Het grote FOK! single/albumtrack top100 topic II
quote:Het grote FOK! single/albumtrack top100 topic II
Op dinsdag 29 oktober 2002 22:50 schreef menjo het volgende:
De oude is nog niet vol, maar ik ben er de komende paar dagen niet dus nu alvast de volgende. Als die andere vol is kan je hierin verder.deel 1:
Het grote FOK! single/albumtrack top100 topic
Wat is dit nu weer?
Het idee is om een top100 samen te stellen van de favoriete nummers/liedjes van de fokkers. Een beetje dus zoals de fok100 en de metal666, maar dan met losse nummers.
Leuk! hoe kan ik meedoen?
Ga naar de site en volg daar de verdere aanwijzingen.
Mag ik zomaar van alles invullen?
Je mag alles noemen wat je wilt, zolang het nummer maar voor de eerste keer in 2001 of eerder is uitgebracht.
Moet ik nog meer weten?
Je kan kiezen of je een top10, top25, top50 of een top100 invult. In een top10 mag je 1 nummer per artiest noemen, in een top25 2, in een top50 3 en in een top100 5.Verder mag je natuurlijk de meest obscure dingen noemen maar ga dan niet bij mij zeuren als niemand anders ze noemt.
Oh, en als je alles hebt ingevuld en opgestuurd moet je ff in dit topic posten.
Verder mag je best je lijstje hier posten maar het telt pas mee als je het via de site opstuurt.
Wanneer krijgen we de uitslag?
In ieder geval niet voor 1 december, maar de precieze datum hangt een beetje af van het aantal inzendingen, irl activiteiten en nog wat andere zaken die ik hier niet zal noemen.Seborik bedankt voor je webruimte
Een top100 invullen op die site is nogal een gedoe, dus die kan je ook mailen naar het e-mail adres in mijn profiel (graag in excel-formaat met de artiest en het numemr in gescheiden kolommen, of anders in text met een uniek teken tussen de artiest en het nummer).
En iedereen die tot nu toe heeft ingestuurd, bedankt
.
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 18-11-2002 23:04]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |