abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 21 januari 2015 @ 17:49:36 #1
376238 jantjevertonghen
Overigens Jan Vertonghen _O_
pi_148915074
Geen idee of het normaal is.. maar in mijn jeugd had ik overal zin in in.

Nu ik 23 ben boeit het me allemaal geen reet. Ben permanent moe, kan me amper concentreren op studeren, vergelijk me suf met andere, heb weinig verwachtingen van me toekomst en voel me een slappe drol. Af en toe ben ik opgewekt na een biertje oid.

Ik ben dus 23 jaar en behalve mijn hbo studie doe ik geen fuck.
Ja af en toe werken of zuipen. Verder tennis ik af en toe eens wat, maar op niveau speelsterkte 7-bijna 6 dus dat mag ook geen naam hebben. Hoewel VWO gewoon wel in 6 jaar ging heb ik erna niks meer van de grond gekregen. Weinig colleges bij mn hbo, dus thuis voornemen om te studeren.
En dan hele dag niks doen.... Kom weinig vooruit zo in het leven met als resultaat enorme stress.

Het is lastig uit te leggen. Maar gewoon kut...
Hoop dat de klbers weg blijven want eerst opende ik er topics over in KLB wat niet gewaardeerd werd. Dit topic is zeer serieus... Wou dat het onzin was.

En best een minderwaardigheidscomplex opgelopen. Ik zou bijna niet meer durven een vrouw uit te vragen

[ Bericht 5% gewijzigd door jantjevertonghen op 21-01-2015 17:56:42 ]
Overigens Jan Vertonghen _O_ Wat een baas was dat _O_
  woensdag 21 januari 2015 @ 17:51:37 #2
376238 jantjevertonghen
Overigens Jan Vertonghen _O_
pi_148915136
Het is zo lastig uit te leggen. Gebrek aan inspiratie of iets dergelijks.
Was vroeger best een streber met dingen. Geen idee hoe ik dit op papier moet schrijven
Overigens Jan Vertonghen _O_ Wat een baas was dat _O_
pi_148915145
Is het mogelijk om een break te nemen van je dagelijks leven door bijvoorbeeld half jaar stage te lopen in het buitenland of een semester te studeren in het buitenland? Een nieuwe kans om jezelf te laten bloeien. Zelf krijg ik altijd ontzettend veel energie en gevoelens van geluk als ik mijn dagelijks leven tijdelijk verlaat voor een mogelijkheid die mij veel plezier zal geven, zoals in het buitenland chillen, interessante leeftijdgenoten ontmoeten en nieuwe indrukken opdoen.
  woensdag 21 januari 2015 @ 17:52:39 #4
376238 jantjevertonghen
Overigens Jan Vertonghen _O_
pi_148915169
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 17:51 schreef BOL9090 het volgende:
Is het mogelijk om een break te nemen van je dagelijks leven door bijvoorbeeld half jaar stage te lopen in het buitenland of een semester te studeren in het buitenland? Een nieuwe kans om jezelf te laten bloeien.
Ja dat is zeker mogelijk. Maar heb al zoveel kansen gehad om dingen opnieuw op te pakken.
Werd actiever bij mijn sportclub etc etc
Overigens Jan Vertonghen _O_ Wat een baas was dat _O_
pi_148915192
Ik ken het.... maar kan zoveel redenen hebben. Tis dus niet iets waar je al lang last van hebt?
  woensdag 21 januari 2015 @ 17:54:39 #6
376238 jantjevertonghen
Overigens Jan Vertonghen _O_
pi_148915248
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 17:53 schreef Jibberism_ het volgende:
Ik ken het.... maar kan zoveel redenen hebben. Tis dus niet iets waar je al lang last van hebt?
Jaar of 3 gok ik.
Gelukkig niet geblowt anders was ik nog veel verder van huis.
Overigens Jan Vertonghen _O_ Wat een baas was dat _O_
pi_148915315
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 17:52 schreef jantjevertonghen het volgende:

[..]

Ja dat is zeker mogelijk. Maar heb al zoveel kansen gehad om dingen opnieuw op te pakken.
Werd actiever bij mijn sportclub etc etc
Ga stage lopen of een semester studeren in een wereldstad of in een warm gebied. Het wijkt veel af van je dagelijks leven in Nederland, en wellicht doet het je goed (naast dat het geen verspilling is van je tijd als je de financiële mogelijkheden hebt).
pi_148915371
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 17:49 schreef jantjevertonghen het volgende:
Geen idee of het normaal is.. maar in mijn jeugd had ik overal zin in in.

Nu ik 23 ben boeit het me allemaal geen reet. Ben permanent moe, kan me amper concentreren op studeren, vergelijk me suf met andere, heb weinig verwachtingen van me toekomst en voel me een slappe drol. Af en toe ben ik opgewekt na een biertje oid.

Ik ben dus 23 jaar en behalve mijn hbo studie doe ik geen fuck.
Ja af en toe werken of zuipen. Verder tennis ik af en toe eens wat, maar op niveau speelsterkte 7-bijna 6 dus dat mag ook geen naam hebben. Hoewel VWO gewoon wel in 6 jaar ging heb ik erna niks meer van de grond gekregen. Weinig colleges bij mn hbo, dus thuis voornemen om te studeren.
En dan hele dag niks doen.... Kom weinig vooruit zo in het leven met als resultaat enorme stress.

Het is lastig uit te leggen. Maar gewoon kut...
Hoop dat de klbers weg blijven want eerst opende ik er topics over in KLB wat niet gewaardeerd werd. Dit topic is zeer serieus... Wou dat het onzin was.
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 17:51 schreef jantjevertonghen het volgende:
Het is zo lastig uit te leggen. Gebrek aan inspiratie of iets dergelijks.
Was vroeger best een streber met dingen. Geen idee hoe ik dit op papier moet schrijven
Ga sporten, leer mensen kennen, slaap en eet goed, werk, doe een hobby, neem op passende momenten rust.
  woensdag 21 januari 2015 @ 17:59:23 #9
376238 jantjevertonghen
Overigens Jan Vertonghen _O_
pi_148915419
quote:
3s.gif Op woensdag 21 januari 2015 17:58 schreef Gray het volgende:

[..]

[..]

Ga sporten, leer mensen kennen, slaap en eet goed, werk, doe een hobby, neem op passende momenten rust.
Ik sport twee keer per week. Ken genoeg mensen, slaap veel.. Eet zeer ongezond en heb geen hobbys
Overigens Jan Vertonghen _O_ Wat een baas was dat _O_
pi_148915437
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 17:59 schreef jantjevertonghen het volgende:

[..]

Ik sport twee keer per week. Ken genoeg mensen, slaap veel.. Eet zeer ongezond en heb geen hobbys
Waarom blijf je zeer ongezond eten?
  woensdag 21 januari 2015 @ 18:01:44 #11
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_148915496
Heb je het al met andere mensen besproken? Niet om je gelijk een intensief hulptraject in te praten maar ze zijn er wel.
pi_148915524
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 17:59 schreef jantjevertonghen het volgende:

[..]

Ik sport twee keer per week.
Maar redelijk kansloos, zoals je al aangaf.

quote:
Ken genoeg mensen
Maar om hoeveel geef je echt?

quote:
slaap veel..
Slaap niet veel, maar goed.

quote:
Eet zeer ongezond en heb geen hobbys
Dit kan je zelf wel invullen. Denk ik.
pi_148915552
Waarom heb je een minderwaardigheidscomplex inzake vrouwen opgelopen? Je bent maar 23. Ook al heb je veel kansen verneukt, je hebt nog een heel leven voor je. Je hebt de vrijheid en de mogelijkheden om inspiratie in het leven te vinden. Ik raak snel verveeld, en verlang daarom naar spanning, nieuwe sociale ervaringen en ideeën zodat ik hierdoor geïnspireerd raak en behoefte voel om mijn leven niet weg te gooien met neerslachtige gevoelens.
  woensdag 21 januari 2015 @ 18:03:41 #14
376238 jantjevertonghen
Overigens Jan Vertonghen _O_
pi_148915571
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 18:00 schreef Etsu het volgende:

[..]

Waarom blijf je zeer ongezond eten?
Dat zijn nog blije momenten van de dag. Dikke hamburger opkanen in mijn studenhuis
Overigens Jan Vertonghen _O_ Wat een baas was dat _O_
pi_148915790
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 17:49 schreef jantjevertonghen het volgende:

Nu ik 23 ben boeit het me allemaal geen reet. Ben permanent moe, kan me amper concentreren op studeren, vergelijk me suf met andere, heb weinig verwachtingen van me toekomst en voel me een slappe drol. Af en toe ben ik opgewekt na een biertje oid.
Is er uitgesloten dat je permanente vermoeidheid een medische oorzaak heeft?
M.a.w.: Ben je al eens bij de HA geweest om je lichaam te laten checken op eventuele afwijkingen?
pi_148915833
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 18:03 schreef jantjevertonghen het volgende:

[..]

Dat zijn nog blije momenten van de dag. Dikke hamburger opkanen in mijn studenhuis
Kun je dat niet wat vaker doen dan?
pi_148916053
Bel een dokter
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_148916308
Het is natuurlijk nooit leuk om zo ontevreden met jezelf te zijn. Maar de enige die er wat aan veranderen kunt ben je ook zelf. Je kunt natuurlijk gewoon lekker blijven zitten in de situatie omdat dat zeuren wel zo makkelijk is, een stuk makkelijker dan jezelf een trap onder je reet verkopen, maar dat maakt het leven niet leuker.

Stop met jezelf zo zielig vinden omdat je 'niets doet', zoek een sportclub uit waar je actief kunt worden, een studie of studentenvereniging waar je commissiewerk kunt doen, ga op woensdagen wandelen met bejaarden in rolstoelen of help twee avonden mee in de uitgifte van de voedselbank bij jou in de stad of weetikveelwat.
Ja doei.
pi_148916328
quote:
3s.gif Op woensdag 21 januari 2015 18:30 schreef motorbloempje het volgende:
Het is natuurlijk nooit leuk om zo ontevreden met jezelf te zijn. Maar de enige die er wat aan veranderen kunt ben je ook zelf. Je kunt natuurlijk gewoon lekker blijven zitten in de situatie omdat dat zeuren wel zo makkelijk is, een stuk makkelijker dan jezelf een trap onder je reet verkopen, maar dat maakt het leven niet leuker.

Stop met jezelf zo zielig vinden omdat je 'niets doet', zoek een sportclub uit waar je actief kunt worden, een studie of studentenvereniging waar je commissiewerk kunt doen, ga op woensdagen wandelen met bejaarden in rolstoelen of help twee avonden mee in de uitgifte van de voedselbank bij jou in de stad of weetikveelwat.
Moblogod heeft gesproken.
pi_148916464
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 17:49 schreef jantjevertonghen het volgende:
Geen idee of het normaal is.. maar in mijn jeugd had ik overal zin in in.

Nu ik 23 ben boeit het me allemaal geen reet. Ben permanent moe, kan me amper concentreren op studeren, vergelijk me suf met andere, heb weinig verwachtingen van me toekomst en voel me een slappe drol. Af en toe ben ik opgewekt na een biertje oid.

Ik ben dus 23 jaar en behalve mijn hbo studie doe ik geen fuck.
Ja af en toe werken of zuipen. Verder tennis ik af en toe eens wat, maar op niveau speelsterkte 7-bijna 6 dus dat mag ook geen naam hebben. Hoewel VWO gewoon wel in 6 jaar ging heb ik erna niks meer van de grond gekregen. Weinig colleges bij mn hbo, dus thuis voornemen om te studeren.
En dan hele dag niks doen.... Kom weinig vooruit zo in het leven met als resultaat enorme stress.

Het is lastig uit te leggen. Maar gewoon kut...
Hoop dat de klbers weg blijven want eerst opende ik er topics over in KLB wat niet gewaardeerd werd. Dit topic is zeer serieus... Wou dat het onzin was.

En best een minderwaardigheidscomplex opgelopen. Ik zou bijna niet meer durven een vrouw uit te vragen
Heel herkenbaar, had hier tot een jaar geleden (een jaar of twee) last van, was toen tussen de 18 en 20 trouwens... Niks leek me te boeien, alles gaf stress, vroeg me continu af of ik de juiste opleiding deed, en ook ik zag het enorme contrast met mijn jeugd, waar alles leuk en motiverend leek.
Kan niet echt mijn vinger erop leggen wat het gedaan heeft, maar ben er wel (grotendeels) doorheen gekomen... Misschien acceptatie dat het nu anders is.
pi_148916844
Pc uitzetten en naar buiten gaan?
Ik zwaai naar dieren.
pi_148917430

Doe hier eens wat mee TS, gaat niet om de beelden maar om de tekst en de gedachte er achter. Begin doelen te stellen en begin morgen om 07:00. Dat is je eerste doel, en vanaf dan elke dag doelen stellen. Probeer vanavond met deze gedachte enthousiast naar bed te gaan.

Probeer dit maar een TS als je wilt veranderen!
pi_148917457
+ luister dit iedere morgen
pi_148917560
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 18:34 schreef Roceco het volgende:

[..]

Heel herkenbaar, had hier tot een jaar geleden (een jaar of twee) last van, was toen tussen de 18 en 20 trouwens... Niks leek me te boeien, alles gaf stress, vroeg me continu af of ik de juiste opleiding deed, en ook ik zag het enorme contrast met mijn jeugd, waar alles leuk en motiverend leek.
Kan niet echt mijn vinger erop leggen wat het gedaan heeft, maar ben er wel (grotendeels) doorheen gekomen... Misschien acceptatie dat het nu anders is.
Ter aanvulling, ik zag inderdaad in mijn omgeving dat bepaalde studenten tijdje in een flink dipje zaten. Gedrag dat zij gaan vertonen is veel alcohol drinken, veel gevoelloos rond neuken en half jaar niet aan de studie zitten. Het is allemaal goed gekomen met deze studenten. Op een gegeven moment moet je, zoals Moterbloem al aangaf, vermannen.
  woensdag 21 januari 2015 @ 19:24:49 #25
384601 HCFeestbeest
Behoort tot het patriciaat
pi_148918342
je naaide er toch op los?
Gr gr. de KLB Keizer
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')