tips hoe je dat voor elkaar hebt gekregenquote:Op zaterdag 31 januari 2015 13:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kijk! Gaat goed!
En ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat wij morgen ook brood van jullie gaan eten
Per broodduifquote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:21 schreef komrad het volgende:
[..]
tips hoe je dat voor elkaar hebt gekregenof gewoon naar Rotterdam afgereisd ?
Wij reizen naar hen af.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:21 schreef komrad het volgende:
[..]
Het komt naar ons toequote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:21 schreef komrad het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:27 schreef Bluezz het volgende:
Wat een leuk stukjeMmmm ik verheug me op het brood
[..]
Het komt naar ons toe
Knetteren?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 13:43 schreef Molo het volgende:
Effect per euro?
Knettert harder in je mond ofzo?
Ja ik gok maar wat, heb geen idee wat jij met effect per euro bedoelt.quote:
Gevulde magen per uitgegeven euro.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja ik gok maar wat, heb geen idee wat jij met effect per euro bedoelt.
In dat geval hoef je idd niet in dit topic te kijken if in de bakkerij.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:31 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Gevulde magen per uitgegeven euro.
Ik denk dat je eraan voorbij gaat dat het commentaar was op het uitgesteld brood concept, niet op het zelf wel of niet willen eten van welk soort brood dan ook. Vraag is ook, wie is de doelgroep in het geval van uitgesteld brood? De gulle gever of de ontvangende partij (of zelfs LHO en Isegrim omdat het wel extra omzet is natuurlijk)?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:32 schreef Molo het volgende:
[..]
In dat geval hoef je idd niet in dit topic te kijken if in de bakkerij.
Aldi volstaat dan lijkt mij, dat ga je nooit in een bakkerij bereiken en is ook hun doelgroep helemaal niet. Beetje zinloos commentaar in dit topic w.m.b.
Klopt, heb ik overheen gelezen.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:56 schreef frederik het volgende:
[..]
Ik denk dat je eraan voorbij gaat dat het commentaar was op het uitgesteld brood concept, niet op het zelf wel of niet willen eten van welk soort brood dan ook. Vraag is ook, wie is de doelgroep in het geval van uitgesteld brood? De gulle gever of de ontvangende partij (of zelfs LHO en Isegrim omdat het wel extra omzet is natuurlijk)?
Nee, dat zeker niet.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:21 schreef Moppert het volgende:
Ik zou in ieder geval niet kiezen voor meegeven aan de laatste paar klanten of dingen weggeven voor je eigen deur. Daar heb ik wel ervaring mee dat het uit de hand loopt, mensen die steeds maar zielig doen of juist expres laat komen om maar kans te maken op overschot.
Stiekem vind ik het wel doodeng allemaal hoor.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat een gaaf artikel!
Vind het zo knap, dapper en leuk voor jullie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |