SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:01 schreef HugoohAFCA het volgende:
Rekik er een gevenEn jantje Nordfeldt niet
Als ze hier een imax zaal zouden hebben had ik er misschien wel 1 gehaald, dan voegt de bioscoop echt wat toe. Ik kijk liever thuis een filmpje... Betere stoelen/bank, koelkast en wc. Wat wil je nog meer?quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
Je moet ook gewoon pas de kaartjes kopen als je weet dat je gaat
Daarom Pathe pas, lekker reserveren zonder dat je eraan vastzit
Fury is idd een leuke film. American Sniper ookquote:Op woensdag 21 januari 2015 16:03 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Als ze hier een imax zaal zouden hebben had ik er misschien wel 1 gehaald, dan voegt de bioscoop echt wat toe. Ik kijk liever thuis een filmpje... Betere stoelen/bank, koelkast en wc. Wat wil je nog meer?
Gisteren nog Fury gezien. Begin was wel echt zaad. Regisseur gooide er een beetje met de pet naar, het einde maakte nog wel wat goed. Veel dode duitsers. +1
Ik vond Fury wel goed hoorquote:Op woensdag 21 januari 2015 16:03 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Als ze hier een imax zaal zouden hebben had ik er misschien wel 1 gehaald, dan voegt de bioscoop echt wat toe. Ik kijk liever thuis een filmpje... Betere stoelen/bank, koelkast en wc. Wat wil je nog meer?
Gisteren nog Fury gezien. Begin was wel echt zaad. Regisseur gooide er een beetje met de pet naar, het einde maakte nog wel wat goed. Veel dode duitsers. +1
Bedankt voor de waarschuwingquote:Op woensdag 21 januari 2015 16:09 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Het TOTW 19 op de frontpage van WeFut stuurt me door naar TOTW 1
Het einde maakte een hoop goed. Eerste uur kan je wel skippen. Hele film is één groot cliché zonder onverwachte plottwist. Verstand op 0 en gaan. De film werkt tergend langzaam naar het slot toe. Voordat je daar bent moet eerst de standaard rolverdeling uitgelegd worden. Het is een beetje zo'n dertien in een dozijn filmpje. Helemaal niets mis mee maar het is zeker geen film om twee keer te kijken.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vond Fury wel goed hoor
Misschien is Pathe vip iets voor je dan, dat krijgen wij nu erbijDat zijn wel chille stoelen iig
Verkapte kijk mij eens geld hebben post.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
IF Matthews en IF Rekik ga ik kopen voor mijn team. Dan heeft dat team 4 IF's, De prijs maakt niet zoveel uit, maar ik hoop niet dat ze heel erg overpriced worden.
mehhquote:Op woensdag 21 januari 2015 16:18 schreef Bakkes. het volgende:
Dit is wel een leuke om te linken met Enzo en Otamendi.
[ afbeelding ]
En geen defending en geen goed schotquote:
quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En geen pace en geen goede pace
lachuhquote:
Wel een prettig idee als de wekker om half 6 gaat, dat werken meer lonend wordt dan thuiszitten.quote:
Alsof dat mogelijk is in Nederland.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:27 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Wel een prettig idee als de wekker om half 6 gaat, dat werken meer lonend wordt dan thuiszitten.
Het is sowieso prettiger dan de bijstand, want dan krijg je niet zoveel als in de WW of Wahjong en de meeste van die mensen hebben het sowieso al vrij zwaarquote:Op woensdag 21 januari 2015 16:27 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Wel een prettig idee als de wekker om half 6 gaat, dat werken meer lonend wordt dan thuiszitten.
Er zijn altijd nog mensen die een of andere subsidie uit een "Speciaal" potje krijgen en leven als een god in frankrijk op de zak van de staat.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:27 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Jawel. Ik werk me de tyfes en ik rij een C1. Dus..quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:28 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
Alsof dat mogelijk is in Nederland.
Het zou fijn zijn als dat dan toch echt uitzonderingen betreft, en geen regelmaat.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Er zijn altijd nog mensen die een of andere subsidie uit een "Speciaal" potje krijgen en leven als een god in frankrijk op de zak van de staat.
Hij vertelt er alleen niet bij dat hij elke keer die concurrentiestrijd heeft verlorenquote:Concurrentie is goed, daar ben ik niet bang voor", benadrukt de in Engeland geboren Turk. "Kuyt is een legende in Rotterdam, ik respecteer hem, maar ik heb met grotere namen moeten concurreren."
Ik ken mensen in de Wajong die moeten lopen omdat ze geen fiets hebben.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Jawel. Ik werk me de tyfes en ik rij een C1. Dus..
Maar je hebt wel kunststof kozijnen?quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Jawel. Ik werk me de tyfes en ik rij een C1. Dus..
Valt mee, die IFs had ik voor resp. 82k en 245k.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Verkapte kijk mij eens geld hebben post.
Typo, moet natuurlijk linkser zijn.quote:
Nou, dat zou gebeurd moeten zijn. Alleen bij andere appartementen hebben ze bij het vervangen materiaal aangetroffen dat verdacht wordt van asbest. Dus alles moet eerst onderzocht worden. Ik hoop dat ze het in de zomer pas gaan doenquote:Op woensdag 21 januari 2015 16:31 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Maar je hebt wel kunststof kozijnen?
Diego Costa.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:39 schreef Tobi-wan het volgende:
Iemand nog een leuke spits voor 20-40k?
Die heb ik alquote:
RvP?quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:45 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Die heb ik al
Begon echt onwijs goed maar schiet tegenwoordig geen deuk meer in een pakje boter...
Benzema.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:45 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Die heb ik al
Begon echt onwijs goed maar schiet tegenwoordig geen deuk meer in een pakje boter...
IF Choupoquote:Op woensdag 21 januari 2015 16:45 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Die heb ik al
SIF Silvaquote:Op woensdag 21 januari 2015 16:52 schreef Bakkes. het volgende:
Zou Aguero op CAM werken in een 451?
[ afbeelding ]
Welk divisie zit je?quote:
Ik speel geen divisies meer. Toen ik een beetje m'n best deed kwam ik in 2 terecht. Hoezo? Wil je een potje?quote:
bohhhquote:
Jawel, revanche voor die 2 potjes.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik speel geen divisies meer. Toen ik een beetje m'n best deed kwam ik in 2 terecht. Hoezo? Wil je een potje?
Wie ben jij?quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:58 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
Jawel, revanche voor die 2 potjes.
Hoe speelt Yapi Yapo in dat team?quote:
Kan er maar een zijnquote:
quote:Ajax en PSV strijden om Braziliaan: 'Voor vrijdag willen we het weten'
Woensdag, 21 januari 2015 om 16:50
In de Nederlandse media is er nog weinig tot niets verschenen over Douglas Coutinho, maar als we de Braziliaanse media mogen geloven, gaat de aanvaller van Atlético Paranaense een rol spelen in de titelstrijd in de Eredivisie. In januari werd Douglas al in verband gebracht met Ajax en ook PSV zou nu in de race zijn. Volgens Renato Duprat, werkzaam voor Doyen Sports Group, gaat Douglas in ieder geval naar Nederland toe. Er moet snel duidelijkheid komen.
Doyen heeft zeventig procent van de transferrechten van de twintigjarige Douglas in handen; daar zou de investeringsmaatschappij liefst twaalf miljoen euro voor hebben betaald. Zo'n bedrag zal Ajax of PSV zeker niet ophoesten, maar Doyen wil dat de aanvaller zich gaat ontwikkelen in Nederland, zodat hij vervolgens een toptransfer kan maken en echt serieus geld kan gaan opleveren.
Douglas is een aanvaller die op alle posities in de voorhoede uit de voeten kan en werd ook gelinkt aan Manchester United, Atlético Madrid, FC Porto en Benfica. "Ik kan nog geen details geven, maar zijn volgende bestemming is Nederland", zegt Duprat tegen Gazeta do Povo. "Voor vrijdag willen we weten welke club het wordt." Ajax en PSV zijn volgens het Braziliaanse medium de twee verenigingen die Douglas willen hebben.
huren dus?quote:
Ik heb geen idee. F?quote:
Prima! Doet z'n verdedigende taken en voegt aanvallend ook nog wat toe. Valt me alles mee.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoe speelt Yapi Yapo in dat team?
Nee het lijkt me sowieso een verhaaltje om aandacht te trekken, maar zaken doen met Doyen wordt binnenkort verbodenquote:
Wtf is dat nou weer voor regelingquote:Uli Hoeness werd in 2014 veroordeeld voor belastingontduiking en kreeg een celstraf van 3,5 jaar opgelegd. Sinds het begin van dit kalenderjaar mag de voormalig voorzitter van Bayern München overdag echter alweer de gevangenis uit en kan hij weer werkzaamheden verrichten voor de club.
Ja werd materiaalman ofzo bij de club. De ballen en dergelijke verzorgen bij de trainingen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee het lijkt me sowieso een verhaaltje om aandacht te trekken, maar zaken doen met Doyen wordt binnenkort verboden
[..]
Wtf is dat nou weer voor regeling
Waarom mag hij gewoon de gevangenis uitquote:Op woensdag 21 januari 2015 17:04 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
Ja werd materiaalman ofzo bij de club. De ballen en dergelijke verzorgen bij de trainingen.
Prima, met voice?quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:08 schreef Lindgren. het volgende:
Even m'n oplader zoeken, ik stream 'm.. goed?
Is het gewoon een Serie A team? Ik zou IF Pjanic wel willen proberen maar hij is net wat te duur vind ik.quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:11 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is mijn middenveld nu. Ik wil het gaan upgraden, maar weet nog niet hoe. Ik vind ze namelijk alle drie wel baasjes. Met name Hernanes is een god
Eventueel naar CM - CAM - CM mag ook.
hier ookquote:Op woensdag 21 januari 2015 17:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
Al 125k 'verdiend' door Pogba op tijd te verkopen
Hij is geniaal goedquote:Op woensdag 21 januari 2015 17:15 schreef Brammess het volgende:
Wie van jullie heeft Suarez gebruikt? Wat vonden jullie van hem?
Ja, serie A gewoon. Ik dacht aan een Vidal ofzo. Maar voor wie?quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:18 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Is het gewoon een Serie A team? Ik zou IF Pjanic wel willen proberen maar hij is net wat te duur vind ik.
Ik zou het zo houden eigenlijk. If it ain't broke..quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:11 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is mijn middenveld nu. Ik wil het gaan upgraden, maar weet nog niet hoe. Ik vind ze namelijk alle drie wel baasjes. Met name Hernanes is een god
Eventueel naar CM - CAM - CM mag ook.
Van Pogba erbij is nog nooit iemand slechter gewordenquote:Op woensdag 21 januari 2015 17:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zou het zo houden eigenlijk. If it ain't broke..
Pogba is imo de enige upgrade voor dat middenveld, kan eigenlijk wel op iedere positie daar, maar ik zou hem ipv Guarin doen. Andere optie is 4-3-3(4) met Marchisio (CM) - Hernanes (CAM) - Pogba (CM). Hernanes met z'n 5* wf op de CAM is echt een verademing.quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:23 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, serie A gewoon. Ik dacht aan een Vidal ofzo. Maar voor wie?
Lekker gespeeld ja.quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:25 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
Thanks man.
Goed potje wel, had totaal niet verwacht dat die Yapi Popo zo kon uithalen.
Dat is ook waar.quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Van Pogba erbij is nog nooit iemand slechter geworden
Ik heb het nooit zo op Pogba, hij doet mij altijd denken aan een onderzeeer ingame.quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Van Pogba erbij is nog nooit iemand slechter geworden
Die Chikhaoui is echt niet van de bal te krijgen als die eenmaal begint met skillen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Lekker gespeeld ja.Die ene bal van Chikhaoui op de lat had erin gemoeten
Jij raakte ook nog een keer debiel de lat joh. En die keeper in de eerste minuut
quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:23 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, serie A gewoon. Ik dacht aan een Vidal ofzo. Maar voor wie?
Van Vidal verwacht je waarschijnlijk te veel en dan valt hij tegen. Guarin is sowieso een baas. Je kan met de punt naar voren spelen maar daar zou ik niet zo snel Vidal neerzetten...quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zou het zo houden eigenlijk. If it ain't broke..
Ik hoop maar dat hij nog wat lager wordt, want dat betekent dan miss dat die SIF nog betaalbaar wordtquote:
Nee, met de punt naar voren wordt dan sowieso Mertens ofzo.quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:27 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
[..]
Van Vidal verwacht je waarschijnlijk te veel en dan valt hij tegen. Guarin is sowieso een baas. Je kan met de punt naar voren spelen maar daar zou ik niet zo snel Vidal neerzetten...
Bij mij liep de stream steeds vast.. maar ik dacht al dat het Yapi Yapo was die scoorde ja. Het heeft zo moeten zijn na al mijn posts over hem.quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:25 schreef Lindgren. het volgende:
1-0 van Ozz winnen en dan is uitgerekend DS2's lievelingetje Yapi Yapo de enige doelpuntenmaker.
Heb je daar geen abonnement voor nodig?quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:29 schreef Lindgren. het volgende:
Kun je ergens op Twitch die stream van zojuist nog terugkijken? Er staat niets bij Past Broadcasts.
Ik heb geen idee.quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:30 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Heb je daar geen abonnement voor nodig?
Was een koning als CAM in 4-3-3 (4)quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:32 schreef Tobi-wan het volgende:
Wat is de beste formatie (en misschien positie) voor Tevez? Twee spitsen systeem zeker?
Dat zou ik ook nog kunnen overwegen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:32 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Was een koning als CAM in 4-3-3 (4)
Heb je niet een nummertje wat nog meer gay is?quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:37 schreef Lindgren. het volgende:
oogjes dicht en even aan niets denken
beter zet je even lekker Scooter aan ofzo ja.quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:40 schreef DuTank het volgende:
[..]
Heb je niet een nummertje wat nog meer gay is?
Staat op het kaartje van de speler zelf.quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:45 schreef XSbig het volgende:
Sinds vandaag ook maar eens aan FUT begonnen. Kan alleen nog nergens vinden waar staat hoelang een speler zijn contract nog duurt?
Naar je team gaan en dan of je rechter knuppeltje naar links of rechts bewegen of er even op klikken.quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:45 schreef XSbig het volgende:
Sinds vandaag ook maar eens aan FUT begonnen. Kan alleen nog nergens vinden waar staat hoelang een speler zijn contract nog duurt?
Als je op een speler staat moet je met RS / R3 1 of 2 keer naar rechts tikken en daar zie je het.quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:45 schreef XSbig het volgende:
Als er een rood papiertje bij komt te staan, dan zijn ze op.quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:45 schreef XSbig het volgende:
Geen idee, ik ken het wel maar nooit echt naar gekekenquote:Op woensdag 21 januari 2015 17:46 schreef Tim86 het volgende:
Page 3 zijn al die siliconenwijven toch? Mehhh
In de webapp onder het kaartje van de manager: status aanklikken. Ter illustratie doe ik er nog een afbeelding bij.quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:45 schreef XSbig het volgende:
quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Staat op het kaartje van de speler zelf.
quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:47 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Naar je team gaan en dan of je rechter knuppeltje naar links of rechts bewegen of er even op klikken.
quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:48 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als er een rood papiertje bij komt te staan, dan zijn ze op.
quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:47 schreef Brammess het volgende:
[..]
Als je op een speler staat moet je met RS / R3 1 of 2 keer naar rechts tikken en daar zie je het.
Nondeju, wat een hulpvaardigheidquote:Op woensdag 21 januari 2015 17:50 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
In de webapp onder het kaartje van de manager: status aanklikken. Ter illustratie doe ik er nog een afbeelding bij.
[ afbeelding ]
Waarom post je het dan?quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken het wel maar nooit echt naar gekeken
xbox of ps?quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:51 schreef XSbig het volgende:
Ik heb het gevonden jongens, dankjulliewel
We kunnen het ons niet meer permitteren nadat het halve topic verraden en afgevoerd is. Als we geen nieuwe aanwas hebben is het een kwestie van tijd voor we allemaal overleden zijn.quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Nondeju, wat een hulpvaardigheid![]()
Waar is de tijd gebleven dat we newbs met pek en veren naar buiten knuppelden?
Misschien vinden jullie het jammer.quote:
En de RCB.quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Misschien vinden jullie het jammer.
Iemand op XBW heeft dit team: http://www.futhead.com/15/squads/17757323/ Best wel duur team, niet veel mis mee op de LCM na.
Zo'n team en dan IF Kroos ipv de TOTYquote:Op woensdag 21 januari 2015 17:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Iemand op XBW heeft dit team: http://www.futhead.com/15/squads/17757323/ Best wel duur team, niet veel mis mee op de LCM na.
Ik moet bij de RB altijd aan Carnaval denkenquote:Op woensdag 21 januari 2015 17:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
carnavalquote:Op woensdag 21 januari 2015 17:58 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik moet bij de RB altijd aan Carnaval denken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vraag me bij iemand met zo'n team af of hij niet toevallig coins heeft gekocht.Maakt dat uit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je het wel eens gevierd? Perfect feest voor jou juist. Elke dag een ander wijf neuken en er daarna niks meer van horenquote:
Direct van toegevoegde waardequote:
Hou op schei uit. Ik had een batman pak gekocht. Tyfes pak. Sluiting zat aan de achterkant. Ik moest dus geholpen worden dat ding uit te krijgen bij het pissenquote:Op woensdag 21 januari 2015 18:01 schreef DuTank het volgende:
[..]
Heb je het wel eens gevierd? Perfect feest voor jou juist. Elke dag een ander wijf neuken en er daarna niks meer van horen
quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Direct van toegevoegde waarde
Daar is ook geen naald tussen te krijgenquote:Op woensdag 21 januari 2015 18:05 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Hou op schei uit. Ik had een batman pak gekocht. Tyfes pak. Sluiting zat aan de achterkant. Ik moest dus geholpen worden dat ding uit te krijgen bij het pissenGelukkig had ik Robin mee
Maar vond het niet echt tof. Kut muziek en dronken mensen. Vind ze chiller met een pilletje op. maar dat is de leeftijd. Eerst wilde je neuken, maar nu is een knuffel ook goed
En glimmende gouden managers geven een percentage contracten extra. Dus als je genoeg managers in je club hebt, kun je 50% extra krijgen (ipv 24 contracten krijg je er dan 36)quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:12 schreef XSbig het volgende:
Nog even een vraagje, wat voor invloed heeft de manager? Alleen op de chemistry denk ik?
#SlapendRijkWorden #WeFutMoneyquote:Op woensdag 21 januari 2015 18:13 schreef Reemi het volgende:
Neuer verkocht, vond het wel mooi zo. Sinds ik hem pullde een miljoen gestegen.
[ afbeelding ]
Jetro?quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
De verlosser rest van het seizoen geblesseerd
Denk eens doorquote:
Jozefzoon=Jezus=Verlosserquote:
Bruma?quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
De verlosser rest van het seizoen geblesseerd
Nee ze hebben deze week overgeslagen omdat er vorige week teveel packs zijn geopendquote:
Eerst het TOTW vragen, even checken, dubbelcheck, en dan... Pronken met de verkoopquote:Op woensdag 21 januari 2015 18:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Doublepaingod wist het
[ afbeelding ]
Santi met dikke winst
Ik wil een beetje meedoen met de grote jongens hier die steeds hun profit posten.quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:38 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Eerst het TOTW vragen, even checken, dubbelcheck, en dan... Pronken met de verkoop
Iedereen is wel selectief in wat men post, maar dit lag er heel grappig bovenopquote:Op woensdag 21 januari 2015 18:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik wil een beetje meedoen met de grote jongens hier die steeds hun profit posten.
Elia en Shaqiri zijn belachelijk duur trouwens..
In dat geval wil ik ook meedoen. Gunning in mijn packquote:Op woensdag 21 januari 2015 18:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik wil een beetje meedoen met de grote jongens hier die steeds hun profit posten.
Elia en Shaqiri zijn belachelijk duur trouwens..
Die is toch al bijna 10k?quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In dat geval wil ik ook meedoen. Gunning in mijn pack
Ik moest even searchen wie dat was..quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In dat geval wil ik ook meedoen. Gunning in mijn pack
Zo bijzonder zijn zijn stats toch niet? Pace en fysiek..maar als hij geen Ier was geweest was hij max 2K waard.quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik moest even searchen wie dat was..
Hij kan dat een bronze zijn?
Zijn fysiek is best goed vergeleken met bronze spelers.quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zo bijzonder zijn zijn stats toch niet? Pace en fysiek..maar als hij geen Ier was geweest was hij max 2K waard.
Dan heb je Wynne nog niet gezienquote:Op woensdag 21 januari 2015 18:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zijn fysiek is best goed vergeleken met bronze spelers.
momentje..quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan heb je Wynne nog niet gezien
Niet echt goede verdedigende stats.quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:58 schreef Doublepain het volgende:
Mijn god, hij kan dit dan een bronze zijn?
Hij is wel precies 64, toevallig..quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niet echt goede verdedigende stats.
Paar Pogba's kopen over een paar dagen als hij onder de 500k is.quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:00 schreef Reemi het volgende:
Nu maar eens nadenken wat ik met al die coins aanmoet.
bedankt mijn browser liep vast.quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:02 schreef DuTank het volgende:
http://www.vkmag.com/maga(...)obeert_xtc_op_school
kansloos
dat ligt dan toch echt aan jouw pc/laptopquote:Op woensdag 21 januari 2015 19:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
bedankt mijn browser liep vast.
Ik denk aan mozilla, fucking pluginsquote:Op woensdag 21 januari 2015 19:10 schreef DuTank het volgende:
[..]
dat ligt dan toch echt aan jouw pc/laptop
Mozilla is dan ook niet best nee...quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik denk aan mozilla, fucking plugins
Zeker kansloosquote:Op woensdag 21 januari 2015 19:02 schreef DuTank het volgende:
kansloos
PS4?quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:24 schreef Kamikazie het volgende:
Wie wil er potje FIFA tegen deze baaas?
Damn son, later op de avond? Dan jizz ik je wel even onder.quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:24 schreef Kamikazie het volgende:
Wie wil er potje FIFA tegen deze baaas?
Prima. Laat maar weten wanneer!quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Damn son, later op de avond? Dan jizz ik je wel even onder.
Leuk manquote:Op woensdag 21 januari 2015 19:31 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Sinds wanneer zit de jupiler league in FIFA dan?
O ja. Die zijn gedegradeerdquote:Op woensdag 21 januari 2015 19:31 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Sinds wanneer zit de jupiler league in FIFA dan?
Aghjoh daar heb ik al meer dan 10 jaar last van gr gr.quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Leuk man
En straks weer huilen als er hier mensen komen kutten als Ajax heeft verloren
Ohja, Ajax ligt er ook uit natuurlijk. Dan wordt de uitwedstrijd bij Twente wel een stukje belangrijkerquote:Op woensdag 21 januari 2015 19:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Leuk man
Het ging me er meer om dat de opmerking van trapz niet klopte hoorquote:Op woensdag 21 januari 2015 19:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Leuk man
dat bedoelde hij dus met fast as lightning.quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Dreetje is tegenwoordig model.
quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:02 schreef DuTank het volgende:
kansloos
quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:46 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat bedoelde hij dus met fastgay as lightning.
Ik heb je team gemaakt dus hopelijk rape ik daar iedereen mee.quote:
Ga er maar vanuit.quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb je team gemaakt dus hopelijk rape ik daar iedereen mee.
Ik krijg niet eens een speler van 80 overall of beterquote:Op woensdag 21 januari 2015 19:55 schreef FCsuarez het volgende:
100K verder. alleen Boateng en de verkeerde chelsea spitswas weer een feest
je kan beter silvers openen met die prijzen van die IFsquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik krijg niet eens een speler van 80 overall of beter
quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je kan beter silvers openen met die prijzen van die IFs
Was dat tegen jou?quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit.
[ afbeelding ]
Zoveel goals per wedstrijd voor 650c
Die twee CB's van Ozz zijn ook nog steeds flarden van hun anus aan het zoeken.
... sommige zijn gewoon niet geboren voor het gelukquote:
Wat? Ik heb vanmiddag een potje tegen hem gespeeld en gewonnen. Dik gewonnen. Met 1-0.quote:
Ben gewoon een keer stil sjon.quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
... sommige zijn gewoon niet geboren voor het geluk
3....2....1 daar komt DS2 weer met zijn dikke packs.
En Kiphaoui maakte 0 zieke goals.quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat? Ik heb vanmiddag een potje tegen hem gespeeld en gewonnen. Dik gewonnen. Met 1-0.
Maar door zijn acties ontstond er wel ruimte voor wonderkind Yapi Yapo.quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:26 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
En Kiphaoui maakte 0 zieke goals.
Ben jij Ozz dan?quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:26 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
En Kiphaoui maakte 0 zieke goals.
lees er gewoon overheen vetklep of koop een abo kan je me op block zettenquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ben gewoon een keer stil sjon.
Godverdomme wat ben jij irritant zeg
Ik kom echt zelden park the bus tegenquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:26 schreef DuTank het volgende:
Beter halen ze die verdedigend/aanvallend denken eruit. In ieder geval Park the bus. Man man man wat een schimmel. Het wordt ook nog beloond als je pacey mannetjes voorin zit. Ik kom er niet doorheen en de 3 counters die meneer krijgt zijn gewoon niet te verdedigen en gaan erin.
Volgende keer ga ik ook meteen op park the bus als ik dat zie.
Of jij houdt gewoon je bek dicht?quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
lees er gewoon overheen vetklep of koop een abo kan je me op block zetten
Damn son, ik hoorde van Lindgren dat er geen stream was.quote:
Moet je even terug kijken naar het linkje dat hij heeft gepost.quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nou ik hoorde van Lindgren dat er geen stream was.
Dat was een fake link.quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:29 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
Moet je even terug kijken naar het linkje dat hij heeft gepost.
Not gonna happen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Of jij houdt gewoon je bek dicht?
quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat was een fake link.
Maar wie ben jij eigenlijk dan?
Bakkes.quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat was een fake link.
Maar wie ben jij eigenlijk dan?
Hoe weet je of ze Park the bus zijn?quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:26 schreef DuTank het volgende:
Beter halen ze die verdedigend/aanvallend denken eruit. In ieder geval Park the bus. Man man man wat een schimmel. Het wordt ook nog beloond als je pacey mannetjes voorin zit. Ik kom er niet doorheen en de 3 counters die meneer krijgt zijn gewoon niet te verdedigen en gaan erin.
Volgende keer ga ik ook meteen op park the bus als ik dat zie.
Gewoon in de bios gaan kijken over een maandquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:27 schreef Kamikazie het volgende:
Iemand een goede link voor Murican sniper?
Als 8/11 in hun eigen doel hangen kun je wel zo'n conclusie trekken.quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:31 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Hoe weet je of ze Park the bus zijn?
____
Hoewel ik op de 360 niet veel merkte van scripting, is in Fifa 15 op de PS4 wel degelijk sprake van scripting.
Voorzetten die gegeven worden in mijn 16 gaan er dan altijd wel in. Kan vaak niet de speler selecteren ook al staat mijn indicator op high ball switch. Ook merk ik zoveel van die handicap. Zet 2 non rares en een zilveren erin en er gaan gegarandeerd doelpunten vallen. Als ik in zo'n potje kom voelen mijn spelers veel stugger aan, passes gaan fout etc.. en zelfs 1 op 1 kansen die ik normaal gesproken gewoon scoor gaan nu op rare wijze langs de goal..
Waarom?
geloof er niks van.quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:30 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
Bakkes.
Was vooral lurker, maar mijn interesse in FUT is gegroeid sinds ik met kerst FUT Coins heb gekregen van m'n Pa.
Heldquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:31 schreef Pino0 het volgende:
[..]
____
Hoewel ik op de 360 niet veel merkte van scripting, is in Fifa 15 op de PS4 wel degelijk sprake van scripting.
Voorzetten die gegeven worden in mijn 16 gaan er dan altijd wel in. Kan vaak niet de speler selecteren ook al staat mijn indicator op high ball switch. Ook merk ik zoveel van die handicap. Zet 2 non rares en een zilveren erin en er gaan gegarandeerd doelpunten vallen. Als ik in zo'n potje kom voelen mijn spelers veel stugger aan, passes gaan fout etc.. en zelfs 1 op 1 kansen die ik normaal gesproken gewoon scoor gaan nu op rare wijze langs de goal..
Waarom?
Geen idee.. ik vind het maar een vreemd verhaal dat hij een lurker zou zijn..quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Volgens mij is het Ozz, maar die was toch gebanned?
Even samen gaan babbelen met de mods?quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Geen idee.. ik vind het maar een vreemd verhaal dat hij een lurker zou zijn..
Je denkt dat je voorbij hun verdediging bent, die ergens tegen de middellijn rondhing. Dan loop je door, en staat er vervolgens nog 4/5 man van de tegenstander in zijn eigen 16. Dan weet je: Park the bus.quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:31 schreef Pino0 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Even samen gaan babbelen met de mods?
Goed idee. Heb jij teblijvoorjou nog op whatsapp of moeten we even een topic aanmaken?quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Even samen gaan babbelen met de mods?
Ik heb 400k coins gekocht en een zieke hybrid gemaakt en zolang Costa alles maar blijft finishen vind ik Fifa echt coolquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Held
FUT is gewoon kutPassing en opbouwen loont niet en de bal hard naar voren rammen wel...
Club seasons nog ja. FUT gedaan tot ik div 1 gewonnen had en er toen echt helemaal klaar meequote:Op woensdag 21 januari 2015 20:34 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Ik heb 400k coins gekocht en een zieke hybrid gemaakt en zolang Costa alles maar blijft finishen vind ik Fifa echt cool![]()
Speel je wel club seasons? Of helemaal niks?
Budget?quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:34 schreef Bakkes. het volgende:
[ afbeelding ]
Wie maakt dit af?Formatie mag ook anders.
1.7M ongeveer.quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Budget?Voorkeur voor (type) spelers?
http://wefut.com/en/squad/303186quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:36 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
1.7M ongeveer.
Wingers met pace en goede dribbling is wel een pre. Een goede CAM waarbij pace geen rolex speelt en een all-round spits met wel minimaal 80 pace.
Ja, ken het wel.quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Club seasons nog ja. FUT gedaan tot ik div 1 gewonnen had en er toen echt helemaal klaar meeTeveel potjes die gewoon elke keer identiek zijn...
Heulemaal niet bad! Thanks.quote:
?quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
http://wefut.com/en/squad/303186
Zullen we hem een pats voor z'n smoel geven?quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
Pots loopt even te Poatsen met zijn Silver ifs
Kijken of ie dan nog potsierlijk komt doenquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:45 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
Zullen we hem een pats voor z'n smoel geven?
Ik zou if oscar voor silva doen en neymar voor griezman voor de ultieme geilness level 9000 uberpornoquote:
Doe nou niet zo. Je zou mijn blote voeten moeten kussen voor dit team.quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:45 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
Zullen we hem een pats voor z'n smoel geven?
Kan niet voor chem Yayaquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zou if oscar voor silva doen en neymar voor griezman voor de ultieme geilness level 9000 uberporno
Xavi en Navasquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Doe nou niet zo. Je zou mijn blote voeten moeten kussen voor dit team.
http://wefut.com/en/squad/303292
hakim op LBquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Doe nou niet zo. Je zou mijn blote voeten moeten kussen voor dit team.
http://wefut.com/en/squad/303292
Ribery is echt een baasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |