quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:51 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan? Dat ze de 4 jaargetijden van Vivaldi gaan inzetten?
Goeie bandquote:
Lang geleden dat ik COB luisterdequote:
Dat hangt van de loting af.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:12 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Kun jij even je voorspelling geven wie de beker wint dit jaar?
Als Cambuur verliest ga ik zijn naam eer aan doen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:57 schreef Joosie200 het volgende:
4 doelpunten voor Lam in de beker, doet ie goed
Heb die goal gemist, zat naar CoB te kijken en te luisteren.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:58 schreef Downwards het volgende:
De defensie van Cambuur stond er ook wel als een stel makke schapen bij te kijken hoe Lam inkopte.
Lam had een kopduel met Macintosh en won met ongeveer anderhalve meter verschil.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:59 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Heb die goal gemist, zat naar CoB te kijken en te luisteren.
Kopbal vanuit een corner?
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lam had een kopduel met Macintosh en won met ongeveer anderhalve meter verschil.
Angstgegner? Helemaal niet juist. PEC wint bijna nooit in Leeuwarden.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Aidszooi.
SCC moet dit winnen voor mijn bankrekening, maar ja PEC is angstgegner.
Precies andersom dus, Cambuur is de angstgegner voor PECquote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Angstgegner? Helemaal niet juist. PEC wint bijna nooit in Leeuwarden.
PEC wint statistisch gezien vaker van PSV en Feyenoord in de competitie dan van Cambuurquote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:05 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Precies andersom dus, Cambuur is de angstgegner voor PEC
Preciesquote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
PEC wint statistisch gezien vaker van PSV en Feyenoord in de competitie dan van Cambuur
Mwah, is wel een paar jaar terug maar toen ze allebei nog in de Juup speelden verloor SCC ALTIJD van PEC.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Angstgegner? Helemaal niet juist. PEC wint bijna nooit in Leeuwarden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |