SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik was even druk de liefde van mijn leven was voor me aan het strippen.quote:
Jij zei zo net dat Sif Lacazette straks niets meer waard is door de UP, hoe kan dat dan? Want die SIF krijgt dan ook gewoon een upgrade, dat is toch juist waarde verhogend?quote:
google op: " siswet "quote:Op maandag 19 januari 2015 22:54 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[ afbeelding ]
Ze is nog niet zo beroemd zeg maar.
mensen zijn niet gek he, hij gaat nu al door het plafond omdat iedereen die UP al van verre aan ziet komen. straks zijn er mensen die heel bang worden dat ze met een x aantal kaarten blijven zitten en begint het undercutten.quote:Op maandag 19 januari 2015 22:55 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Jij zei zo net dat Sif Lacazette straks niets meer waard is door de UP, hoe kan dat dan? Want die SIF krijgt dan ook gewoon een upgrade, dat is toch juist waarde verhogend?
Was vorig jaar ook inderdaad. Toen de IF's eenmaal geüpgraded waren daalden de prijzen naar een lager niveau dan voordat er gespeculeerd werd.quote:Op maandag 19 januari 2015 22:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
mensen zijn niet gek he, hij gaat nu al door het plafond omdat iedereen die UP al van verre aan ziet komen. straks zijn er mensen die heel bang worden dat ze met een x aantal kaarten blijven zitten en begint het undercutten.
vorig jaar was het juist voor iedereen een grote verrassing dat ook de IFs geupt werden tochquote:Op maandag 19 januari 2015 22:59 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Was vorig jaar ook inderdaad. Toen de IF's eenmaal geüpgraded waren daalden de prijzen naar een lager niveau dan voordat er gespeculeerd werd.
ik hoop voor je dat je vriendin aan daley denkt als je boven op dr ligtquote:
Vorig jaar was de eerste batch een complete verrassing. En toen sloeg de blinde paniek toe. De UP's kwamen volgens mij in fases. Denk dat hij het zo bedoeldequote:Op maandag 19 januari 2015 23:00 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
vorig jaar was het juist voor iedereen een grote verrassing dat ook de IFs geupt werden toch![]()
of is dat al weer 2 jaar terug.
TR, verwacht 2happy4u in 3...2...1...quote:Op maandag 19 januari 2015 23:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik hoop voor je dat je vriendin aan daley denkt als je boven op dr ligt
niet TR waardig.quote:Op maandag 19 januari 2015 23:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
TR, verwacht 2happy4u in 3...2...1...
is goed ouwe babbelaarquote:Op maandag 19 januari 2015 23:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Alles tegen mij is TR waardig, FCsuarez
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |