abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 oktober 2000 @ 21:57:03 #1
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_427519
Het is al een tijd duidelijk: het sippe zootje ongeregeld dat dit keer in het openbaar SBS-vervoer is getuind is het nog niet waard om in de bek te kotsen al zouden ze omkomen van de honger...
Een stel Farizeëers, een plastic sloerie, een wandelend labiel inteeltproduct, een laf paars hinnikend deukhoofd met prominente centenbakkes, de Hannibal Lecter van Maaseik noem maar op... Goh, wat was ik blij toen ik vandaag de uitzending van gisteren zag, en het spel Trivial Pursuit op tafel zag. Eindelijk iets anders dan banaal getrut, gepijp en gebef onder de dekens, soppende sauna'en, glibberige strippers likken en gesprekken van het niveau waar een Down-embryo zich nog voor zou schamen.
Hoe naief was ik...
Een Belgische die het Franse woord voor koning niet weet, Beatrix Potter is een Nederlandse, de naam Chriet Titulaer is bijna ingewikkelder dan de Relativiteitstheorie en Venus is geschreven door Bananarama.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!

Speciaal voor deze wanhoopstypes doe ik even afstand van mijn heilige standpunt tegen de doodstraf. Wil iemand alsjeblieft... ALSJEBLIEFT een Molotovcocktail in die bus keilen... ALSJEBLIEFT?

Deze mensen mogen stemmen... ik heb het zelf gezien... dit zijn mensen die zelfs het Vlaams Blok niet tot hun kiezers wil rekenen... Gooi deze lamme nietsnutten alsjeblieft voor een aanstormende goederentrein, haal ze door een frietsnijder of wentel ze levend in ongebluste kalk. MAAR DOE IETS!!!!!

V

Ja inderdaad, V. ja.
  zondag 29 oktober 2000 @ 22:22:38 #2
3719 risk one
Hypothecaire zekerheid.
pi_427572
There's a bomb on this bus, once it goes over 50, it's activated...
  maandag 30 oktober 2000 @ 08:23:08 #3
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_428000
Verbal!!!!!
Ga je mond spoelen!!!!!

Of nee, doe maar niet. Da's beter voor je, en voor mij; ik heb smakelijk gelachen om je stukje woede.

Ben te zaai voor een signature
  Redactie Frontpage maandag 30 oktober 2000 @ 10:53:09 #4
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_428142
Je hoeft niet te kijken, Verb
  maandag 30 oktober 2000 @ 11:18:18 #5
136 V.
pi_428185
quote:
Op 30 oktober 2000 10:53 schreef SunChaser het volgende:
Je hoeft niet te kijken, Verb
Ja, en mijn therapeutische opwindsessies mislopen?
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 30 oktober 2000 @ 20:54:50 #6
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_429570
Tja, er is maar een ding triester: een Kabelverbinding van Casema
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_442432
quote:
Op 29 oktober 2000 21:57 schreef Verbal het volgende:
Wil iemand alsjeblieft... ALSJEBLIEFT een Molotovcocktail in die bus keilen... ALSJEBLIEFT?

Deze mensen mogen stemmen... ik heb het zelf gezien... dit zijn mensen die zelfs het Vlaams Blok niet tot hun kiezers wil rekenen... Gooi deze lamme nietsnutten alsjeblieft voor een aanstormende goederentrein, haal ze door een frietsnijder of wentel ze levend in ongebluste kalk. MAAR DOE IETS!!!!!

V

Kun je dat zelf niet?

Je springt op de chauffeurstoel, sjeest in een hoog tempo naar het BB huis op donderdagavond, wacht tot die deur opengaat en scheurt met het hele zooitje (?) naar binnen.
Vergeet niet om de bagageruimte van die bus vol te laden met een lading drank voor een week en je zult zien dat er GEEN verschil is tussen de BB bewoners en de buspassagiers.

[Dit bericht is gewijzigd door Xamira op 04-11-2000 17:15]

"Yes I do know the difference between good and evil, I just chose to ignore it."
pi_443786
Xamire,

Het is misschien wat griezelig, maar voor de tweede keer ben ik het volkomen met je eens. Het is de productie begeleiding die het verschil maakt, en niet de mensen. De druifveer is in beide gevallen precies gelijk. Een weekje Hummie wisselen met Charly zou dat goed duidelijk maken.

pi_445648
quote:
Op 05 november 2000 09:11 schreef tanjalies het volgende:
Xamire,

Het is misschien wat griezelig, maar voor de tweede keer ben ik het volkomen met je eens. Het is de productie begeleiding die het verschil maakt, en niet de mensen. De druifveer is in beide gevallen precies gelijk. Een weekje Hummie wisselen met Charly zou dat goed duidelijk maken.

Met 1 verschil dan: ex-BB2-Ed en Koen in één Bus, en heel snel had je Koen met een heel klein sponsje kunnen opdweilen !
  dinsdag 7 november 2000 @ 20:42:03 #10
136 V.
pi_450520
Ik blijf het waarlijk verbijsterend vinden hoe erg het gesteld kan zijn met sommige mensen.
Neem Mariska, een meisje van wie je verwachtingen al vanaf moment één al 0,0 waren, en die het toch presteert om je teleur te stellen (op zich toch weer knap).
Wat een diep tragisch bijeen geveegd hoopje cellen is dit meisje toch. Echt waar, deze is gebrouwen in een heksenketel, en daarna hebben ze het recept -godzijdank- weggesmeten. Mariska kwam vandaag met iets nieuws... ze heeft een hekel aan Koen (goh, waar hebben we die meer gehoord). Nee, nu echt. Ze haat hem gewoon. En da's alweer een tijdje... behalve eergisteren dan, maar dat was niet de bedoeling. Toen was ze even vergeten dat Koen Koen was. Koen was op dat moment 'gewoon een man'. Toe maar meisje, zink maar dieper in het drijfzand van je halve waarheden, semi-principes en volkomen gebrek aan zelfkritiek.
Sandra gaat erin mee... na pakweg een week of 8 komt ze met een openbaring: Koen houdt iedereen voor het lapje. Mariska beaamt: 'Ik loop al vanaf het begin iedereen te waarschuwen' (SORRY???) En dit mormel is niet genomineerd? Ook niet door maar EEN buspassagier genoemd? WAARRRRRROMMMMM NIET???
Het -aan het criminele grenzende- gebrek aan zelfkritiek uit zich ook op een andere manier: Mariska zingt. Althans, ze doet geen onaardige imitatie van een krolse kat die anaal wordt genomen door een stoomlocomotief. Schijnbaar voor haar zieke vader (als wraak dat hij haar met zijn slappe lul heeft weten te verwekken?), maar het lijkt mij bijzonder waarschijnlijk dat deze sippe Josti-reclame stiekem hoopt een plaatje te mogen maken (wat, gezien het succes van pwaakgebwek Jop helaas niet geheel voor onmogelijk dient te worden gehouden). Dus terwijl pa Mariska met zijn vrije interpretatie van een stijve tampeloeris ligt te genieten van zijn dochter, staat zij als een soppende mossel te Britney'en. Koen staat zich in ieder geval in een van de mooiste momenten van de bus droogkloterig te ergeren aan het gekraai van de oost-Nederlandse nageboorte.
Sandra troost zichzelf met het ophemelen van Richard de Barkabouter. 'Ik mis zijn stem en zijn lach'. Mariska spitst haar paardestaarten:'Je bent hem nu aan het ophemelen', en, toegegeven, hoewel Mariska het voor elkaar krijgt om nagels over een schoolbord bijna aangenaam te laten zijn in vergelijking, is het missen van de stem van Richard bijna nog triester dan in het BB-huis gaan zitten omdat dat leuker is dan thuis.

Nee... ik verwacht niet veel meer van ze.
Dus zal ik morgen wel weer teleurgesteld worden...

V

Ja inderdaad, V. ja.
pi_450618
Ja Verbal,
ik ben het roerend met je eens.Ik heb mijn idee al geschreven in een ander topic(strijd om de engste passagier)maar wat een figuur is die Mariska,zo ongelofelijk dom!
Ik had het volgende al geschreven:
het wordt nu echt spannend,Mariska en Zoe gaan er nu keihard tegenaan in de strijd:wie is de engste passagier van de bus.Zoe is een vreselijk dominant klein meisje,die in het dagelijks leven altijd haar zin krijgt en nu bij wat tegengas om alles ontploft,zij is in en in gemeen ,zij manipuleert(denk aan Bart),vreemdgaat(ook met bart),altijd een lang gezicht,ik stop nu maar over haar,maar eigenlijk......!En dan natuurlijk de stumperd Mariska,ze brandt Koen af,als hij s'nachts bij haar komt gaan de beentjes vanzelf wijd maar oh oh wat heeftzij een hekel aan Koen.Zij ziet gewoon dat Koen de Numero uno is en blijft en dat doet zeer.Nu weer een liedje die zij vertolkt(lijkt wel kattegejank)voor haar zieke vader.Jaja,haar ambitie is beroemd te worden in de muziek(met zo'n stem,moet je voorstellen!!)komt dat goed uit dat pa ziek is,want medelijden+aandacht zijn stemmen en daar draait het om bij deze tante.

ZIJN ER NOG MENSEN DIE EEN ANTI-ZOE SITE WILLEN???

dinsdag 7 november 2000 @ 21:22:12 #12
5537 HighLander
Insane in the birdbrain
pi_450629
1 vette orgie in dat raggende vervoer..
net als die films van vroeger die je 'a avonds op je kamertje thuis bekeek.

Hoop sex, hoop gelul, maar inhoud...nou nee, niet echt.

O really? And why would I care?
000000000010000000000/100101101011110100000/011010011111001110001/110100101101010001001/000011000100101011000/ [2/3]
pi_450852
Nou nou zeg
Dat kan toch wel iets minder
Ik vond namelijk dat het liedje recht uit haar hart kwam , vooral uit het stukje : "OPPPGGGEllUUUUCCHHT" kon je zeer goed opmaken dat deze text speciaal aan haar vader (die met longembolie) in het ziekenhuis ligt) was opgedragen
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  woensdag 8 november 2000 @ 08:42:26 #14
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_451821
quote:
Op 07 november 2000 22:21 schreef PC eend het volgende:
Nou nou zeg
Dat kan toch wel iets minder
Ik vond namelijk dat het liedje recht uit haar hart kwam , vooral uit het stukje : "OPPPGGGEllUUUUCCHHT" kon je zeer goed opmaken dat deze text speciaal aan haar vader (die met longembolie) in het ziekenhuis ligt) was opgedragen
Hahahaha! Da's inderdaad wrang.....

Ik heb net eens even een paar dagboekstukjes van Zowie gelezen op de bus-site. Vorig jaar zat er een Tessa in de bus, weten jullie nog wel, vroeger, toen het nog een populair programma was. Ik meen dat zij hier werd aangeduidt als "De Busteef" en nog andere fraaie benamingen. Maar ik denk dat de scepter doorgegeven mag worden aan Zoë. Wat een naar wijf zeg! Hoe heeft men het lef om het mooiste popje van het bal te nomineren! Ze snapt het allemaal niet......Ik ook niet. Zal ik maar weer eens gaan kijken, misschien snap ik het dan...

Ben te zaai voor een signature
pi_458126
quote:
Op 06 november 2000 03:54 schreef Moor het volgende:
Met 1 verschil dan: ex-BB2-Ed en Koen in één Bus, en heel snel had je Koen met een heel klein sponsje kunnen opdweilen !
http://www.fokforum.nl/showtopic/22931
"Yes I do know the difference between good and evil, I just chose to ignore it."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')