Okee duidelijk. Professionele hulp kan helpen op verschillende manieren. Erover praten helpt, en een goeie psych kan je wel helpen bepaalde fundamenten van je problemen te herkennen, hetgeen ook kan helpen. Wellicht zelfs nieuwe inzichten verschaffen, en die hebben soms ook een magisch probleemoplossend vermogen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:54 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Jaar of 3 gok ik.
Gelukkig niet geblowt anders was ik nog veel verder van huis.
Kon je doen, maar hij doet er toch niks mee.quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:03 schreef Geerd het volgende:
[..]
Volgens mij ook, wou even een serieuze post plaatsen maar als die toch niet leest...
Hij is 23.quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:04 schreef Rodawa het volgende:
Als je geen discipline op kunt brengen voor je studie zit je waarschijnlijk verkeerd.
Denk eens serieus na over een switch. Dat kan je motivatie geven, geeft je leven een boost.
Met 23 jaar is hij niet de jongste meer, maar het is nooit te laat. Ik heb studiegenoten gehad die boven de 30 nog begonnen, kan allemaal prima. Natuurlijk wordt het allemaal lastiger, maar als een andere studie hem gelukkiger kan maken zou ik hem dat adviseren. Altijd. Hij is 23, het grootste gedeelte van zijn leven brengt hij nog door in de branche waar hij naartoe werkt, kies dan tenminste iets waar je gelukkig van wordt.quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:12 schreef ludovico het volgende:
[..]
Hij is 23.
Ik wil weleens weten hoever hij van het einde verwijderd is.
Dat licht aan het einde van de tunnel kan ook motiveren, zeker als je dat op meerdere manieren kracht kunt geven zal TS zich beter gaan voelen. Heeft hij ook nog eens bewezen dat hij iets kan waar hij niet eens geinteresseerd in is.
Het was een nepper?quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:18 schreef motorbloempje het volgende:
TS is geband. Voor lange tijd, dus houd je adem niet in tijdens het wachten..
Goed.quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:18 schreef motorbloempje het volgende:
TS is geband. Voor lange tijd, dus houd je adem niet in tijdens het wachten..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |