Vrienden durven elkaar op slechte eigenschappen te wijzen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je blijft maar de hele avond mij aanvallen. Ik dacht dat we (WZV) vrienden waren geworden
Pindakaasquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:11 schreef Caland het volgende:
Ik ga een boterham met pindakaas smeren.
Helaas heb ik alleen nog maar witbrood.
RIP Zwolle.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
De commerciële vaardigheden van Jan van Halst moeten PEC Zwolle helpen de financiën weer op orde te krijgen. De bekerhouder gaat zeer waarschijnlijk in zee met Sportfive, een sportmarketingbureau waar de oud-speler van FC Twente en Ajax als commercieel directeur aan gekoppeld is.
Jammer maar helaasquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:11 schreef Caland het volgende:
Als je eenmaal bekend bent nemen ze je ook werkelijk overal voor aan he,quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
De commerciële vaardigheden van Jan van Halst moeten PEC Zwolle helpen de financiën weer op orde te krijgen. De bekerhouder gaat zeer waarschijnlijk in zee met Sportfive, een sportmarketingbureau waar de oud-speler van FC Twente en Ajax als commercieel directeur aan gekoppeld is.
Ik heb wel eens weken dat er gewoon 2 potten doorheen gaan.quote:
Brood is niet goed voor je muscles he.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:11 schreef Caland het volgende:
Ja, hier ookquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb wel eens weken dat er gewoon 2 potten doorheen gaan.
Witbrood niet echt nee, brood ansich wel.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:12 schreef Herqules het volgende:
[..]
Brood is niet goed voor je muscles he.
Waar kun je die kopen? Toch wel van Calvé met stukjes noot he?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, hier ookTeringlekker.
Ik heb vandaag een hele grote pot van 1000 gram gekocht
Als ik mijn brood smeer, gaat er meer rechtstreeks mijn mond in dan op mijn brood.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, hier ookTeringlekker.
Ik heb vandaag een hele grote pot van 1000 gram gekocht
Genoegquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:12 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hoeveel van die rare gifjes heb je nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |