Deze vraag stelde iemand gisteren hier op het forumquote:Vraag 10
De zilvervlootrekening was een spaarrekening voor jongeren waarbij er bovenop de rente van 3,5% per jaar aan het einde van de totale spaarperiode van minimaal 5 jaar nog een extra premie van 10% werd verstrekt.
Janneke had na 6 jaar sparen ¤430,32 op haar rekening staan. Ze wil nog 1 jaar doorsparen en dan al haar geld opnemen. Om in totaal ¤600,- op te kunnen nemen moet ze aan het begin van het zevende jaar extra geld op haar rekening zetten.
Hoeveel geld moet ze extra op haar rekening zetten? (rekenmachine toegestaan)
Ik denk dat je de toets op een programma op de computer maakt en dat de rekenmachine in het programma verwerkt zit.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:57 schreef 44rdbei het volgende:
ik vraag me af, hoe controleren ze het gebruik van de rekenmachine? de leraar weet toch niet bij welke vraag je bent?
Nu heb je voor de hele toets in principe geen rekenmachine nodig maar toch...
Het LAKS klaagt toch altijd, kan me voorstellen dat ze daar niet meer naar luisteren.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:11 schreef Faux. het volgende:
Ik moet deze nog maken. Wel tof dat de klachten uit het onderwijsveld (LAKS tot VO-raad) genegeerd worden...
quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:07 schreef 44rdbei het volgende:
Ik heb volgens mij ooit een rekentoets gemaakt op de computer.
En dan met msn open om elkaar te helpen
Joh, daarvoor bestaat die hele organisatiequote:Op woensdag 21 januari 2015 16:13 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Het LAKS klaagt toch altijd, kan me voorstellen dat ze daar niet meer naar luisteren.
Dit dus.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:58 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Ik denk dat je de toets op een programma op de computer maakt en dat de rekenmachine in het programma verwerkt zit.
Significantie, je mag er 1 decimaal naast zitten. Tenminste bij de CE's is dat zo.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:25 schreef nofxtbr het volgende:
was best een kuttoets twee jaar geleden. Er stond nergens bij of en hoe je moest afronden en ik kan niet tegen tijdslimieten
wel gehaald met een 6, vragen zelf waren niet zo moeilijk
misschien had ik iets duidelijker moeten zijn.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:21 schreef Faux. het volgende:
[..]
Joh, daarvoor bestaat die hele organisatie
LAKS is bij examens slechts spreekbuis, is niet zozeer de mening van de gehele organisatiequote:Op woensdag 21 januari 2015 16:29 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
misschien had ik iets duidelijker moeten zijn.
het laks heeft elke jaar bij de examens meer klachten.
dat terwijl de examens niet slechter zijn dan het jaar ervoor.
Mits ze de maten erbij geven is dat ook een vrij eenvoudige rekensom.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:43 schreef spijkerbroek het volgende:
13 van de 15 goed in een half uurtje inclusief plaspauze en inclusief tv aan.
De afgelopen dagen hoorde ik dat er ook een vraag in zou staan "Hoeveel schoenen passen er in een kilometer"? Niet gezien hier.
Yup.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:16 schreef RemcoDelft het volgende:
Zit er nu serieus Hi en Apple reclame in een rekentoets? GESPONSORDE toetsen?!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |