doet het altijd goed op verjaardagsfeestjesquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:08 schreef Van_Poppel het volgende:
"Iedere terrorist is een Moslim"____________!!!
Wilders staat nu op de tafel te dansen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Tsja genoeg mensen denken dat. Nooit gehoord van de ETA, MPRF of FAI kennelijk....quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik vind het nogal goedkoop scoren....quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:09 schreef Evertjan het volgende:
[..]
doet het altijd goed op verjaardagsfeestjes
Oh... klopt het niet?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vind het nogal goedkoop scoren....
Sowieso klopt het niet...blijkbaar hebben die gasten nog nooit van de IRA of ETA gehoord.
Dat klopt helaasquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:10 schreef Evertjan het volgende:
Antisemitisme is toch bijna gemeengoed in bepaalde wijken in de Randstad?
zit wel een verschil tussen de IRA en de ETA dan tussen ISIS en Al Qaida.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vind het nogal goedkoop scoren....
Sowieso klopt het niet...blijkbaar hebben die gasten nog nooit van de IRA of ETA gehoord.
onvermijdelijkquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:10 schreef Evertjan het volgende:
Antisemitisme is toch bijna gemeengoed in bepaalde wijken in de Randstad?
Met rode lippenstift wordt het geel juist minder.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Door die knalrode lippenstift ogen haar tanden ook erg geel.
Nou nee hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:14 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Met rode lippenstift wordt het geel juist minder.
Waarschijnlijk met een kleine vertraging opgenomen. Ook voor de veilgheid.quote:
14.gifquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:16 schreef Van_Poppel het volgende:
Behoorlijk Amerikaans accent van ons Jinek...
Bij knalrode lippenstift zie ik vrijwel altijd gele tanden afsteken. Misschien verbeeld ik het mequote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:16 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het blijft hetzelfde, maar optisch wordt het toch minder?
Shoa is inderdaad een beter woord.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:16 schreef waxmask het volgende:
Holocaust, holocaust, holocaust... en dat was nog maar pas de eerste zin he....
Misschien moet je stoppen met het gaan naar Oudkerks afdankertjes...quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Bij knalrode lippenstift zie ik vrijwel altijd gele tanden afsteken. Misschien verbeeld ik het me
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:18 schreef waxmask het volgende:
[..]
Misschien moet je stoppen met het gaan naar Oudkerks afdankertjes...
Die doet dat veel beter.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:19 schreef michiel_merk het volgende:
op dit soort momenten zie ik liever jeroen pauw
Zitten ook Joden....quote:
Eva's Engels is beterquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:19 schreef michiel_merk het volgende:
Samen in een synagoge, shocking!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:21 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zitten ook Joden....Dacht het ooit ergens gelezen te hebben. Anders was ze wel Joods geworden als ze doorging met Mosco. Zijn zelfs foto's dat ze in een synagoge zijn samen.
Alsjeblieft:quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:19 schreef michiel_merk het volgende:
Het "zien" gedeelte snap ik nietquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:19 schreef michiel_merk het volgende:
Het feit dat racisme tegen Joden een eigen woord heeft gekregen vind wel apart.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:24 schreef Xaobotnik het volgende:
Antisemitisme, omdat wat Marokkaanse/overige Islamitische idioten een vreemd wereldbeeld hebben? De meeste Joden zie je het niet eens aan af. Waarom deze aandacht voor antisemitisme ipv gewoon generaal racisme.
Dat conflict is de reden achter de discriminatie van Joden. Niet 'het Joods zijn'.
Het is feitelijk geen racisme, aangezien Joden niet echt een ras zijn. De meeste semieten zijn moslim. Maar er was natuurlijk door de geschiedenis heen meermaals een focus geweest op Joden. Dus ik vind het niet zo vreemd.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:24 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het feit dat racisme tegen Joden een eigen woord heeft gekregen vind wel apart.
Dat is het ergste.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Haten op de Max geheugentrainer
Slimme vos. Je ziet dat hij niet deugd, maar niemand kan hem ergens op betrappen. Kruimels oprapen van uitgerangeerde mensen, programma's doorstarten om de bejaarden te pleasen, en ondertussen politieke aspiraties niet onderdrukken en je invloed doen gelden, op een beschaafde maar toch wat botte manier.quote:
niet letterlijk natuurlijk, eva zie ik liever.alleen mag ze wel wat kritischer zijn zoals jeroen dat regelmatig isquote:
Wat is het nut van kruimels oprapen van uitgerangeerde mensen?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:27 schreef waxmask het volgende:
[..]
Slimme vos. Je ziet dat hij niet deugd, maar niemand kan hem ergens op betrappen. Kruimels oprapen van uitgerangeerde mensen, programma's doorstarten om de bejaarden te pleasen, en ondertussen politieke aspiraties niet onderdrukken en je invloed doen gelden, op een beschaafde maar toch wat botte manier.
Dat snap ik welquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:27 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
niet letterlijk natuurlijk, eva zie ik liever.alleen mag ze wel wat kritischer zijn zoals jeroen dat regelmatig is
Maar de term wordt altijd in een racistische context gedaan. Ik ken weinig mensen die weten wat het semitisme inhoudt, laat staan wie er semiet is, en derhalve weten zogenaamde anti-Semieten niet wat ze zeggen. Of Semieten houden anti-Semieten slimmer voor dan dat ze werkelijk zijn.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:26 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Het is feitelijk geen racisme, aangezien Joden niet echt een ras zijn. De meeste semieten zijn moslim. Maar er was natuurlijk door de geschiedenis heen meermaals een focus geweest op Joden. Dus ik vind het niet zo vreemd.
Goedkoop, eager en trouw. Hij is de redder van Henny!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:28 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wat is het nut van kruimels oprapen van uitgerangeerde mensen?
Het Turkse leger staat ook achter Erdogan. Nu alle anders denkende die in het leger zaten in de gevangenis zitten.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:29 schreef luxerobots het volgende:
Nu er honderden mensen zijn ontslagen is er eindelijk eens geen ruzie.
Je moet geen mensen redden die niet gered moeten worden. Maar Henny zit toch bij SBS?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:30 schreef waxmask het volgende:
[..]
Goedkoop, eager en trouw. Hij is de redder van Henny!
Ik heb Sam en Moos grappen ook nooit begrepen. Alsof er een algehele clou is die je moet weten om de andere grappen te snappen. Maar geen Jood die het uitlegt...quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:31 schreef luxerobots het volgende:
Semieten, de zonen van Sem. De bijbelse Sem kreeg zogenaamd vijf zonen, die dan zouden hebben gezorgd voor het hele volk, de Semieten. Kortom, van die term klopt al weinig.
Om Sam en Moos moppen te begrijpen hoef je meestal geen universitaire opleiding te hebben.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:33 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik heb Sam en Moos grappen ook nooit begrepen. Alsof er een algehele clou is die je moet weten om de andere grappen te snappen. Maar geen Jood die het uitlegt...
Gek hèquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:35 schreef luxerobots het volgende:
Dat is nog steeds zo, kwijlende ouderen worden in een hoekje weggestopt.
Maar wel Joods zijn om de clou te snappen?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:35 schreef Martinello het volgende:
[..]
Om Sam en Moos moppen te begrijpen hoef je meestal geen universitaire opleiding te hebben.
Valt wel mee denk ik. Beetje de Joodse stereotypen kennen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:36 schreef waxmask het volgende:
[..]
Maar wel Joods zijn om de clou te snappen?
Die hebbuh we nie in Eindhovuh... Vandaar dat Theo's Stratumseind grappen hier wel goed vielen...quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:37 schreef Martinello het volgende:
[..]
Valt wel mee denk ik. Beetje de Joodse stereotypen kennen.
Volgend jaar zien we Michiel 2.0. Zonder hoed, zwaard en snor. Maar met een bruin kleurtje.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:40 schreef borisz het volgende:
Gaan we het ook hebben over die gekkies die aan het protesteren zijn?
Zijn er eigenlijk Nederlandse films waar Frank Lammers niet inzit? En dan nog commercials voor Jumbo, Arke. Er valt niet aan die man te ontkomen.quote:
Sint en Katja-liefhebber.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:43 schreef luxerobots het volgende:
Die officier is net Stefan de Walle.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:42 schreef Martinello het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk Nederlandse films waar Frank Lammers niet inzit? En dan nog commercials voor Jumbo, Arke. Er valt niet aan die man te ontkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |