Die doet dat veel beter.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:19 schreef michiel_merk het volgende:
op dit soort momenten zie ik liever jeroen pauw
Zitten ook Joden....quote:
Eva's Engels is beterquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:19 schreef michiel_merk het volgende:
Samen in een synagoge, shocking!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:21 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zitten ook Joden....Dacht het ooit ergens gelezen te hebben. Anders was ze wel Joods geworden als ze doorging met Mosco. Zijn zelfs foto's dat ze in een synagoge zijn samen.
Alsjeblieft:quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:19 schreef michiel_merk het volgende:
Het "zien" gedeelte snap ik nietquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:19 schreef michiel_merk het volgende:
Het feit dat racisme tegen Joden een eigen woord heeft gekregen vind wel apart.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:24 schreef Xaobotnik het volgende:
Antisemitisme, omdat wat Marokkaanse/overige Islamitische idioten een vreemd wereldbeeld hebben? De meeste Joden zie je het niet eens aan af. Waarom deze aandacht voor antisemitisme ipv gewoon generaal racisme.
Dat conflict is de reden achter de discriminatie van Joden. Niet 'het Joods zijn'.
Het is feitelijk geen racisme, aangezien Joden niet echt een ras zijn. De meeste semieten zijn moslim. Maar er was natuurlijk door de geschiedenis heen meermaals een focus geweest op Joden. Dus ik vind het niet zo vreemd.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:24 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het feit dat racisme tegen Joden een eigen woord heeft gekregen vind wel apart.
Dat is het ergste.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Haten op de Max geheugentrainer
Slimme vos. Je ziet dat hij niet deugd, maar niemand kan hem ergens op betrappen. Kruimels oprapen van uitgerangeerde mensen, programma's doorstarten om de bejaarden te pleasen, en ondertussen politieke aspiraties niet onderdrukken en je invloed doen gelden, op een beschaafde maar toch wat botte manier.quote:
niet letterlijk natuurlijk, eva zie ik liever.alleen mag ze wel wat kritischer zijn zoals jeroen dat regelmatig isquote:
Wat is het nut van kruimels oprapen van uitgerangeerde mensen?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:27 schreef waxmask het volgende:
[..]
Slimme vos. Je ziet dat hij niet deugd, maar niemand kan hem ergens op betrappen. Kruimels oprapen van uitgerangeerde mensen, programma's doorstarten om de bejaarden te pleasen, en ondertussen politieke aspiraties niet onderdrukken en je invloed doen gelden, op een beschaafde maar toch wat botte manier.
Dat snap ik welquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:27 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
niet letterlijk natuurlijk, eva zie ik liever.alleen mag ze wel wat kritischer zijn zoals jeroen dat regelmatig is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |