abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148902849
Hoi allemaal
Ik heb de telefoon van een vriend van me in een plas water laten vallen. Iphone 5... Scherm gebarste + waterschade, dus hij is helemaal kapot en doet niks meer
Ik heb een aansprakelijkheidsverzekering maar ben ik hiervoor verzekerd?

Hoor het graag
Kennis is macht, en macht is geld!
pi_148903167
quote:
1s.gif Op woensdag 21 januari 2015 11:10 schreef MisterRiouz het volgende:

Ik heb een aansprakelijkheidsverzekering maar ben ik hiervoor verzekerd?

Hoor het graag
Laat de voorwaarden van je verzekering voorlezen :P

Als je niemand beschikbaar hebt, lees ze dan zelf hardop; hoor je het ook :Y
pi_148903786
Dit is onder een AVP gewoon meeverzekerd. Handiger is om te kijken of dit onder zijn inboedelverzekering verzekerd is. :)
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  woensdag 21 januari 2015 @ 11:48:05 #4
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_148903847
quote:
14s.gif Op woensdag 21 januari 2015 11:45 schreef Five_Horizons het volgende:
Dit is onder een AVP gewoon meeverzekerd. Handiger is om te kijken of dit onder zijn inboedelverzekering verzekerd is. :)
Waarom zou hij iets op z'n eigen inboedelverzekering claimen als hij er niet zelf schuldig aan is?
Where law ends, tyrrany begins.
pi_148903879
quote:
19s.gif Op woensdag 21 januari 2015 11:48 schreef Gunner het volgende:

[..]

Waarom zou hij iets op z'n eigen inboedelverzekering claimen als hij er niet zelf schuldig aan is?
Dat zijn vergoeding daarop over het algemeen hoger is? Nieuwwaarde vs. dagwaarde, bijvoorbeeld. Daarnaast is dit ook de afspraak tussen verzekeraars onderling. Als jij bij iemand anders tegen z'n auto aanfietst, dan moet die persoon, als hij daarvoor verzekerd is, gewoon claimen bij z'n autoverzekering. De verzekeraars regelen dit verder gewoon onderling.
  woensdag 21 januari 2015 @ 11:56:34 #6
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_148904111
Dat is mooi klote dan als de vergoedingen wellicht niet met elkaar stroken maar dat is toch echt het probleem van de schadeveroorzaker. Ik ga echt niet mijn verzekering aanspreken als iemand mijn telefoon in een plas water pleurt. met het risico ook nog eens op een mogelijke premiestijgging?

nee bedankt.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_148904506
quote:
19s.gif Op woensdag 21 januari 2015 11:56 schreef Gunner het volgende:
Dat is mooi klote dan als de vergoedingen wellicht niet met elkaar stroken maar dat is toch echt het probleem van de schadeveroorzaker. Ik ga echt niet mijn verzekering aanspreken als iemand mijn telefoon in een plas water pleurt. met het risico ook nog eens op een mogelijke premiestijgging?

nee bedankt.
Premiestijging? Het is geen autoverzekering :')

Dit is gewoon een standaard afspraak tussen verzekeraars. Sterker: de AVP-verzekeraar zal dit zelf ook vragen op het moment dat ze zo'n geval tegenkomen.

En het is wel degelijk jouw probleem: op het moment dat de dagwaarde 800 euro is, dan hoeft de veroorzaker niet bij te leggen bij jou, hoor. Bij de inboedelverzekeraar kun je de nieuwwaarde vergoed krijgen (bijvoorbeeld 1000 euro).

Blijkbaar neem jij genoegen met een lagere vergoeding. Niet slim.
pi_148904782
Luister gewoon naar ome Five kinders.
Onterechte automatische incasso
pi_148906230
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 12:19 schreef Storneren het volgende:
Luister gewoon naar ome Five kinders.
is het enige wat correct staat namelijk in dit topic
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties