Ze willen nog telefonisch contact over het promofilmpje. Maar de afgelopen twee dagen zijn we in de weer geweest met een zeer ziek paard (koliek, gelukkig nu opgelost) dus dat moet nog.quote:
Misschien wat uitgeschreven teksten (als in ondertiteling) er soms bij?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:28 schreef Isegrim het volgende:
Wij hadden gewoon een mooi filmpje gemaakt, zonder tekst, met beelden van hoe het brood wordt gemaakt, muziek eronder. Zij vonden geloof ik dat het meer echt een promofilm met tekst moet zijn. Maar dat is niet helemaal ons ding. In elk geval inspreken niet. Dus nog even overleg.
Ik wil eventueel wel mijn donkerbruine radiostem beschikbaar stellen om jullie teksten in te spreken.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:19 schreef Isegrim het volgende:
Teksten in beeld was ook onze gedachte.Inspreken gaan we sowieso niet doen.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 00:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik wil eventueel wel mijn donkerbruine radiostem beschikbaar stellen om jullie teksten in te spreken.
Jaaaa, past goed bij het rustieke broodquote:Op woensdag 28 januari 2015 00:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik wil eventueel wel mijn donkerbruine radiostem beschikbaar stellen om jullie teksten in te spreken.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 08:30 schreef Maraca het volgende:
Of misschien Johan Bos strikken
ONZ / Johan Bos. Dè baas van Wikipedia.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik woon te ver weg om bij jullie brood te bestellen, maar door dit topic ben ik toch beter brood gaan eten dan de ¤0,70-broden van de supermarkt
quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:41 schreef komrad het volgende:
Kan Paul Jambers zijn stem niet crowdfunden aan jullie?
Overdag zijn ze ... en ... (vul functie in), in hun vrije tijd houden ze zich graag bezig met brood bakken.....quote:Op woensdag 28 januari 2015 18:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Weet niet of dat geheel bij het product past.
wel veel hits die je dan krijgt. exposure is ook wat waard.quote:Op woensdag 28 januari 2015 18:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Weet niet of dat geheel bij het product past.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |