SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:01 schreef HugoohAFCA het volgende:
Rekik er een gevenEn jantje Nordfeldt niet
Als ze hier een imax zaal zouden hebben had ik er misschien wel 1 gehaald, dan voegt de bioscoop echt wat toe. Ik kijk liever thuis een filmpje... Betere stoelen/bank, koelkast en wc. Wat wil je nog meer?quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
Je moet ook gewoon pas de kaartjes kopen als je weet dat je gaat
Daarom Pathe pas, lekker reserveren zonder dat je eraan vastzit
Fury is idd een leuke film. American Sniper ookquote:Op woensdag 21 januari 2015 16:03 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Als ze hier een imax zaal zouden hebben had ik er misschien wel 1 gehaald, dan voegt de bioscoop echt wat toe. Ik kijk liever thuis een filmpje... Betere stoelen/bank, koelkast en wc. Wat wil je nog meer?
Gisteren nog Fury gezien. Begin was wel echt zaad. Regisseur gooide er een beetje met de pet naar, het einde maakte nog wel wat goed. Veel dode duitsers. +1
Ik vond Fury wel goed hoorquote:Op woensdag 21 januari 2015 16:03 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Als ze hier een imax zaal zouden hebben had ik er misschien wel 1 gehaald, dan voegt de bioscoop echt wat toe. Ik kijk liever thuis een filmpje... Betere stoelen/bank, koelkast en wc. Wat wil je nog meer?
Gisteren nog Fury gezien. Begin was wel echt zaad. Regisseur gooide er een beetje met de pet naar, het einde maakte nog wel wat goed. Veel dode duitsers. +1
Bedankt voor de waarschuwingquote:Op woensdag 21 januari 2015 16:09 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Het TOTW 19 op de frontpage van WeFut stuurt me door naar TOTW 1
Het einde maakte een hoop goed. Eerste uur kan je wel skippen. Hele film is één groot cliché zonder onverwachte plottwist. Verstand op 0 en gaan. De film werkt tergend langzaam naar het slot toe. Voordat je daar bent moet eerst de standaard rolverdeling uitgelegd worden. Het is een beetje zo'n dertien in een dozijn filmpje. Helemaal niets mis mee maar het is zeker geen film om twee keer te kijken.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vond Fury wel goed hoor
Misschien is Pathe vip iets voor je dan, dat krijgen wij nu erbijDat zijn wel chille stoelen iig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |