abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148875864
Ik zat in een computerblad (Chip) een artikel te lezen over voip.

Hierbij werd aangegeven dat het veel goedkoper is om zelf een voip aanbieder te zoeken en daar een account aan te maken dan dat je dat via een alles in 1 pakket bij je provider afneemt.

er werd verwezen naar 1 van de vele opties om een voip router aan te schaffen, in dit geval de SPA122 van cisco.
http://www.voipshop.nl/ci(...)-telefoons/pid=27773

Hebben jullie ervaring met het afsluiten van een account/contract bij een andere voip aanbieder ?

Kan je ook je huidige telefoonnummer meenemen als je een andere voip aanbieder kiest ?

Kunnen jullie een voip aanbieder aanraden ? de kosten schijnen significant lager te liggen dan wat je bij je eigen provider betaald. (UPC=15 euro onbeperkt bellen per maand)
  Moderator dinsdag 20 januari 2015 @ 15:25:39 #2
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_148875938
Zit dat niet 'dicht' voor de particulier? Het modem moet VOIP accepteren.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  dinsdag 20 januari 2015 @ 16:08:22 #3
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_148877252
Er zijn verschillende VOIP providers. Ikzelf gebruik cheapconnect.net en freevoipdeal. Bij cheapconnect.net kun je een nieuw nummer krijgen, of je bestaande/huidige nummer porteren. Ik heb geen ervaring met porteren van nummers maar het is mogelijk. Zoals ik begrepen heb wordt je telefonie bij Ziggo dan opgezegd, waardoor je in feite alleen TV en Internet overhoudt. Bij UPC weet ik zo niet.

Bij Freevoipdeal kun je ook goedkoop bellen, en als je je "beltegoed" opwaardeert zelf 120 dagen gratis naar vaste nummers en heel goedkoop naar mobiele nummers (ik geloof iets van 2 cent per minuut ofzo). Ook kun je je huidige nummer meesturen, waardoor de gebelde persoon je nummer ziet. Bij Freevoipdeal kun je alleen uitbellen.

Ik weet niet of UPC poort 5060 blokkeert (aangezien ze zelf ook voip hebben), maar bij cheapconnect kan je ook een andere poort kiezen waardoor je alsnog kan bellen over voip. Voordeel van cheapconnect is dat het een Nederlands bedrijf is.

Bij cheapconnect heb je voor 8,95 per jaar een vast nummer, plus de belkosten die je maakt.

Bij beide toko's kun je je beltegoed opwaarderen dmv ideal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')