abonnement Unibet Coolblue
pi_149152340
quote:
2s.gif Op woensdag 28 januari 2015 18:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

:D Weet niet of dat geheel bij het product past.
als je zijn programma's niet zou kennen is het wel een goede stem om een promotiefilm voor brood bakken in te spreken :)
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_149153761
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 17:52 schreef Isegrim het volgende:

[..]

*O* ^O^

Het reclamebureau dat werkt voor doorgaan.nl gaat contact opnemen met ons ivm filmpje. Wel tof dat ze het zo profi aanpakken, alleen ik wil eigenlijk gewoon live gaan! Maar voor een ander project op die site hadden ze wel een erg mooi filmpje gemaakt moet ik zeggen.
Misschien wel handig om eventuele kosten van dat reclamebureau in de gaten te houden, en wat de insteek van zo'n filmpje is (puur alleen crowdfunders over de streep halen, of straks ook bruikbaar zijn om het brood te verkopen).
Straks komt er een hoge rekening voor een filmpje die er alleen op gericht is om financiers te vinden, en dan kan goedkoop (de kosten van doorgaan.nl) opeens minder goedkoop zijn. Ik vraag me namelijk af of dat bureau voor de site werkt, of samen met de site werkt (kosten voor de site tegenover kosten voor de leners)
pi_149153891
Tja, Frederik, daar vrees ik ook voor.
  woensdag 28 januari 2015 @ 23:20:42 #129
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_149157331
Er worden geen extra kosten berekend. :)
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
  donderdag 29 januari 2015 @ 09:41:36 #130
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_149162971
Ik zou naar kleine lettertjes zoeken.
Siesta & Fiesta!
pi_149163241
Hee, klopt het dat je bij Doorgaan.nl niet met creditcard of met Paypal kunt betalen als je iets wilt crowdfunden? Hm, lastig. Dan hoop ik dat jullie filmpje af is voordat deze maand mijn reguliere betaalrekening weer opperdepop is. ;)
Let me see you stripped down to the bone
  donderdag 29 januari 2015 @ 10:45:28 #132
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_149164248
We hebben juist voor hen gekozen omdat je er met een in Nederland gebruikelijke betaalwijze terecht kunt. De meeste sites doen alléén creditcards en veel Nederlanders hebben nu eenmaal niet zo'n ding.

Dus je moet maar een beetje zuinig zijn! :+ :D
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_149164553
Paypal is inmiddels ook wel aardig veelgebruikt hier, en daarvoor heb je geen creditcard nodig :)

Maar ik snap ook heel goed dat je kiest voor een platform dat deze in Nederland gebruikelijke manier van betalen aanbiedt hoor, ik vind het alleen zo gek dat dat bij Doorgaan.nl zo beperkt is tot één manier, in plaats van ook gewoon Paypal en creditcard ernaast als mogelijkheid te bieden. Een dergelijke beperking ben ik bij online dingen tegenwoordig niet meer zo gewend :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_149164619
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 10:57 schreef minilot het volgende:
Paypal is inmiddels ook wel aardig gebruikelijk hier, en daarvoor heb je geen creditcard nodig :)

Maar ik snap ook heel goed dat je kiest voor een platform dat deze in Nederland gebruikelijke manier van betalen aanbiedt hoor, ik vind het alleen zo gek dat dat bij Doorgaan.nl zo beperkt is tot één manier, in plaats van ook gewoon Paypal en creditcard ernaast als mogelijkheid te bieden. Zo'n beperking ben ik bij online dingen tegenwoordig niet meer zo gewend :)
ze bieden ook automatische incasso. iDeal is toch de meest gebruikte betaalmethode in Nederland?
pi_149167462
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 10:57 schreef minilot het volgende:
Paypal is inmiddels ook wel aardig veelgebruikt hier, en daarvoor heb je geen creditcard nodig :)

Maar ik snap ook heel goed dat je kiest voor een platform dat deze in Nederland gebruikelijke manier van betalen aanbiedt hoor, ik vind het alleen zo gek dat dat bij Doorgaan.nl zo beperkt is tot één manier, in plaats van ook gewoon Paypal en creditcard ernaast als mogelijkheid te bieden. Een dergelijke beperking ben ik bij online dingen tegenwoordig niet meer zo gewend :)
Wij zijn op dit moment ook aan het kijken naar het aanbieden van verschillende betaalmethoden voor onze webshop. Maar goddomme, wat is dat allemaal duur zeg. Aan de ene kant wil je veel verschillende dingen aanbieden maar de drempel is toch vrij hoog hoor. Al ligt het ook een beetje aan de grootte van je bedrijf natuurlijk.

Oh ja, dat reminds me. Isegrim en LHO, als jullie na gaan denken over pinautomaten in de winkel, moet je eens bij Adyen informeren. Mobiele pinautomaat bij de ING kost 50 euro per maand plus kosten per transactie. En als jij of een klant je apparaat sloopt kan je zelf een nieuwe kopen twv 1200 euro. Een shuttle van Adyen kost 99 euro aanschaf en 10 euro per maand. Klein verschilletje maar :Y
Spoilers!
  donderdag 29 januari 2015 @ 13:00:13 #136
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_149167899
Goeie tip! ^O^

Ineens heel veel nieuwe bestellers. :o Geen idee waar dat ineens vandaan komt, maar wel leuk! :D
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_149168779
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 12:43 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Wij zijn op dit moment ook aan het kijken naar het aanbieden van verschillende betaalmethoden voor onze webshop. Maar goddomme, wat is dat allemaal duur zeg. Aan de ene kant wil je veel verschillende dingen aanbieden maar de drempel is toch vrij hoog hoor. Al ligt het ook een beetje aan de grootte van je bedrijf natuurlijk.
Ja, en Ideal is -als je zelf handig bent- praktisch gratis, iedere Nederlander die online aankopen doet, gebruikt óók iDeal.

quote:
Oh ja, dat reminds me. Isegrim en LHO, als jullie na gaan denken over pinautomaten in de winkel, moet je eens bij Adyen informeren. Mobiele pinautomaat bij de ING kost 50 euro per maand plus kosten per transactie. En als jij of een klant je apparaat sloopt kan je zelf een nieuwe kopen twv 1200 euro. Een shuttle van Adyen kost 99 euro aanschaf en 10 euro per maand. Klein verschilletje maar :Y
Oh dat klinkt netjes. Ik zie daar al een tijdje advertenties van voorbij komen op FB, maar had er nooit van gehoord en dus een tikje huiverig. Had zelf tot nu de focus vooral op Sepay.
pi_149168884
quote:
2s.gif Op donderdag 29 januari 2015 13:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Ja, en Ideal is -als je zelf handig bent- praktisch gratis, iedere Nederlander die online aankopen doet, gebruikt óók iDeal.

[..]

Oh dat klinkt netjes. Ik zie daar al een tijdje advertenties van voorbij komen op FB, maar had er nooit van gehoord en dus een tikje huiverig. Had zelf tot nu de focus vooral op Sepay.
Wij hebben nu een jaar de Shuttle en zijn buitengewoon tevreden :Y

Een pinautomaat is natuurlijk een must voor een bedrijf, zeker een winkel. Maar de kosten moeten wel verdiend worden natuurlijk. De drempel bij de grootbanken is wel heel hoog. Vooral als je ook het risico loopt dat hij kapot gaat en dan 1200 euro kwijt bent.
Spoilers!
pi_149171084
Ik had laatst ergens dat ik moest pinnen en dat het apparaat waar mijn pasje inging verbinding maakte met een app op de mobiel van de verkoper. Was voor hun een heel goedkoop systeem geloof ik. Geen idee meer hoe het heet alleen...
pi_149171453
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 14:48 schreef Bleie het volgende:
Ik had laatst ergens dat ik moest pinnen en dat het apparaat waar mijn pasje inging verbinding maakte met een app op de mobiel van de verkoper. Was voor hun een heel goedkoop systeem geloof ik. Geen idee meer hoe het heet alleen...
https://payleven.nl

Klinkt een beetje als deze variant. :)
pi_149171546
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 14:48 schreef Bleie het volgende:
Ik had laatst ergens dat ik moest pinnen en dat het apparaat waar mijn pasje inging verbinding maakte met een app op de mobiel van de verkoper. Was voor hun een heel goedkoop systeem geloof ik. Geen idee meer hoe het heet alleen...
Dat hebben wij ook inderdaad van Adyen. Die hebben ook andere apparaten voor in winkels meen ik.
Spoilers!
  donderdag 29 januari 2015 @ 15:27:49 #142
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_149172280
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 13:00 schreef Isegrim het volgende:
Goeie tip! ^O^

Ineens heel veel nieuwe bestellers. :o Geen idee waar dat ineens vandaan komt, maar wel leuk! :D
Lijkt erop dat een deel via Het Lachende Varken komt. Cool! :)
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_149175544
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 15:02 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dat hebben wij ook inderdaad van Adyen. Die hebben ook andere apparaten voor in winkels meen ik.
Hoe is het vertrouwen van de klant daarin? Geen mensen die in paniek schieten ofzo?
pi_149175573
Filmpje + bijhorende campagne komt uit het budget van ASR. Binnenkort contact met productieteam, en dan zou vrijdag de 13e, als alles goed gaat, de campagne + de crowdfunding moeten starten :)
pi_149176402
quote:
2s.gif Op donderdag 29 januari 2015 17:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Hoe is het vertrouwen van de klant daarin? Geen mensen die in paniek schieten ofzo?
Nee, totaal niet. Iedereen vind het wel prima. Verbaasde ons ook om eerlijk te zijn.
Spoilers!
  donderdag 29 januari 2015 @ 17:47:42 #146
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_149176577
Vrijdag de 13e. ;(
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_149178925
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 17:47 schreef Isegrim het volgende:
Vrijdag de 13e. ;(
de dag waarop je crowdfund eindelijk start? oO<
pi_149212570
in contrast to superstition, Friday 13 th february will be your lucky day.......
  vrijdag 30 januari 2015 @ 19:27:27 #149
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_149217379
Mijn moeder is geboren op vrijdag de 13e dus ik heb er alle vertrouwen in. :Y

LHO heeft een leuke middag gehad met zijn kraampje bij biowinkel An Dijvie, bijna alles verkocht. ^O^ Ze willen volgende week graag 8 broden voor de reguliere verkoop. ^O^ Dan hebben we al drie zakelijke klanten, tof! 8-)
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_149218060
Gaat lekker dus :D ^O^
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')