We willen o.a. kijken naar de overeenkomsten en verschillen met de verdwijning van Kris en Lisanne.quote:
De reden waarom die andere verdwijning hier terrecht kwam was omdat de meisjes het niet overleefden en er daardoor veel Theorieën waren over hun vermissing.quote:Op maandag 19 januari 2015 23:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
We willen o.a. kijken naar de overeenkomsten en verschillen met de verdwijning van Kris en Lisanne.
Als ik het in NWS zet wordt het vroeg of laat naar BNW geschopt
Ja, dit is een paar keer voorbijgekomen in het Panama-topic. Een apart topic maakt het wat overzichtelijker.quote:Op maandag 19 januari 2015 23:51 schreef Copycat het volgende:
Oh, de dependance van de Panama-speurclub.
Ja, we zien het welquote:Op maandag 19 januari 2015 23:52 schreef theguyver het volgende:
[..]
De reden waarom die andere verdwijning hier terrecht kwam was omdat de meisjes het niet overleefden en er daardoor veel Theorieën waren over hun vermissing.
Het hoeft daarom niet perse naar BNW geschopt te worden als ik dit zo lees!
Dit soort situaties komt wel vaker voor!
Maar goed kijken wat er uit komt! toch![]()
Succes met je topicquote:Op dinsdag 20 januari 2015 00:02 schreef Copycat het volgende:
Mijn nichtje verdwaalde vorige week op de Veluwe. Dat waren drie penibele uurtjes. Ik open er even een BNW-topic over ...
De ene verdwijning is de andere niet. Daarom een apart topic voor deze zaakquote:Met andere woorden: wat is in hemelsnaam de relevantie van een verdwaling aan de andere kant van de wereld, onder totaal verschillende omstandigheden, in een volledig andere omgeving?
je weet dat deze drie levend en wel zijn gevonden?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 00:07 schreef Domnivoor het volgende:
De ene verdwijning is de andere niet. Daarom een apart topic voor deze zaak
Ik ben ook in Turkije geweest, zo komt het wel dichtbij.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 00:02 schreef Copycat het volgende:
Mijn nichtje verdwaalde vorige week op de Veluwe. Dat waren drie penibele uurtjes. Ik open er even een BNW-topic over ...
Met andere woorden: wat is in hemelsnaam de relevantie van een verdwaling aan de andere kant van de wereld, onder totaal verschillende omstandigheden, in een volledig andere omgeving?
Misschien volgende keer dit in het topic zelf posten, want Copycat heeft goed punt, want 2 topics over het zelfde .. heb je niet veel aan lijkt me..quote:Op dinsdag 20 januari 2015 00:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, we zien het wel
Ik denk dat er in de komende dagen nog wel meer over deze zaak bekend gaat worden, maar dan heeft het geen nieuwswaarde meer.
Nichtje ongedeerd?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 00:02 schreef Copycat het volgende:
Met andere woorden: wat is in hemelsnaam de relevantie van een verdwaling aan de andere kant van de wereld, onder totaal verschillende omstandigheden, in een volledig andere omgeving?
Gelukkig ben jij niet door de Illuminti ontvoert, vermoord om je organen en vervangen door reptilians.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 00:11 schreef yvonne het volgende:
Ik ben ook in Turkije geweest, zo komt het wel dichtbij.
Ja, staat in de OPquote:Op dinsdag 20 januari 2015 00:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
je weet dat deze drie levend en wel zijn gevonden?
http://www.vermist.nl/vermissingen/overzicht-vermisten/quote:Op dinsdag 20 januari 2015 00:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben ook in Turkije geweest, zo komt het wel dichtbij.
Het stond in de OP, je zou toch denken dat TS wel weet wat er in de OP staat.... toch?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 00:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
je weet dat deze drie levend en wel zijn gevonden?
Gnarfquote:Op dinsdag 20 januari 2015 00:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij niet door de Illuminti ontvoert, vermoord om je organen en vervangen door reptilians.
![]()
Toch?
Maar ja, ze waren een paar dagen vermist. Open je ogen, zie de overeenkomsten!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 00:15 schreef Leandra het volgende:
Het stond in de OP, je zou toch denken dat TS wel weet wat er in de OP staat.... toch?
quote:
Als je nu alleen nog maar neefjes hebt, betekend dat.. je nichtje ....quote:dinsdag 20 januari 2015 00:02 schreef Copycat het volgende:[/b]
Ja, laat ze de vermissing van Hanno van Mil eens even oplossen...quote:Op dinsdag 20 januari 2015 00:15 schreef theguyver het volgende:
[..]
http://www.vermist.nl/vermissingen/overzicht-vermisten/
Nog wat dichterbij.
Er zijn er zoveel, Als ze ZO goed zijn, laat ze die dan ook gewoon oplossen, voor de beide meisjes is het al te laat!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 00:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, laat ze de vermissing van Hanno van Mil eens even oplossen...
Een ander topic over deze studenten? Kan ik niet vinden. Linkje a.u.b.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 00:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
Misschien volgende keer dit in het topic zelf posten, want Copycat heeft goed punt, want 2 topics over het zelfde .. heb je niet veel aan lijkt me..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |