Ben benieuwd...quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Vandaag gesproken met iemand van Doorgaan.nl. Als alles gaat zoals geplanned, kan de campagne eind deze week van start.
spannendquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:42 schreef Isegrim het volgende:
Liever even op een georganiseerde manier.
Ze pakken het wel heel persoonlijk aan bij doorgaan.nl; meteen telefonisch contact, gedegen advies, teksten worden doorgenomen door professionele tekstschrijvers.
Ik denk dat je via FOK! verder komt dan je nu zelf denkt.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:52 schreef Isegrim het volgende:
Ze bieden ook de mogelijkheid tot het aangaan van een lening van maximaal 10% van het opgehaalde bedrag (zou dan om slechts 500 euro gaan in ons geval). Tegen 4% rente. En daar staat dan tegenover dat zij flink wat aan promotie doen. Denken we nog even over na! Als we dat doen, zou het nog iets langer kunnen duren want dan willen ze van alles weten van ons.
Is misschien ook wel zo.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:55 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Ik denk dat je via FOK! verder komt dan je nu zelf denkt.
heb er waarschijnlijk overheen gelezen : hoeveel wil je met crowdfunding ophalen ?quote:Op woensdag 21 januari 2015 06:50 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Is misschien ook wel zo.Daarnaast hebben we een behoorlijk netwerk in de Rotterdamse kleine-voedselproducenten-wereld (via Rotterdamse Oogst e.d.). Dus wie weet gaat het wel makkelijker dan we denken.
Hebben jullie ook een tijdsbestek waarin jullie dit willen realiseren?quote:
relatief laag in vergelijking tot de andere projecten op die site.quote:Op woensdag 21 januari 2015 08:36 schreef komrad het volgende:
[..]
heb er waarschijnlijk overheen gelezen : hoeveel wil je met crowdfunding ophalen ?
30 dagen. Konden kiezen uit 30/60/90/120.quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:07 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hebben jullie ook een tijdsbestek waarin jullie dit willen realiseren?
Dank. En ik hoop het. We hebben geen bovengrens nee, we kunnen de tegenprestaties tot een behoorlijk niveau aan (nu al, maar zeker na afronding winkel).quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:17 schreef Elleska het volgende:
Kort project is ook de bedoeling lijkt me. Je wil de winkel zo snel mogelijk open, dan heeft 3 a 4 maand wachten geen zin. Zo hoog is het gewenste bedrag ook weer niet.
Er is geen bovengrens? Ik vermoed dat jullie meer gaan ophalen en dat is jullie ook gegund.
Brood, meer brood, workshop, brood en workshop, dat soort dingenquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:31 schreef Questular het volgende:
Ik ben benieuwd naar de tegenprestaties
Nop, maar dan kunnen we alternatieven bedenken, als het opsturen van bloem + desem + recept ofzo, afhankelijk van bedragquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:42 schreef Questular het volgende:
Workshop lijkt me gaafBrood zal wat lastig gaan aangezien het rondbrengen in omgeving Maastricht er vast niet in zit
Jaaquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
het opsturen van bloem + desem + recept
icm een telefoon hulplijn als we er onderweg niet uitkomenquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nop, maar dan kunnen we alternatieven bedenken, als het opsturen van bloem + desem + recept ofzo, afhankelijk van bedrag
leuk hoor. hopelijk wordt de kickstart een succes!quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nop, maar dan kunnen we alternatieven bedenken, als het opsturen van bloem + desem + recept ofzo, afhankelijk van bedrag
De Nationale Ombroodsman.quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:45 schreef komrad het volgende:
[..]
icm een telefoon hulplijn als we er onderweg niet uitkomen
Nee, hulpreeks op Fok!quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:45 schreef komrad het volgende:
[..]
icm een telefoon hulplijn als we er onderweg niet uitkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |