Of kan het absoluut geen kwaad?
kijk je moet niet overdrijven en een moederplant met 100 klonen onder je bed verstoppen, maar 1 neuh
quote:Ik ken een kat die elke dag stoned is omdat hij de hele dag in deze lucht leeft. Dit beest is veel te oud geworden, is inmiddels al 20 en ziet er nog steeds heel goed uit.
Op maandag 4 november 2002 19:03 schreef Echoes het volgende:
Als je een wietplant in je kamer hebt, is dat slecht voor je gezondheid ofzo? Die dingen ruiken behoorlijk. Niet dat je na een nachtje slapen met zo'n ding op je kamer helemaal raar wakker wordt ofzo?Of kan het absoluut geen kwaad?
quote:Aah als je nog een knipparty houd ofzo moet je maar ff mailen
Op maandag 4 november 2002 19:09 schreef Echoes het volgende:
hooguit een paar, en int voorjaar gaan ze de tuin in...
en euhm succes, wat voor soort heb je staan?
quote:heu ?? Maken zuurstof aan, nemen Koolstofdioxide weg (regenwoud enzo) ...
Op maandag 4 november 2002 19:19 schreef mrcool het volgende:
Planten op je slaapkamer is zeker niet al te goed, nemen zuurstof weg uiteraard.
quote:Whatever, het is iig niet goed om er te veel op je kamer te hebben staan.
Op maandag 4 november 2002 19:22 schreef el_bario het volgende:[..]
heu ?? Maken zuurstof aan, nemen Koolstofdioxide weg (regenwoud enzo) ...
quote:
Op maandag 4 november 2002 19:22 schreef el_bario het volgende:[..]
heu ?? Maken zuurstof aan, nemen Koolstofdioxide weg (regenwoud enzo) ...
quote:fotosynthese reactie:
Planten op je slaapkamer is zeker niet al te goed, nemen zuurstof weg uiteraard.
6H20 + 6CO2 -> C6H12O6 + 6O2
de plant produceert dus zuurstof
[sub]ik had geen zin al die cijfertjes in subscript te zetten[/sub]
quote:Zoals al eerder gezegd, ik weet het, maar nog steeds schijnt het niet goed te zijn, hoe dat precies zit weet ik dus ook niet.
Op maandag 4 november 2002 19:26 schreef firstwollie het volgende:[..]
fotosynthese reactie:
6H20 + 6CO2 -> C6H12O6 + 6O2
de plant produceert dus zuurstof
[sub]ik had geen zin al die cijfertjes in subscript te zetten[/sub]
quote:nee maar dat komt omdat wiet en alles daaromheen ook niet goed is duuuuuuuuuuuh
Op maandag 4 november 2002 19:27 schreef mrcool het volgende:[..]
Zoals al eerder gezegd, ik weet het, maar nog steeds schijnt het niet goed te zijn, hoe dat precies zit weet ik dus ook niet.
quote:Dat zou het dan wel wezen denk ik.
Op maandag 4 november 2002 19:31 schreef firstwollie het volgende:
het is wel zo dat je door veel planten een hogere luchtvochtigheid krijgt in de kamer, omdat er water uit de bladeren verdampt
quote:Ik heb het hier over planten in het algemeen!
Op maandag 4 november 2002 19:30 schreef Pushit het volgende:[..]
nee maar dat komt omdat wiet en alles daaromheen ook niet goed is duuuuuuuuuuuh
![]()
Ik heb geen idee wat voor soort het is, heb er geen bal verstand van om eerlijk te zijn
maar zoals ikhet hier beschrijf kan het geen kwaad toch?!
een wietplant is niet slecht voor de gezondheid, tot je hem oogst
quote:eh?!?! dit vat ik ff niet?
Op maandag 4 november 2002 19:33 schreef Piro het volgende:
je moet niet in een tuin slapen, de afzuigers zuigen alles richting de plant, en bovendien is de luchtvochtigheid nogal hoog, en welke debiel heeft er nog een moederplant?
enne kom maar op met je growtips
quote:en hoe kom je aan klonen zonder een moederplant, ja kopen maar heb liever "alles onder controle"
Op maandag 4 november 2002 19:33 schreef Piro het volgende:
je moet niet in een tuin slapen, de afzuigers zuigen alles richting de plant, en bovendien is de luchtvochtigheid nogal hoog, en welke debiel heeft er nog een moederplant?
totaal overbodig, gewoon je klonen stekken.
voor growtips moet je ook maar even gilleneen wietplant is niet slecht voor de gezondheid, tot je hem oogst
-ontopic- 1 plant zal toch echt geen kwaad kunnen, en 2 of 3 zal ook nog niet zoveel schelen kwa vochtigheid.... denk ik heb er nooit 2 of 3 of 1
quote:nee hoor kan geen kwaad. Maar zou je niet beter wachten met het ontkiemen van die zaadjes tot het weer lente is? Dan kan die plant, zodra die een paar cm groot is lekker goed groeien over de zomer. In een pot voor je raam daar schiet die plant nu niks mee op. Ik denk dat je hem met moeite in leven houd tot de vorst uit de grond is. Tenzij je een groei lamp hebt. Maar dan zou ik het nog anders aanpakken.
Op maandag 4 november 2002 19:32 schreef Echoes het volgende:
aha owkee, ben ook niet van plan om me hele kamer vol te stoppen met die planten. Heb boel zaadjes, en wil er stuk of 3 ofzo uit laten komen in me kamer laten groeien, en als ze wat groter worden (50-70cm hoog ofzo) in de tuin zetten als het weer het toelaatIk heb geen idee wat voor soort het is, heb er geen bal verstand van om eerlijk te zijn
maar zoals ikhet hier beschrijf kan het geen kwaad toch?!
En als je kloontjes koopt, CHECK THE SOIL!
Het laatste wat je wil is een lading beestjes die meeliften en je hele oogst naar de filistijnen helpen
Echoes : ligt eraan, wat wil je besteden, en wat wil je ermee doen?
Ik was van plan om het in februarie zo'n beetje te planten, en zodra ie groot genoeg is en het weer goed is zet ik'm buiten zodat ie nog groter kan worden
ik doe er verder nix mee..puur de fun
quote:En het donker nemen planten zuurstof op in plaats van het af te geven.
quote:ik ga er even van uit dat je het allemaal flink oprookt of voor recreatieve doeleinden gebruikt
Op maandag 4 november 2002 19:45 schreef Echoes het volgende:
ik heb keer plantje gehad, die werd groot, heb ik zaadjes van bewaard, die weer geplant jaar daarop. Daar de zaadjes van heb ik nu al 3 jaar in een potje zittenIk was van plan om het in februarie zo'n beetje te planten, en zodra ie groot genoeg is en het weer goed is zet ik'm buiten zodat ie nog groter kan worden
ik doe er verder nix mee..puur de fun
[basishandleiding wietteling]
pak een kloonlamp, niet al te grote, en suspend hem aan het plafond, als je een sloeber bent kan een halogeenlamp er ook mee door.
ik zou niet weten waar die planten van zijn, dus moederplant of kloon, maar vanuitgaand dat het klonen zijn dan laat je bijvoorbeeld van het eerste tot het laatste school uur van de dag (dus voor je weggaat, en dan het laatste tijdstip op je rooster nemen, of een tijdstip waarop je zeker thuis bent) en tussen die tijd het licht aanknallen, als er geen licht schijnt dan dek je die bak gewoon af.
als je op aarde kweekt dan pleur je er groeivoeding in, verkrijgbaar bij de betere growshop.
als je vindt dat ze groot en sterk genoeg zijn dan verander je de lichtcyclus, bijvoorbeeld vanaf het moment dat je thuis bent tot het moment dat je de volgende dag weer naar school gaat en geef je je schatjes bloeivoeding (ook weer bij de betere growshop te halen).
na plusminus 7-8 weekjes heeft u een forse lading wiet voor recreatieve doeleinden, veel plezier.
een beetje kweker trekt hier circa 400-500 gram uit, ervanuitgaande dat je heel lief bent voor je schatjes, maar je hebt alsnog een flinke tufmogelijkheid.
*disclaimer*
ik ben niet verantwoordelijk voor enige akkefietjes met ouders, politie, growshops, OvJ, of dergelijke instanties, ik ben ook niet verantwoordelijk voor enige wrijving in relationele sfeer als gevolg van bovengenoemde handleiding.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |