SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Elia is echt tering slecht in fifaquote:Op woensdag 21 januari 2015 10:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
Kutzooi ik wist niet dat Elia zo duur was anders had ik er daar wel meer van gekocht
Toch denk ik dat ik hem beter zo snel mogelijk kwijt kan zijnquote:Op woensdag 21 januari 2015 10:07 schreef DutchSL het volgende:
Die Elia gaat vandaag alweer uit de packs voor een weekje, omdat hij een IF krijgt.
wat dacht je van die shaqri dat betalen voor een speler die over 1.5 week discard isquote:Op woensdag 21 januari 2015 10:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
Kutzooi ik wist niet dat Elia zo duur was anders had ik er daar wel meer van gekocht
isco zat gister al op 95K dacht ook even een coutinho te kopen maar die was ook al bizar hard gestegenquote:Op woensdag 21 januari 2015 10:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hoe komt SIF Clichy nu al op 225kEn Isco op 100
Coutinho?quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
isco zat gister al op 95K dacht ook even een coutinho te kopen maar die was ook al bizar hard gestegenpak wel wat uit het TOTW daarvoor.
Ho ik bedoelde die andere braziliaan. Oscar. sorry.quote:
Nicequote:Op woensdag 21 januari 2015 10:29 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Dik 100k duurder dan toen ik hem packte, nu Hazard nog en ik ben weer miljonair
Jij weet het TOTW al?quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Nice![]()
ik weet niet meer waar in te investeren. vanavond maar wat packs openen denkveel bruikbare IFs deze week.
Hij gaat af op de prediction die gister gepost is.quote:
Scamaccaquote:PSV O16 - NAC Breda O16
Soort: Oefenwedstrijd
Datum en tijd: 20-01-2015 @ 17:30
Uitslag: 3 - 1
Doelpunten: Gianluca Scamacca 1x
Sekou Sidibe 1x
Kaan Tanriver 1x
2equote:Op woensdag 21 januari 2015 10:57 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]