Preciesquote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
PEC wint statistisch gezien vaker van PSV en Feyenoord in de competitie dan van Cambuur
Mwah, is wel een paar jaar terug maar toen ze allebei nog in de Juup speelden verloor SCC ALTIJD van PEC.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Angstgegner? Helemaal niet juist. PEC wint bijna nooit in Leeuwarden.
Ik weet niet hoe veel terug je het dan over hebt maar sinds 2000 won PEC maar drie keer in Leeuwarden in 17 wedstrijden (waarvan 2 in de beker).quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, is wel een paar jaar terug maar toen ze allebei nog in de Juup speelden verloor SCC ALTIJD van PEC.
HTH is het wel ongeveer gelijk ja.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe veel terug je het dan over hebt maar sinds 2000 won PEC maar drie keer in Leeuwarden in 17 wedstrijden (waarvan 2 in de beker).
We hadden gewoon Mahmudov in de selectie moeten houden.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vind je het gek, hij is helemaal geen spits.
Blijf me verbazen hoeveel non-talenten er in de jeugd van Ajax rondlopen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:13 schreef Downwards het volgende:
[..]
Is ook wel even omschakelen van Ajax naar een goed voetballende ploeg als PEC.
Sowieso wonnen ze maar 4 van de 10 thuiswedstrijden en verloren ze er maar liefst 5 tot nu toe in de competitie, dus niets indrukwekkends aan.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:42 schreef Shreyas het volgende:
Zo sterk is Cambuur thuis dus helemaal niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |