaar mee te discussieren met jullie incapabele imbecielen die continu mijn woorden verdraaien en woorden in de mond leggenRot toch op en ga janken in een hoekje, kijk hoeveel posts je nou alleen al aan mij besteed heb in de tijd dat ik rustig een serie aan het kijken was joh
En dat is ergens in de 40
Ik werk in een ijssalon (ok ja niet relevant verder) maar daar hebben ze dat ook en wow elke zomer word ik moddervet door dat ijsquote:
Wat een niveau ditquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:47 schreef Slaap_Zak het volgende:
Hey veereli, hoertje, heb je borderline?
Ik hoop dat je snijdt, goed diep
Klinkt ook al smerig.quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zekers! Was eens in Duitsland waar ze een ijssalon hadden met allerlei vreemde soorten ijs, oa kinderbueno Zo hadden ze ook vleesijs.. Echt zo ranzig goor
Hahaquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Klinkt ook al smerig.Ik heb ook wijnijs gegeten. Zat alcohol in, dus was al meteen geïnteresseerd. Beetje apart maar wel lekker.
zou de hele dag ijs in mijn eigen mond scheppenquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:48 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ik werk in een ijssalon (ok ja niet relevant verder) maar daar hebben ze dat ook en wow elke zomer word ik moddervet door dat ijs
Stuur in de zomer een bak van dat ijs op svpquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:48 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ik werk in een ijssalon (ok ja niet relevant verder) maar daar hebben ze dat ook en wow elke zomer word ik moddervet door dat ijs
Wow, wtf.quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:47 schreef Slaap_Zak het volgende:
Jaquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:49 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
zou de hele dag ijs in mijn eigen mond scheppen
Op een gegeven moment krijg je daar toch genoeg van?quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:48 schreef vera166 het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Zou het ook niet proeven, ben geen wijndrinker. Wellicht als er bierijs isquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Klinkt ook al smerig.Ik heb ook wijnijs gegeten. Zat alcohol in, dus was al meteen geïnteresseerd. Beetje apart maar wel lekker.
okequote:Op woensdag 21 januari 2015 20:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Stuur in de zomer een bak van dat ijs op svp
Klinkt wel vies ja, maar ze hadden wel met smaakjes ook. Ik had cabernet-kers. Was lekker.quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
HahaLijkt me redelijk nasty, though.
Nou nou nouquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:47 schreef Slaap_Zak het volgende:
smaakt dat net als die kersenbonbons? vind dat zo smerigquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Klinkt wel vies ja, maar ze hadden wel met smaakjes ook. Ik had cabernet-kers. Was lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |