AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!
Speciaal voor deze wanhoopstypes doe ik even afstand van mijn heilige standpunt tegen de doodstraf. Wil iemand alsjeblieft... ALSJEBLIEFT een Molotovcocktail in die bus keilen... ALSJEBLIEFT?
Deze mensen mogen stemmen... ik heb het zelf gezien... dit zijn mensen die zelfs het Vlaams Blok niet tot hun kiezers wil rekenen... Gooi deze lamme nietsnutten alsjeblieft voor een aanstormende goederentrein, haal ze door een frietsnijder of wentel ze levend in ongebluste kalk. MAAR DOE IETS!!!!!
V
Of nee, doe maar niet. Da's beter voor je, en voor mij; ik heb smakelijk gelachen om je stukje woede.
quote:Ja, en mijn therapeutische opwindsessies mislopen?
Op 30 oktober 2000 10:53 schreef SunChaser het volgende:
Je hoeft niet te kijken, Verb
quote:Kun je dat zelf niet?
Op 29 oktober 2000 21:57 schreef Verbal het volgende:
Wil iemand alsjeblieft... ALSJEBLIEFT een Molotovcocktail in die bus keilen... ALSJEBLIEFT?Deze mensen mogen stemmen... ik heb het zelf gezien... dit zijn mensen die zelfs het Vlaams Blok niet tot hun kiezers wil rekenen... Gooi deze lamme nietsnutten alsjeblieft voor een aanstormende goederentrein, haal ze door een frietsnijder of wentel ze levend in ongebluste kalk. MAAR DOE IETS!!!!!
V
Je springt op de chauffeurstoel, sjeest in een hoog tempo naar het BB huis op donderdagavond, wacht tot die deur opengaat en scheurt met het hele zooitje (?) naar binnen.
Vergeet niet om de bagageruimte van die bus vol te laden met een lading drank voor een week en je zult zien dat er GEEN verschil is tussen de BB bewoners en de buspassagiers.
[Dit bericht is gewijzigd door Xamira op 04-11-2000 17:15]
Het is misschien wat griezelig, maar voor de tweede keer ben ik het volkomen met je eens. Het is de productie begeleiding die het verschil maakt, en niet de mensen. De druifveer is in beide gevallen precies gelijk. Een weekje Hummie wisselen met Charly zou dat goed duidelijk maken.
quote:Met 1 verschil dan: ex-BB2-Ed en Koen in één Bus, en heel snel had je Koen met een heel klein sponsje kunnen opdweilen !
Op 05 november 2000 09:11 schreef tanjalies het volgende:
Xamire,
Het is misschien wat griezelig, maar voor de tweede keer ben ik het volkomen met je eens. Het is de productie begeleiding die het verschil maakt, en niet de mensen. De druifveer is in beide gevallen precies gelijk. Een weekje Hummie wisselen met Charly zou dat goed duidelijk maken.
Nee... ik verwacht niet veel meer van ze.
Dus zal ik morgen wel weer teleurgesteld worden...
V
ZIJN ER NOG MENSEN DIE EEN ANTI-ZOE SITE WILLEN???
Hoop sex, hoop gelul, maar inhoud...nou nee, niet echt.
quote:Hahahaha! Da's inderdaad wrang.....
Op 07 november 2000 22:21 schreef PC eend het volgende:
Nou nou zeg
Dat kan toch wel iets minder
Ik vond namelijk dat het liedje recht uit haar hart kwam , vooral uit het stukje : "OPPPGGGEllUUUUCCHHT" kon je zeer goed opmaken dat deze text speciaal aan haar vader (die met longembolie) in het ziekenhuis ligt) was opgedragen
Ik heb net eens even een paar dagboekstukjes van Zowie gelezen op de bus-site. Vorig jaar zat er een Tessa in de bus, weten jullie nog wel, vroeger, toen het nog een populair programma was. Ik meen dat zij hier werd aangeduidt als "De Busteef" en nog andere fraaie benamingen. Maar ik denk dat de scepter doorgegeven mag worden aan Zoë. Wat een naar wijf zeg! Hoe heeft men het lef om het mooiste popje van het bal te nomineren! Ze snapt het allemaal niet......Ik ook niet. Zal ik maar weer eens gaan kijken, misschien snap ik het dan...
quote:http://www.fokforum.nl/showtopic/22931
Op 06 november 2000 03:54 schreef Moor het volgende:
Met 1 verschil dan: ex-BB2-Ed en Koen in één Bus, en heel snel had je Koen met een heel klein sponsje kunnen opdweilen !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |