Wat is zwaar gebruik, slijtage qua lopen bedoel je?quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:48 schreef Isegrim het volgende:
Betonverf over de tegels is misschien niet eens zo'n gek idee. Met een goede primer moet dat kunnen. Maar zou de hechting voldoende zijn voor zwaar gebruik?
Tonnen met meel heen en weer rijden e.d. Denk niet dat het daar tegen kan.quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:53 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Wat is zwaar gebruik, slijtage qua lopen bedoel je?
Het LIJKT makkelijk inderdaad. Maar ik weet hoe dat is met sommige klusdingen...quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:52 schreef junkiexp het volgende:
Het lijkt niet zo moeilijk, maar ik heb geen idee of het ook goed te doen is.
Je zou dan dit kunnen gebruiken:
http://www.bouwmaterialen(...)seel-knauf-zak-20-kg
bij een laagdikte van 3mm heb je dan 4,8kg/m2 nodig x 50m2 = 240 kg / 20 kg = 12 zakken.
Die zakken kan ik denk ik wel voor rond de 20 euro inc. leveren, misschien nog wel iets goedkoper.
Dan heb je een beetje een idee....
Werkt echt zoquote:Op woensdag 21 januari 2015 23:56 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het LIJKT makkelijk inderdaad. Maar ik weet hoe dat is met sommige klusdingen...
Over 2 weken ga ik mijn vloer er ook glad mee maken. Pas dan durf ik het echt te beloven. Maar mijn bevriende aannemer zegt dat het alles behalve moeilijk is en de filmpjes kloppenquote:Op donderdag 22 januari 2015 00:03 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Beloofd?Want dan durf ik het misschien wel zelf.
Wat voor coating zou dat dan moeten zijn? En is dat slijtvast genoeg?quote:Op donderdag 22 januari 2015 09:41 schreef Bramito het volgende:
Egaline is niet geschikt als eindafwerking, met een epoxycoating erover gaat het denk ik wel. Kan je de tegels niet houden en die afwerken met een coating? Dat is minder werk.
Linkje?quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:33 schreef TimeJumper het volgende:
Kan je er niet van die vloerverf erop doen die ze ook in garages gebruiken?
Dat kan je ook zelf doen, als het droog is word het een soort plasticlaag, en laat ook geen vloeistoffen door en ijzersterk.
Een vriend van me heeft dit ook zelf gedaan en het ziet er prima uit.
http://www.garagevloer-coating.nl/quote:
En gewicht gaat dan ook een rol spelen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 19:55 schreef junkiexp het volgende:
Maar ff een betonvloertje wordt het ook niet denk ik, er liggen nu betonnen broodjes als basis, als je beton gaat storten dan zit je volgens mij ook wel met een minimale laagdikte van 5 cm.
Dan kom je volgens mij ook in problemen met de entree e.d., en beton is ook niet gratis uiteraard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |